quote:**** Celtic wint de slag om Roy Keane
**Celtic heeft de slag om Roy Keane
gewonnen.De 34-jarige middenvelder die
onlangs vertrok bij Manchester United,
is een contract voor anderhalf jaar met
de Schotse koploper overeengekomen.
Vele clubs,waaronder Real Madrid,Bolton
Wanderers en Everton,hadden interesse
in de Ier.Keane gaf er zelf de voorkeur
aan zijn profcarrière bij 'the Hoops'
in Glasgow af te sluiten.
De grootaandeelhouder van Celtic,Dermot
Desmond,werd bereid gevonden een deel
van Keanes salaris te betalen.Daarmee
was het laatste obstakel uit de weg
genomen.
Pleit wel voor 'm , gewoon doen wat je zegt. Mooi dit.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mooi dat hij niet voor het grote geld van Real koos toch ...
Wat is officieel, hij heeft het in ieder geval zelf naar buiten gebracht. Rummenigge heeft het bevestigd. Maar getekend heeft hij nog niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Is dat al officieel rond? Per 1 januari?
Dat is wel een nuttige aankoop van Heracles.quote:
quote:PSV verhuurt Robert aan Real Betis Sevilla (VI)
Robert verruilt in de winterstop PSV voor Real Betis Sevilla. De Braziliaanse aanvaller gaat op huurbasis aan de slag bij de hekkensluiter in de Primera División. PSV lijkt daarnaast een andere Zuid-Amerikaan te hebben gesleten.
Robert, die een jaar geleden de gelederen van PSV kwam versterken, heeft in Eindhoven zijn transfersom nooit kunnen waarmaken. De Brabantse club was daarom bereid mee te werken aan een tussentijds vertrek. Meerdere clubs, waaronder ook het Mexicaanse Tigres en het Belgische Club Brugge, toonden interesse.
PSV wilde aanvankelijk alleen zaken doen als Robert definitief van de hand kon worden gedaan. Maar de huursom voor anderhalf jaar is blijkbaar voldoende interessant voor de Brabantse club om in te gaan op het aanbod van Betis, dat bovendien een optie tot koop heeft bedongen.
PSV lijkt ook Osmar Daniel Ferreyra in de winterstop kwijt te raken. De Argentijn, die in Eindhoven niet veel verder dan de bank komt, staat op het punt terug te keren naar zijn geboorteland. Ferreyra, die door PSV was gehuurd van CSKA Moskou, vervolgt zijn carrière bij River Plate.
quote:Om de magere eerste seizoenshelft na de winterstop weg te poetsen heeft Willem II zich laten gelden op de transfermarkt. De Tilburgse club kan in januari twee spelers uit de Belgische competitie verwelkomen: Tristan Peersman en Matthieu Assou-Ekotto.
Peersman tekent naar eigen zeggen 'een van de volgende dagen' een contract bij Willem II. De Tilburgse club haalt de doelman weg bij Anderlecht, waar hij dit seizoen niet aan spelen is toegekomen. Peersman, die een slag om de arm houdt omdat enkele details nog moeten worden ingevuld, ziet met zijn overgang een wens in vervulling gaan.
'Voor mij stond het al lang vast dat ik naar Willem II zou gaan. Ik wou graag naar Nederland. De competitie is er sterker dan in België', zegt de doelman in de Gazet van Antwerpen. 'Willem II is ook al jaren een mooie, stabiele club. En het is niet ver weg, ik hoef niet te verhuizen. Dat gaf de doorslag niet, maar het is makkelijk.'
In Tilburg wil Peersman weer zijn oude niveau halen, iets dat hij bij Anderlecht de laatste jaren niet heeft kunnen laten zien. 'Maar voor revanche ga ik niet naar Willem II. Ik hoef niemand iets te bewijzen, ik speel voor mezelf en de club, niet voor de buitenwereld', aldus de 26-jarige doelman. 'Willem II is een nieuwe start, ik moet weer het niveau van twee jaar geleden halen. Daarom koos ik voor een mix van het sportieve en financiële, want er waren clubs die meer geld boden. Maar ik moet eerst weer goed presteren.'
Willem II heeft het bij het winkelen in België niet gelaten bij Peersman. Bij Standard Luik heeft de Tilburgse club Assou-Ekotto weggehaald. De Franse middenvelder, die in Luik geen basisplaats meer heeft, heeft een contract tot medio 2008 getekend.
