^quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
IJsmeis zegt: Hoi Dann en Brecht!
Brechtje zegt: Fawaka!
Danny zegt: Hoi!
Ijsmeis zegt: Goet mênnn!
Danny zegt: Alles kits achter de rits.
Ijsmeis zegt: Ik wil best modden
Danny zegt: Okay
Brechtje zegt: S goet!!!
Lag voor de hand,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wist het dat het ijsmeis zou zijn !
IED!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Een 3de mod zou ook wel extra fijn zijn
Dan kunnen we het beter SLC (als in slowchat) noemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
IED!
Iedereen in PUB mod.
De hele slowchat gang mâng
Je voelt je opeens wel goed he?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kunnen we het beter SLC (als in slowchat) noemen.
Nee, ik voel me eigenlijk nog hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je voelt je opeens wel goed he?
En tegelijkertijd sterkte met jaloerse modgeile pubertjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef -Trinity- het volgende:
Ah, feli ijsmeis ^_^ .
Maar nu hou ik ook van jouquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik voel me eigenlijk nog hetzelfde.
Thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En tegelijkertijd sterkte met jaloerse mobgeile pubertjes.
Voor mij is het nog te vroeg als mod.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:42 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En tegelijkertijd sterkte met jaloerse modgeile pubertjes.
Zoek óf een leven, óf een hobby.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor mij is het nog te vroeg als mod.
Eerst naar de 30 000 a 50 000 post voor naam te maken
En dan mod op Sport ofzo
Mijn fok doel
Dat doen ze toch altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef Gabry het volgende:
Fleur die Ijsmeis is een nieuw modje van PUB! topic is op..
ze zijn daar flink aan et zeiken
ik ga 32 a 40 uur per week naar school.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zoek óf een leven, óf een hobby.
bedankt voor je slotjequote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
bedankt voor je slotje![]()
![]()
Veel succes met modderen ijsmeis! Op dit forum met puberend uitschot.
ijsmeis is oke.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef Gabry het volgende:
Fleur die Ijsmeis is een nieuw modje van PUB! topic is op..
ze zijn daar flink aan et zeiken
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Graag gedaanEn jij ook bedankt
.
Maar je hebt wel tijd om in elk mogelijk topic op Fok! te verkondigen dat je mod gaat worden op PUB?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ga 32 a 40 uur per week naar school.
En speel gitaar + ik zit bij een dartteam die competitie speelt.
Daabij heb ik met voetbal moeten stoppen omdat ik het te druk heb en niks viel te combineren.
Ik ben hier aan het fokkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar je hebt wel tijd om in elk mogelijk topic op Fok! te verkondigen dat je mod gaat worden op PUB?Wat doe je hier nog (als je het zo druk hebt)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |