was t maar waarquote:
kampeerstoelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
was t maar waar
neej 4persoontent (we zijn met zn 3en, die moet ik meeslepen) inc kampeerstoeldenk dat bij elkaar minstens 15 kilo. hikersrugzak met blikjes drinken, 1,5 liter sterke drank, slaapzak, kleding, toiletspullen, extra schoenen etc, ook minstens 15 kilo en dan nog een eastpack met 2 barleduc pakken, 1 met 2 liter water, andere met 1,5 liter wijn, en nog wat eten
ow en nog een schoudertas met peuken en telefoon en portemonnee
ja want als ik een rubberboot mee zou nemen ipv die kampeerstoel heb ik een stuk minder te slepenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kampeerstoeldaar heb je rubberboten voor
moet je daarna jezelf wel weer inpakken hèquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:Ik ben ingepakt
Morgen nog even eet en drink halen en een nieuwe tandenborstel en dan ben ik er klaar voor
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:02 schreef coz het volgende:
[..]
moet je daarna jezelf wel weer inpakken hè![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:05 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ja want als ik een rubberboot mee zou nemen ipv die kampeerstoel heb ik een stuk minder te slepen
Waarom ga je morgenochtend pas beslissen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Ben net terug van vakantie vanavond en ga morgenochtend op het laatste moment beslissen of ik nog ga. Nu zag ik dat het nog niet uitverkocht was, maarreh je zal morgenochtend toch nog wel gewoon kaarten kunnen kopen bij het postkantoor???
Aan de poort zal het ook wel kunnen (???) maar daarvoor wil ik de gok niet nemen om er eerst naar toe te reizen. Ben al wel vaker geweest, maar had altijd m'n kaartje al wel een paar weken van tevoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |