quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:08 schreef RoaRRR het volgende:
Zo nu nog even mijn telefoon aan de lader leggen zodat ie ook weer een volle batterij heeft... Scheelt me hopelijk weer een keer opladen ( en dus telefoon een uurtje kwijt zijn )
Nu ga ik eerst eens ff douchen en scheren want dan hoef ik dit morgenochtend niet te doen...
A: gaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef knox_ het volgende:
[..]
Waarom ga je morgenochtend pas beslissen?
nu kaartjes halen is ook zo lastigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef knox_ het volgende:
[..]
Waarom ga je morgenochtend pas beslissen?
Ach al was uitverkocht dan nog kom je altijd wel binnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Ben net terug van vakantie vanavond en ga morgenochtend op het laatste moment beslissen of ik nog ga. Nu zag ik dat het nog niet uitverkocht was, maarreh je zal morgenochtend toch nog wel gewoon kaarten kunnen kopen bij het postkantoor???
Aan de poort zal het ook wel kunnen (???) maar daarvoor wil ik de gok niet nemen om er eerst naar toe te reizen. Ben al wel vaker geweest, maar had altijd m'n kaartje al wel een paar weken van tevoren![]()
en bier koudleggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel vast je tas inpakken en je mentaal voorbereiden.
10 autoantennes aan elkaar solderen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:32 schreef crossover het volgende:
ik heb nog een vlag, als herkenningspunt..maar hoe kan ik die aan iets hoogs bevestigen zodat die ook echt te zien is?
en ik zie het niet zitten om een 10 meter lange paal mee te nemen..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef BlaatschaaP het volgende:
En rubbereend, dit jaar weer ergens achteraan camping 1 met een lekkere rubberboot?
Ik wil het wel bij me houden voor jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef crossover het volgende:
waren er nou ook kluisjes? ik heb namelijk alleen cash..
jazekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef crossover het volgende:
waren er nou ook kluisjes? ik heb namelijk alleen cash..
zondag is er ook een speciale plek om je tassen in bewarnig te geven en kluisjes zijn er het hele weekendquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja? Cash zit toch in je portomonnee en die heb je toch altijd bij je?
Kluisjes zijn er sowiezo zondag, de rest v.h.weekend weet ik niet..
met zoveel mensen om me heen heb ik het gevoel alsof m'n geld niet echt veilig is..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef maniack28 het volgende:
Ja? Cash zit toch in je portomonnee en die heb je toch altijd bij je?
Kluisjes zijn er sowiezo zondag, de rest v.h.weekend weet ik niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |