Je moet vanavond gaan, dan is er vuurwerkquote:
Valt me nog meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:54 schreef Eix het volgende:
Ik ben er weer, en tis me zelfs gelukt om mn telefoon op te waarderen met maar 5x opnieuw het nummer intypen.![]()
Zieligquote:
Laatst lukte t na 50 pogingen nog niet om de computer duidelijk te maken wat mn code is, dus toen maar de klantenservice gebeld. En daar heeft een leuk lief Hollands meisje wat mn Limburgs nauwelijks begreep me geholpen.quote:
lekker hèquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zielig![]()
zegt de man die iederen dag tot mijn zijn knieën in de lamsbouten staat
Weten welk vlees je in de kuip hebt, aapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Weet ik niet ik verwerk ze alleen
Tsjah maar ik kan niet zomaar een stukje vlees jatten want alles is precies geteld voor de klantquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Weten welk vlees je in de kuip hebt, aap![]()
Ik weet toch ook of de druiven en meloenen op mijn afdeling lekker zijn deze week
Kheb net gegeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef Rabrynil het volgende:
Rustigheid ende.
Dag Mo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Gabry plaatsen ranzig plaatje. 48 uur weg.
Aldus MED.
Wel scheisse.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Aldus MED.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Rabrynil het volgende:
Aldus MED.
Zo leert hij het welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem gisteren uitgelegd waarom je gebant wordt voor tubgirl of goatse
Hardleerse idioot
Wtf is dat dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem gisteren uitgelegd waarom je gebant wordt voor tubgirl of goatse
Hardleerse idioot
Voer die woorden eens in in Google.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Wtf is dat dan?
(gelieve tekstueele uitleg te geven...).
![]()
Dan merken we t dus wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef Rabrynil het volgende:
Als Mo een kloon van hem is krijgt ie een permban
Ehm, nee... ik ben bang dat mn tere kinderzieltje dat niet aan kan dus leg maar ff uit wat t precies is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Voer die woorden eens in in Google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |