abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29812161
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:15 schreef la-nina het volgende:

[..]

misschien moet je 't toch 's iets anders gaan aanpakken dan, als het allemaal zo tegenvalt
Zou je denken?

Nee even serieuzer, wanneer is een vrouw goed?

- Actief in bed, dus niet passief liggen van 'komt U maar'
- Uitdagend en expressief
- Niet te beroerd om nieuwe dingen te proberen
- Niet panisch over lichaamssappen, slikken is een pré
- Goede technieken; dus niet eerst je halve lul erafbijten voor ze doorheeft hoe je moet pijpen
- Ritme in de heupen, dus niet tegen de beweging in neuken
- Overduidelijk geil en graag met enig geluid, in stilte
- Een beetje tempo, dus niet van dat kasplantjes-gedoe
- Zeker van haar lichaam en zichzelf, niet dat onzekere 'ben ik wel goed'-gezeik
- Niet teveel ouwehoeren onder de seks, dirrty talk kun je overdrijven...
- Ontspannen moet ze zijn, niet één brok gespannenheid
- Geen zeikers van dit wil ik wel, dat niet en mn ex-vriend deed dit en dat en dit vond ik lekker etc. Ik heb mijn huiswerk gedaan, lichte instructies zijn prima, maar geen bouwpakket
- Als ze klaarkomt, anders vind ik er ook geen ruk aan. Het liefst zo vaak mogelijk.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:30:32 #152
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29812356
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:

-een checklist-
Maar verder vind je jezelf niet veeleisend ofzo ?
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_29812922
quote:

[..]

Zou je denken?

- Goede technieken; dus niet eerst je halve lul erafbijten voor ze doorheeft hoe je moet pijpen
- Zeker van haar lichaam en zichzelf, niet dat onzekere 'ben ik wel goed'-gezeik
- Geen zeikers van dit wil ik wel, dat niet en mn ex-vriend deed dit en dat en dit vond ik lekker etc. Ik heb mijn huiswerk gedaan, lichte instructies zijn prima, maar geen bouwpakket
- Als ze klaarkomt, anders vind ik er ook geen ruk aan. Het liefst zo vaak mogelijk.
En wat heb je zelf te bieden behalve een klein pikkie?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_29813633
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:30 schreef la-nina het volgende:

[..]

Maar verder vind je jezelf niet veeleisend ofzo ?
Absoluut niet, ik ben snel tevreden.

@Nozem: dat moet je aan de dames vragen en niet aan mij. Ik laat liever anderen voor mij praten.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:41:22 #155
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29824833
quote:

[..]

Zou je denken?

Do-able lijstje

Idem andersom voor mannen toepasselijk!
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29825183
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:

[..]

Do-able lijstje

Dit was slechts pagina één.

pi_29858751
Een Vrouw is goed in bed als ze durft te vragen of ze het goed doet.
Een Vrouw is goed in bed als ze er over durft te praten.
Een vrouw is goed in bed als ze ook actief meedoet, en zich niet als een of andere levenloze comapatiënt laat nemen, nooit het voortouw neemt, vrijgekomen sappen vies vind, zweet niet lekker vind en een beetje om zich heen kijkt.
Ik durf te beloven dat ik je uit mn bed kick als ik er ooit eentje tegenkom die op dr horloge kijkt of de hele tijd tegen me loopt te lullen wat ze allemaal bij de H&M heeft gekocht zoals eerder werd opgemerkt..

Verder laatst een meisje gehad zoals die "gefrustreerde dude" (kan me trouwens goed vinden in zn verhaal) zei dat ze heel goed kon pijpen. Wat een domme trien was dat...ik zeg tegen haar nooit beter dan mn vorige vriendinnen dus Ik zei toen: "Nou laat maar eens zien dan."
Ze begint en het is niets meer dan in dr mond en dan in en uit...op een gegeven moment maar dr kop vastgepakt en het zelf maar afgemaakt. Meestal als ik werd gepijpt damn.... nooit langer dan een half uur nodig gehad, nou dit keer zeker een uur. (ik had zin dus ja...) Vraagt/zegt ze me erna: "Nu kan je beter niet zeggen dat ik niet beter was dan die anderen!"

Ik heb haar netjes naar huis gebracht. Niks gezegd onderweg, want ik wilde immers niet liegen en daarna nooit meer gesproken.

Als zij goed kan pijpen wil ik niet meer weten wat voor vriendjes ze heeft gehad..
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_29861002
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 03:19 schreef roepdeman het volgende:

Als zij goed kan pijpen wil ik niet meer weten wat voor vriendjes ze heeft gehad..
Er zijn IMHO en ervaring meer vrouwen die matig erin zijn dan vrouwen die er goed in zijn.
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:43:32 #159
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29861469
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 03:19 schreef roepdeman het volgende:
Een Vrouw is goed in bed als ze durft te vragen of ze het goed doet.
Een Vrouw is goed in bed als ze er over durft te praten.
Een vrouw is goed in bed als ze ook actief meedoet, en zich niet als een of andere levenloze comapatiënt laat nemen, nooit het voortouw neemt, vrijgekomen sappen vies vind, zweet niet lekker vind en een beetje om zich heen kijkt.
Ik durf te beloven dat ik je uit mn bed kick als ik er ooit eentje tegenkom die op dr horloge kijkt of de hele tijd tegen me loopt te lullen wat ze allemaal bij de H&M heeft gekocht zoals eerder werd opgemerkt..

Verder laatst een meisje gehad zoals die "gefrustreerde dude" (kan me trouwens goed vinden in zn verhaal) zei dat ze heel goed kon pijpen. Wat een domme trien was dat...ik zeg tegen haar nooit beter dan mn vorige vriendinnen dus Ik zei toen: "Nou laat maar eens zien dan."
Ze begint en het is niets meer dan in dr mond en dan in en uit...op een gegeven moment maar dr kop vastgepakt en het zelf maar afgemaakt. Meestal als ik werd gepijpt damn.... nooit langer dan een half uur nodig gehad, nou dit keer zeker een uur. (ik had zin dus ja...) Vraagt/zegt ze me erna: "Nu kan je beter niet zeggen dat ik niet beter was dan die anderen!"

Ik heb haar netjes naar huis gebracht. Niks gezegd onderweg, want ik wilde immers niet liegen en daarna nooit meer gesproken.

OMG das wel triest dat dat moet gebeuren
  maandag 22 augustus 2005 @ 10:48:26 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29861554
is er dan ook een andere manier van gepijpt worden?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Licht Ontvlambaar maandag 22 augustus 2005 @ 10:54:47 #161
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29861670
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:41 schreef Mukie het volgende:

[..]

Do-able lijstje

Totally agree...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_29863066
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 10:43 schreef Mukie het volgende:

[..]

OMG das wel triest dat dat moet gebeuren
Er is niets mis met een vrouw haar hoofd ligt ondersteunen...
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:53:09 #163
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29863592
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Er is niets mis met een vrouw haar hoofd ligt ondersteunen...
Ondersteunen is wat anders dan voordoen
pi_29863706
Dat is juist lekker als een man lekker in je mond neukt, maarja dat schijnen veel vrouwen dan weer niet te vinden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29863782
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ondersteunen is wat anders dan voordoen
Sommige vrouwen hebben wat hulp nodig bij het deepthroaten...
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:17:18 #166
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29863966
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef erodome het volgende:
Dat is juist lekker als een man lekker in je mond neukt, maarja dat schijnen veel vrouwen dan weer niet te vinden
Als ze dr een uur over moet doen, lijkt me dat ook niet meer fijn nee
Snap sowieso niet dat dat zo lang kan duren als de voorgaande poster heeft aangegeven

En nee dat is geen verkapte-opschep-post
pi_29864025
Een uur lijkt me lang, maar vrouwen die me een half uur/driekwartier helemaal gek kunnen maken met op- en afbouw zijn van harte welkom.
pi_29864037
Ze moet vooral niet te veel lullen. Misschien ken je het wel, lig je net na de daad tegenelkaar aan (want dat willen ze graag), vragen ze "waar denk je aan".
Simpelste is om te zeggen wat je denkt nml, "als ik nou voortaan zo en zo rij dan kan ik hier 5 minuten eerder zijn".
Maar dat willen ze niet horen, nee je moet zeggen dat je haar lief vind ofzo.

pi_29864506
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef devlinmr het volgende:
Ze moet vooral niet te veel lullen. Misschien ken je het wel, lig je net na de daad tegenelkaar aan (want dat willen ze graag), vragen ze "waar denk je aan".
'Aan andere vrouwen en als je zo door blijft vragen maak ik er werk van ook' is in dit geval het enig juiste antwoord.
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:57:12 #170
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29864555
quote:
Vrouwen !!!
| | @ | Overal zanikt bagger...
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:08:59 #171
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29864723
quote:
Simpelste is om te zeggen wat je denkt nml, "als ik nou voortaan zo en zo rij dan kan ik hier 5 minuten eerder zijn".

Dank voor het vrouwelijke geslacht.
Fok! ik ben er een
pi_29865194
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:15 schreef RetepV het volgende:
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.

Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.

Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is .

En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_29865267
Het ergste is nog wel als je een avond heftig hebt liggen sexen en tevreden in slaap valt, dat ze vervolgens om 4 uur 's ochtends het licht aandoen om "het eens over ons te hebben"

aaaargghh

En laat me niet beginnen over het type "sergeant-majoor". "beetje meer naar links, naar rechts, omhoog, omlaag" enz.
HOU JE SMOEL TRUT, aanwijzingen geven ok, maar commanderen doe je maar bij je hond.

[ Bericht 35% gewijzigd door devlinmr op 22-08-2005 14:49:18 ]
  maandag 22 augustus 2005 @ 20:57:15 #174
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_29870691
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef devlinmr het volgende:
En laat me niet beginnen over het type "sergeant-majoor". "beetje meer naar links, naar rechts, omhoog, omlaag" enz.
HOU JE SMOEL TRUT, aanwijzingen geven ok, maar commanderen doe je maar bij je hond.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_29872172
quote:
Wat is daar mis mee dat je d'r aan denkt hoe je korter kan rijden?
Wou dat mijn vriendjes zo eerlijk waren... Maar nee die vertellen je dan allerlei zooi over dat je mooi bent of zo waarvan je toch wel weet dat de kans 9 op de 10 is dat ze aan iets heel anders liggen te denken. Dat ik mooi ben heeft je stijve lul me verteld, maar nu wil ik weten waar je aan denkt.
Als ze nou es eerlijk vertelden hoe zij denken korter te rijden dan spaar ik misschien iedere morgen 5 minuten straks, maar nee dat doen ze dus niet... Mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')