Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Leuk hoor mn eerste topic in SEX.
Je hoort weleens dat mannen slecht zijn in bed, maar ik hoor dat nooit van vrouwen.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw afschuwelijk slecht kan presteren in bed. Grotendeels is het toch benen wijd en pompen maar als de vrouw tekort schiet in haar orale- en handvaardigheden.
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouwquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens verhalen gehoord van vrouwen die zo ongeveer op hun horloge liggen te kijken tot de man in kwestie klaar is en zelf totaal niets inbrengen. Lijkt me niet heel boeiend of erotisch voor de man. Dan kan je net zo goed een opblaaspop kopen.
Jij komt er wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Grotendeels is het toch benen wijd en pompen
Dat zeg ik toch niet? Maar ik neem aan dat je alletwee wat initiatief neemt in bed en niet de man altijd al hetw erk laat doen. En er zijn vrouwen die dat wel doenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw![]()
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?![]()
Dan kan je beter een waterbed kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:55 schreef shredder het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wie er dan zo weinig voorstelt; de man of de vrouw![]()
Dus als ze een beetje meedeint is ze goed in bed?![]()
Liever een lekker wijf dat er als een zoutzak bij ligt, dan een iets minder lekker wijf dat jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:50 schreef shredder het volgende:
Dus heren, als een vrouw lichamelijk zeer aantrekkelijk is, kan er weinig mis gaan...toch?
ach je draait der op der buik en naait der onaangekondigd in der aars. dan beginnen ze wel te kronkelenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef djoxygene het volgende:
zolang ze er niet als een zoutzak bijligt
Ja of anders quote je me half en bekijk je me profiel.quote:
Ja maar ben je dan per definitie "Slecht in bed"? Wat zou een ideale vrouw meer moeten doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Flurry het volgende:
Niet gewoon gaan liggen, oogjes dicht en genieten iig... ik moet er ook wat lol aan hebben (en gewoon "pompen" is echt enorm saai als je beter weet)
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef sanger het volgende:
Zelf bovenop kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |