abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29716611
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.

Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
pi_29716652
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.

Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29716674
Als ze een kut heeft.
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29716713
Als ze slikt.
pi_29716754
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:56:06 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29716777
quote:
Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
Jij komt er wel.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29716795
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? Maar ik neem aan dat je alletwee wat initiatief neemt in bed en niet de man altijd al hetw erk laat doen. En er zijn vrouwen die dat wel doen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29716807
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:

[..]

Dan kan je beter een waterbed kopen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:57:09 #9
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29716809
quote:

Liever een lekker wijf dat er als een zoutzak bij ligt, dan een iets minder lekker wijf dat je
helemaal plat neukt dus?
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_29716831
als ik bij haar ben....
pi_29716852
Als ze zelf maar goed mee doet. Niet harstikke stil liggen en dan als excuus "ik vind het fijn als de man het voortouw neemt". Meeste mannen vinden het ook wel eens een keer leuk als de vrouw wat dominanter doet
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_29716910
Ik denk dat het voor een man ook wel leuk is als de vrouw aangeeft welk standsje je wilt.. En als een vrouw bovenop zit kan ze ook nog vanalles doen.. En daar is de een beter in dan de ander Lijkt me...
pi_29716914
Een vriend van mij, vertelde me dat hij bij zijn 1e keer vond dat 'ze wel een beetje weinig iniatief nam' maar verder beviel het wel, zeg maar het gaat voor mannen toch om het gevoel om de eikel, denk ik dan maar.

Maar dat hij bij zijn eerste keer dacht dat ze weinig iniatief nam, hoeft neits te zeggen. Ik heb geen idee waar hij het aan gemeten heeft, als het pr0n is, dan neem zelfs ik (waarschijnlijk) weinig iniatief!
And the druids turn to stone...
pi_29716956
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
Playing Da Music That's Right For The Moment
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:03:22 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29716985
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet )
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_29717026
Ik heb ooit eens een meisje gehad dat tijdens de sex meerdere keren "oh ja, schatje..." tegen me riep. Die heb ik de volgende dag gedumpt.
pi_29717028
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef djoxygene het volgende:
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
ach je draait der op der buik en naait der onaangekondigd in der aars. dan beginnen ze wel te kronkelen
Islam=facisme
pi_29717042
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Jij komt er wel.
Ja of anders quote je me half en bekijk je me profiel.

Dus bij mekaar genomen: Vrouwen moeten meer initiatief en interesse tonen.
pi_29717080
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Flurry het volgende:
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet )
Ja maar ben je dan per definitie "Slecht in bed"? Wat zou een ideale vrouw meer moeten doen?
pi_29717125
als een vrouw geil is en zich lekker kan laten gaan en ze krijgt je ook nog eens klaar dan is ze goed in bed
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:13:26 #21
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_29717255
Zelf bovenop kruipen. Voor meedere standjes openstaan dan alleen missionaris. Orale sex is een must, anale sex een pre. Slikken doet het bij veel mannen goed. Scheren speelt ook wel mee. Uithoudingsvermogen. Niet zeuren. Aangeven wat ze lekker vind en luisteren naar de aanwijzingen die jij geeft.

Voor mij persoonlijk is dit wat bepaalt of een vrouw goed is in bed of niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_29717273
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen.
Vind ik ook.
pi_29717307
Een vrouw is goed in bed als ze klaarkomt wanneer ik daar een hoop moeite voor doe.

Ik doe die moeite niet voor niks. Als ik iets niet goed doe, dan moet je het gewoon zeggen en niet een orgasme gaan zitten faken.

Heel simpel. Een vrouw is goed in bed als ze interactief is .

En uithoudingsvermogen is een must, ja. Ik sport, dus jij ook.
pi_29717342
Sex is natuurlijk.

Maar GOEDE seks, daar moet je beide wat voor doen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:20:01 #25
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_29717407
Ze moet laten merken wat ze fijn vind en het voor mij ook leuk maken, dus strelen, kussen, vasthouden (of bijten... een beetje ondeugend mag best )
Sommige vrouwen nemen erg weinig initiatief op dat gebied :`(
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')