mwoah, dat verschilt per leuter.... lengte dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef Sessy het volgende:
La-Nina, mee eens!
Enneh uit de maat neuken dat merk je toch dan glijdt ie er toch uit of zie ik dat fout.
Geen idee, maar het lukt ze, gewoon verschrikkelijk onregelmatig neuken, geen tempo kunnen houden, ik weet niet hoe ze het doen, weet wel dat het ze afschuwelijke moeite kost het niet te doen, wat te frustrerend is, dus hoppa, op je rug en stil liggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
hoe kan je nou uit de maat neuken als je zelf de maat bepaald?
Oeps... silly mequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
Kun je me de maat wat duidelijker aangeven, dan ga ik met je meequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
Nee, heb een veel beter plan, iemand die dat flikt komt gewoon mijn bed niet meer inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef Sessy het volgende:
Erodome, misschien moet je voor je volgende vriend die zoiets flikt uit bijv. de pianowinkel zo'n ding kopen dat je instelt op bijv. 30 slagen per minuut die dan heel regelmatig tikt. Normaal gesproken gebruiken ze die om in de maat te blijven spelen maar met neuken moet het ook lukken. Die dingen zijn redelijk luid.
Ja dan is het inderdaad makkelijk ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, heb een veel beter plan, iemand die dat flikt komt gewoon mijn bed niet meer in
Heb niet zoveel geduld met slechte minnaars, maar dat komt dan ook omdat ik seks zoek, geen relatie.
Of je zegt: "Zo, dat was lekker! Ik heb net een mentaal orgasme gehad!"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
Als vrouwen slecht zijn in bed moet je je orgasme faken, en dat is kut.
En dan in huilen uitbarstenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Of je zegt: "Zo, dat was lekker! Ik heb net een mentaal orgasme gehad!"
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
En presies dan zegt ze, mag ik het slikken???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef Kogando het volgende:
Vraag jij dat altijd? Wat beleefd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef erodome het volgende:
[..]
En presies dan zegt ze, mag ik het slikken???
Ik vraag er met regelmaat netjes om ja, maar ben dan ook een heel braaf en lief meisje, heel onschuldig ook nog eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Vraag jij dat altijd? Wat beleefd...![]()
Die indruk had ik al...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vraag er met regelmaat netjes om ja, maar ben dan ook een heel braaf en lief meisje, heel onschuldig ook nog eens
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft een G-spot. Sommige zijn echter erg ruw vaginaal gepenentreerd en daardoor beschadigt de G-spot. Er komt dan een soort eelt op de G-Spot of zelfs eelt in de gehele vaginawand.
Andere vrouwen echter hebben minder gevoel in hun gehele lichaam en zijn zich er niet van bewust, je moet dan je gevoelens ontwikkelen dat is iets wat je kunt (proberen) te leren.
idd, gastje heeft gewoon een excuus voor zichzelf gezocht waarom hij zn ladies niet kan bevredigen in bedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Eelt in een vagina?? Zeg eh wijven neuken toch niet met katers of wel?
dude
Nou dat vind ik ook onzin!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de eerste minnaars van een vrouw goed in bed zijn, is ze een engel in bed voor de rest van je leven.
Botte harken en boeren veroorzaken kille-stille dames in bed!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de eerste minnaars van een vrouw goed in bed zijn, is ze een engel in bed voor de rest van je leven.
Botte harken en boeren veroorzaken kille-stille dames in bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |