Alleen FA's en hoger kunnen bannen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan merken we t dus wel.
Maar dan zou er toch wel wat te bemiddelen zijn, of denk je dat Ijsmeis echt zo ijzig is en hem laat verrekken?
Ja, maar modjes kunnen FA's overhalen om iemand te unbannen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:48 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Alleen FA's en hoger kunnen bannen.
Hoi.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:53 schreef -Trinity- het volgende:
'Avond.
*baalt* Morgen dus nog steeds geen piercing!
Waarschijnlijk bij een 2¤ malafide louche piercerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoi.
Waar laat je je piercing zetten?
Zeg, ik hoefde niet te weten hoeveel jouw piercing kostte.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een 2¤ malafide louche piercer
Normaal heeft iedereen altijd zoveel interesse in mijn eikelpiercingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, ik hoefde niet te weten hoeveel jouw piercing kostte.
Sorry schat, ben geen homo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Normaal heeft iedereen altijd zoveel interesse in mijn eikelpiercing![]()
Op msn zeg je hele andere dingenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Sorry schat, ben geen homo.Je eikel boeit me dus niet echt.
![]()
Zeg, volgens mij verwar je me met Gabry.quote:
Hoe kan ik jou nu weer met mijzelf verwarren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, volgens mij verwar je me met Gabry.
Bovendien heb ik het op msn nooit met mijzelf over mijn eikel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nu weer met mijzelf verwarren?
Nou, daar zie ik je best voor aan hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bovendien heb ik het op msn nooit met mijzelf over mijn eikel.![]()
Dan ken je me beter dan ik ingeschat had.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik je best voor aan hoor.
Dat was ik toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem gisteren uitgelegd waarom je gebant wordt voor tubgirl of goatse
Hardleerse idioot
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan ken je me beter dan ik ingeschat had.![]()
ow, lolquote:
Ow verrek, t voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
Ik moet trouwens weg...voetbal kijken bij mensen enzo
Spreek jullie pubertjes van me later weer wel![]()
Rings of Pleasure Haarlem. Toch nog iemand kunnen vinden die bereid was mee te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoi.
Waar laat je je piercing zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |