abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29716781
Allo, ff een vraagje in de catogerie: vraag beantwoord slotje erop aub

ik heb een campinggas tankje (zo een blauwe +- 25cm hoog 20 cm diameter) aangesloten op een camping kookplaat met 2 pitten.
omdat de lowlands richtlijnen op dit punt niet duidelijk zijn, en ik mischien voor de deur sta en er niet mee binnenkom moet ik hem dan in mn auto bewaren, nu is mijn vraag aan genomen dat het donderdag, vrijdag en zaterdag super weer word! is er dan een kans dat de tempratuur in mijn kofferbak zo oploopt dat de gasfles explodeert en mijn auto meeneemt? of is dit onzin en kan zo een fles tot 50 graden makkelijk aan? (hij is overigens niet helemaal vol meer)

Thanx in advance
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
pi_29716986
In principe zou je hem niet in directe zon moeten leggen maar verder zijn er geen echte risico's. Zeker als de fles niet vol is zou ik me nergens druk om maken. Flessen zouden zeker tot 70 graden veilig moeten zijn.
pi_29717240
Advies is om die flessen niet in je hete auto te laten liggen, maar ik denk dat die flessen echt wel veilig zijn, want ik heb ze ook wel s in de hete tent laten liggen. En zo goed is de weersverwachting voor t weekend nou ook weer niet.... met 25 graden wordt het geen 50 graden in je auto volgens mij. Dus ik zou het gewoon doen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:22:39 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29717466
Als het niet zou kunnen, dan denk ik dat elk jaar een aantal auto's op deze manier zouden exploderen... nog nooit iets over gezien op de frontpage, dus 't zal wel meevallen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_29718646
gewoon de kleine blikjes voor eenmalig gebruik mag je wel mee naar binnen nemen. degen die jij hebt 20cm doorsnee vallen daar niet meer onder deze zijn nl navulbaar en dus niet toegestaan
Spreek ook uit ervaring dat als ze ze zien dat ze die afpakken.
quote:
IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen.
Fair is foul and foul is fair
Where is your towel?
Hipgemaakt.nl
pi_29722183
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:03 schreef GRAYMALKIN het volgende:
gewoon de kleine blikjes voor eenmalig gebruik mag je wel mee naar binnen nemen. degen die jij hebt 20cm doorsnee vallen daar niet meer onder deze zijn nl navulbaar en dus niet toegestaan
Spreek ook uit ervaring dat als ze ze zien dat ze die afpakken.
[..]
hmm bedankt, moet ik maar mijn eten gaan opwarmen op het parkeer terein
heb voor 5 personenn macaroni gemaakt, en die moet wel op komen
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
pi_29723358
anders kom maar langs hoor wij hebben grote gaspitten bij ons die het gewoon doen.
voor de eitjes met spek 'sochtends en de hamburgers en frikandellen voor de nachtelijke snackmomenten
staan in een groote groep op de camper camping
Fair is foul and foul is fair
Where is your towel?
Hipgemaakt.nl
pi_29726194
hmm ja ik zie mezelf al langs alle campers afgaan, kennen jullie toevallig graymalkin? (heb het wel is gedaan met "hans" goeie openingszin! zo van ken jij hans? nee help je mee zoeken dan;)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:37:20 #9
62850 ViMh
Voices in my head
pi_29726320
Op lowlands.nl faq

IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen. 
Wat? WAT? wat?
pi_29736679
ja heb ik ook gelezen, maar in mijn definitie is zo een fles voor eenmalig gebruik omdat ik hem niet zelf bij vul
  donderdag 18 augustus 2005 @ 03:47:04 #11
62850 ViMh
Voices in my head
pi_29743186
Veel plezier in ieder geval. Stuur es een kaartje
Enne, hamburgers is makkelijker
Wat? WAT? wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')