Assou-Ekotto zal waarschijnlijk de eerste twee wedstrijden voor Willem II moeten missen. De 27-jarige Fransman, die in de winterstop twee jaar geleden met La Louvière tegen Willem II oefende, moet nog een schorsing van twee duels uitzitten naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met de reserves van Roeselare. De KNVB neemt in de regel deze straf over.
Vandaar dat ze nu 17e staanquote:'Willem II is ook al jaren een mooie, stabiele club.'
Tininho transfervrij naar ADO Den Haagquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tininho van NEC --> Ado Den Haag
quote:Lok tekent voor anderhalf jaar bij NAC
2/1/2006 9 :15
Cees Lok heeft bij NAC Breda een contract getekend voor anderhalf jaar. De trainer vertrok twee weken geleden halsoverkop uit Nijmegen. Hij wordt in Breda de opvolger van de ontslagen Ton Lokhoff.
De tegenvallende prestaties kostten Lokhoff de kop. Afgelopen vrijdag werd de trainer aan de kant gezet. Ook zijn assistent Nico van Zoghel diende te vertrekken.
Het ontslag van Lokhoff hing al een tijdje in de lucht. Verhalen deden de ronde dat Ruud Brood zijn opvolger zou worden. Brood is coach bij Helmond Sport, maar staat onder contract bij NAC.
Verassend is de keuze van NAC op Lok gevallen. De coach zat sinds twee weken zonder club nadat hij geheel onverwacht zijn vertrek aankondigde bij NEC. Club en spelers moesten het doen met een korte verklaring tijdens de kerstborrel. Het vertrek van Lok is sindsdien in nevelen gehuld.
'Wij zijn zéér verheugd dat we op korte termijn overeenstemming hebben bereikt met Cees Lok als nieuwe trainer van NAC', aldus voorzitter Willem van der Hoeven. Met Lokhoff is afgesproken een periode van bezinning in acht te nemen. NAC wil de ontslagen trainer graag in een andere functie voor de club behouden.
Hij zit al bij Feyenoord nuquote:Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben een weekje op vakantie geweest, maar las half in de krant dat vlaar naar feyenoord gaat?? Is dat al zeker of ook maar een gerucht?
De Zuidamerikanen nokken bij NEC. Valencia gaat terug naar Ecuador en Barreto zal ook wel verkocht worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef Ludacriss het volgende:
Tininho (NEC) komt in de zomer over naar Ado Den Haag.
bron: www.adodenhaag.nl
José Valencia heeft vandaag getekend bij Willem II.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De Zuidamerikanen nokken bij NEC. Valencia gaat terug naar Ecuador en Barreto zal ook wel verkocht worden.
quote:Chelsea huurt Maniche voor half seizoen
4/1/2006 22:12
De transfer van Maniche naar Chelsea is afgerond. De Portugese middenvelder wordt het komende half seizoen gehuurd van Dinamo Moskou. En daarmee is Chelsea voorlopig uitgewinkeld.
Na het aantrekken van Maniche, die over een half jaar voor ruim zeven miljoen definitief kan worden overgenomen, zal Chelsea zich bescheiden opstellen op de transfermarkt. 'We zullen niemand, of misschien één speler, halen in deze transferperiode', zei manager José Mourinho. 'En als we iemand halen, is het een middenvelder.'
Chelsea zit wat dun in de middenvelders, omdat Mickaël Essien en Claude Makélélé zijn uitgeschakeld met blessures. Dat de Londense club bij de versterking van die linie terecht komt bij Maniche is allerminst een verrassing. De Portugees solliciteerde openlijk naar een vertrek bij Dinamo Moskou waar hij afgelopen zomer neerstreek. Maniche kon niet aarden in Rusland.
En dat juist Chelsea interesse toonde in de middenvelder was geen verrassing. Maniche werkte eerder bij Benfica en FC Porto onder coach José Mourinho. Bij de laatste club wonnen beiden de UEFA Cup en de Champions League. De middenvelder noemt de coach 'zijn meester'.
'Ik zou wel gek zijn als ik dit aanbod had afgeslagen', vertelde Maniche. 'vanwege de coach en ook vanwege enkele spelers van Chelsea die ik al jaren ken.'
bron: BBC.quote:Ferguson says Evra is set to sign
Evra has been capped five times by his country
Sir Alex Ferguson has confirmed Monaco defender Patrice Evra will undergo a medical on Monday prior to joining Manchester United.
Ferguson said the France international left-back, 24, would definitely be moving to Old Trafford, with the fee reported to be around £5.5m.
Ferguson said: "The deal is done, he will come in Monday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |