Nee hoor. Ik lurk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef Jaguarized het volgende:
Wat een sensatie overigens. Valt het jullie niet op dat ijsmeis alweer een tijdje niet gepost heeft? Volgens mij is ze in onderhandeling met Danny en co.
Heb je uiteindelijk nou wel of niet die open sollicitatie gedaan? Aangezien cynix het topic op een gegeven moment gesloten had.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lurk.
Ik heb niet zoveel te zeggen.
IJsmeis zegt: Hoi Dann en Brecht!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lurk.
Ik heb niet zoveel te zeggen.
Wel gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nou wel of niet die open sollicitatie gedaan? Aangezien cynix het topic op een gegeven moment gesloten had.
Je hoort hier thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel gedaan.
Maar wie zegt dat dat voor dit subforum was?.
Tsja, PTA zou ook kunnen. Maar je geeft al openlijk toe dat je dus wel voor een subforum hebt gesolliciteerd. Dat zal dan dus PUB of PTA zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel gedaan.
Maar wie zegt dat dat voor dit subforum was?.
Hij is wel (het, de mod) is net wel binnengelopenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, PTA zou ook kunnen. Maar je geeft al openlijk toe dat je dus wel voor een subforum hebt gesolliciteerd. Dat zal dan dus PUB of PTA zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is wel (het, de mod) is net wel binnengelopen![]()
Wat een twists allemaal hierroquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is wel (het, de mod) is net wel binnengelopen![]()
ik ben er alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Brechtje het volgende:
Elk moment kan de nieuwe moderator binnen stormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |