mooie score, denk wel een stuk of 25 te hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland (oefeninterland)
Ik heb net even een selectie foto's gepakt en ik mag er 104 gaan bewerken.
.

foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nederland - Duitsland (oefeninterland)
Ik heb net even een selectie foto's gepakt en ik mag er 104 gaan bewerken.
.

Terroristje shark!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
ooow..
Ik was foto's op schiphol aan het maken. Ondevraagd door de pliesie.
En nee, ik had die ene keer geen identificatie bij me. Goed hee? Maar ik heb wel een stel zonnebloemen geschoten.
Volgens mij krijg ik geen bekeuring dit keer

Je bent al snel thuis zeg...dat is niet lang terasje zitten geweest...quote:

Nee was hard werken, 254 foto's in krap 2½ uurquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je bent al snel thuis zeg...dat is niet lang terasje zitten geweest...

De leukste laat je wel ff zien natuurlijk he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee was hard werken, 254 foto's in krap 2½ uur

Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De leukste laat je wel ff zien natuurlijk he?

Uhm...nou ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietIk zit op een fotoforum om te patsen met het feit dat ik zus en zoveel foto's gemaakt heb, maar ik ga ze niet laten zien zeg
Wat denk je wel??

Alquote:

Prima cameraatje die S1, nog fillempies?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is allemaal met dde S1 gedaan, EOSwerk ben ik nog mee bezig

opgeschoond? heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:40 schreef Re het volgende:
ik ook foto's hebben
post ze wel in het opgeschoondeevenementen topicje

Vast. laat me raden, dat K_man gezeik en onze reacties daarop zijn verwijderd?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |