mwoah, ik kan me slechtere plekke herinneren dan in het leer van een Range Roverquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Range Rover schijnt niet overdreven lekker te zitten op lange afstanden en is in aanschaf een stuk hoger.
Of heb ik dat helemaal mis?
Range Rovers zijn auto's die je moet rijden op de zaak of wanneer je echt heel erg veel geld hebt. Ze zien er leuk en aardig uit en die luchtvering is zwaar OK maar 2 kennissen van me hebben zo'n ding (of gehad) en het enige wat ik altijd hoorde was dat ze kapot waren....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef Klonk het volgende:
even een kleine zijstap:
Range Rover een mogelijkheid, die zijn ook genoeg te vinden met diesel
Ja die zuipt al genoeg hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef Kleintje het volgende:
Het moet een goede 2-paardtrailer kunnen en mogen trekken met 2 paarden erin.
Verder heb ik er mijn god geen verstand van... ben maar een simpele vrouw he
Nee, volgens mij is 4.0 echt wel voldoende. Op marktplaats etc. kom ik overal 5.3 tegen, maar dat is leuk wegenbelasting betalen en bezine zuipen, maar volgens mij heb ik zo'n zware niet nodig.
Dat doen ze zeker.. maar ze hebben dan wel aardig wat aandacht en liefde van de garage nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef kutvent het volgende:
Over de blokken van die Crysler gesproken:
Paar jaar terug in een niet eens zo oude Voyager diesel gereden. 6 ton op het klokkie en liep als een zonnetje
Dan moet je eens zoeken naar een Toyota Land Cruiser Custom Wagon, die hebben namelijk wel luxe, zijn erg sterk en betrouwbaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:27 schreef Kleintje het volgende:
Maar onbetaalbaar voor mij.
Voor een nog redelijke prijs kan je alleen de oude landcruisers vinden en daar zit weinig luxe in, dat vind ik persoonlijk wel lekker bij de Jeep en de Voyager.
Ik heb het over de LC80 he?!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:58 schreef Ultimora het volgende:
mijn voorkeur zou echt uitgaan naar een Discovery. redelijk comfortabel, redelijk betrouwbaar en een echte trekker. wil je meer luxe dan is een minder jonge range rover. wellicht iets. als je de betrouwbaarste wil dan zou ik voor de Patrol gaan of de eerder genoemde Land Cruiser Custom Wagon. waarvan de patrol mijn voorkeur geniet. gewoon vawege het iets hogere comfort.
Nee dat is een LC70quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:47 schreef Ultimora het volgende:
ohja die zijn idd wel chill jaik had dit type in gedachten. die heet ook wel een Custom wagon geloof ik, en rijden niet fantastisch....
Ik heb nog een extra tipquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:06 schreef Kleintje het volgende:
kijk, dit zijn berichten waar ik wat aan heb.
Ik ga hiermee weer verder op onderzoek uit. Het auto('tje) moet er pas in oktober komen, maar wil goed weten wat ik wil, dan weet ik ook wat de kosten zijn en dan kan ik uitgebreid op zoek.
Heel erg bedankt!
rond de 10~12kquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Kan je me dan misschien ook een richtprijs geven wat zo'n ding ongeveer moet kosten.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
rond de 10~12k
incl automaat, ABS, airbag dubbel, airconditioning, alarm met afstandsbediening, buitenspiegels verwarmd, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., cruise control, elektrische ramen voor + achter
fantastische auto's
nieuwe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Mag hopen dat je het over een nieuwe hebt. Of echt over 1 uit 92? Dus 13 jaar oud???
Hoeveel heb je er dan voor over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:15 schreef Kleintje het volgende:
Nou sorry, dat heb ik er niet voor over.
Heb een limiet bepaald, ik heb dat ding alleen nodig om een trailer te trekken en om af en toe van A naar B te gaan, niet voor mijn werk of wat dan ook.
En ik moet ook nog geld voor een trailer uitgeven... ik heb helaas geen geldboom.
Ik begrijp het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Nee, dat is een hele nieuwe.
Maar zoals ik schreef in de openingspost wil ik er graag 1 uit ongeveer 1995.
En daar heb ik dan zo'n 7500 euries voor over.
Er komt nog een trailer bij voor 2 paarden, en dan wil ik ook een goede en niet zo'n houten ding waarbij de bodem wegrot door het gezeik van die paarden.
Dus bij elkaar komt het toch wel op 12 k neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |