abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29729446
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Voor jou ja, maar dat geldt ongetwijfeld voor vele andere niet...
Yep, velen zullen hem wel halen. Maar velen zijn ook afgeschrikt door de prijs. Men had hem echt voor ¤299 met HDD en wireless controler verwacht.

En Wifi voor ¤100? WTF?
...and you shall see.
pi_29729503
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef PandorasBox het volgende:

[..]
Men had hem echt voor ¤299 met HDD en wireless controler verwacht.
Dat is gewoon extreem naief...
pi_29729522
quote:

[..]

Yep, velen zullen hem wel halen. Maar velen zijn ook afgeschrikt door de prijs. Men had hem echt voor ¤299 met HDD en wireless controler verwacht.

En Wifi voor ¤100? WTF?
Dat zal ongetwijfeld wel meevallen als ie uitkomt. Denk dat ie in Europa en de VS wel behoorlijk zal verkopen bij de launch..
-
pi_29729575
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef PandorasBox het volgende:
WOW...

X360 zonder HDD, zonder wireless controller voor $299

X360 met HDD, wireless controller, headset voor $399

Sales -1
Ps2 was 1100 gulden bij de launch, das zon 500 euro dan kwam er nog een memory kaart van 100 ulden bij das 545 euro, daar hoor ik je niet over zeiken?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef PandorasBox het volgende:
Meer:
[..]

HDD kost los ¤100,-

LOL

64MB memorycard ¤35,-

LOL

LOLOLOLOLOLOLOL
LOLOLOLOLOLOLOL
8MB PS2 memory kaart is ¤35 LOLOLOLOLOLOLOL
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef PandorasBox het volgende:

De Ps2 heeft geen prijsdaling meer nodig om van de X360 te gaan winnen. [afbeelding]
Gebaseert op?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef darkskedar het volgende:
jezus wat duur
de xbox 360 mag van mij opflikkeren
ik blijf gewoon xbox en cube games kopen, zeker nu ze allemaal wat goedkoper worden
Je HOEFT et niet te kopen, niemand verplicht je een nieuwe Audi te kopen als die bij de dealer staat, zelfde met de xbox 360
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:50 schreef PandorasBox het volgende:
En ¤35,- voor X360 memorycard is belachelijk duur.
kosten die krengen van sony ook, wat lul je nou?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:04 schreef chibibo het volgende:

[..]

Wat is er mis met het basismodel? Er zitten weliswaar geen hard drive, draadloze controller en afstandsbediening bij, maar je kunt er prima op spelen hoor. Ik vraag me af waarom iemand een idioot genoemd wordt als hij het basismodel koopt.
Dat basis model is prima voor mensen die afentoe een uurtje gamen en niet online gaan, scheelt 100 euro in de prijs en aan 1 memory kaart hebben ze genoeg
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:09 schreef SocialDisorder het volgende:
20 euro voor een stukkie plastic (faceplate) vinnik ook niet goedkoop.......
Je hoeft het niet te kopen dat is je eigen keus
quote:
En de PS3 gaat tussen 500 en 600 euro kosten, maar dan heb je tenminste nog een Blue-Ray dr bij, en zoals ik al eerder zei, een redelijke kans dat je de komende 10 jaar geen nieuwe console hoeft te kopen.
Bron ? waar staat dat ie dat gaat kosten?
en ik HOEF de komende 30 jaar geen nieuwe ps3 te kopen, ik kan altijd nog de golden oldies spelen op me ps2. wedden dat er over 5 jaar een ps4 is?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef BMH het volgende:

[..]

Stel je wilt online spelen met een core xbox:
Koop:
Xbox 360 core edition: 300EUR
hardeschijf 100EUR
Headset 20EUR
gold abonement 59EUR per jaar
Spel 65EUR?

OF
Koop:
Xbox 360: 400EUR
gold abonemt: 59EUR
Spel: 65EUR

Ik kan dus nooit een launch xbox veroorloven. Wat een geld.

Binnen een jaar moet je waarschijnlijk dat ding laten ombouwen zodat ie HDdvd's kan gaan lezen?
Die core xbox is niet bedoeld voor mensen die online willen spelen maar zo nu en dan gamen
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Sterker nog, de meesten doen al bijna 10 jaar met hun PS2
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt he?

En je snapt nog niet waarom Xbox slechter verkocht dan PS2? Ps2 had de grote developers achter zich staan door een slim beleid. Square Enix is Sony trouw gebeleven omdat ze hun FFVII niet op CD kwijt konden op de N64 (Nintendo EISTE dat die op 1 cartridge gepropt zou worden), nadat Nintendo besloot geen CD-speler in de N64 te plaatsen.
Een klein softwarebedrijfje ging eens bij Nintendo langs met een ideetje voor een leuk spelletje dat "vrij" aggressief was. Nintendo stuurde ze weg, Sony onthaalde ze met open armen. Dat bedrijfje heet nu RockStar.......

Wat doet MS? Die eist van Tecmo dat ze Ninja Gaiden 2 op 1 DVD-9 zetten in HD-resolutie. Team Ninja zegt "Kwan cao do tian"(vertaald: "kan niet"), en MS zegt "doe het". Gevolg: Team Ninja overweegt de release van NG2 op de PS3. Met zulk beleid van MS, heb je als Sony toch geen PR meer nodig?

PS3 zal idd een stuk duurder worden, maar als je de line-up van verwachtte games vergelijkt, en ervaring uit het verleden meeneemt, heeft de PS3 de schijn van betere games. Of het zo is zal blijjken bij launch van de PS3, hopelijk maart 2006.
Xbox won het niet omdat ze 2 a 3 jaar later op de markt kwamen met hun console en er in veel huiskamers al een ps2 stond.
bovendien was het "cool" om een ps2 te hebben toen der tijd, dat gat dat MS en sony hebben gaat dus echt wel voor een groot stuk gedicht worden nu MS de eerste is met de nieuwe generatie hardware.
En denk je nou echt dat MS tecmo zo makkelijk laat lopen? die smijten er heus wel een pak geld tegenaan om NG2 xbox 360 exclusive te houden
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:58 schreef PandorasBox het volgende:
Waarom brengt MS de ¤299 versie uit? Wie gaat die nou kopen? Kun je net zo goed de duurdere versie halen. Want daar zitten toch accessoires in die je uiteindelijk toch voor je X360 moet hebben.

Met de ¤299 versie kom je uiteindelijk veel duurder uit...
nee, die 299 versie is voor mensen die aleen afentoe willen gamen voor een uurtje.
niet voor de "hardcore" gamers onder ons
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
25 uur is de levensduur van de controller. Dat is echt weinig. Zit er rumble in ofzow?
Ja er zit rumble in, en nee dat is niet weinig.
zit jij 24 uur per dag op je xbox 360 denk je?
aangezien er gewoon een oplaad unit bijzit is 25 uur toch zeker wel genoeg.
tis niet zo dat je om de 25 uur nieuwe batterijen moet kopen
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:29 schreef PandorasBox het volgende:
Nouja...ik zal uiteindelijk voor de complete versie gaan. Maar die is momenteel mijn geld toaal niet waard. Ik wacht op een pricedrop.

Ik moet nog zoveel spellen voor de Ps2 en in mindere mate CUbe en Xbox nog zien uit te spelen. Totdat deze generatie uitgedooft is, zal de prijs wel omlaag zijn gegaan...hoop ik. Er komen namelijk nog erg veel toppers voor de hudige console uit...
Ga je bij de ps3 ook wachten op een pricedrop of koop je die wel blind voor 600 euro omdat het "teh pwnzorsz" is?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef PandorasBox het volgende:
OH-OH

Square-Enix zal niet echt blij zijn met de X360 zonder HDD. Hoe moet je FFXI spelen? Niet iedereen is bereid om ¤400 voor de X360 te gaan betalen.
¤400 pakket is voor online gamers
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef BMH het volgende:

[..]

Laten we allemaal net doen alsof we 525 euro in onze zak hebben. Hype hype hype
De xbox 360 is ook niet bedoeld voor kindjes onder de 12 jaar die nog geen krantenwijk mogen lopen.
en laten we allemaal doen alsof we nintendo fanboys zijn :
Naar het revolution topic en dat ding afkraken voor die uit is
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef PandorasBox het volgende:
Kijk, ik vind het niet echt duur voor een next-gen. Maar je moet het wel waard zijn, de Xbucks 399 verdient het IMO nog niet.
een "Next Gen" 3d kaart is duurder dan deze console,
wat denk je dat een "Next gen" Playstation 3 gaat kosten?
gratis bij aankoop van 2 flessen cola? of dat je korting krijgt met het tonen van een 65+ pas?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Als je het niet kunt of wilt betalen moet je het gewoon lekker niet doen. Ik vind het eigenlijk een hele normale prijs voor een gloednieuwe console. De PS2 was bij de launch ook 1200 gulden.
excl memory kaart
quote:

[..]

En Wifi voor ¤100? WTF?
JIJ had em voor 300 euro verwacht.
en dat jij het niet kan betalen is pech, loop je ook zo te zeiken als een dvd in de winkel komt?
¤20 EURO WTF? IK HAD EM VOOR 15 VERWACHT!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:25:53 #180
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29729594
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld wel meevallen als ie uitkomt. Denk dat ie in Europa en de VS wel behoorlijk zal verkopen bij de launch..
In de VS zeker met al die omruilacties etc.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29729706

Dat dingetje kost dus ¤100... Wat zal hun winstmarge zijn?

En hoezo naïef om te geloven dat de X360 met HDD en wireless controller ¤299 zou worden? Allard had zelf gezegd dat de standaard versie van X360 wireless zou gaan + HDD.

Zeker weer PR-praat...

...and you shall see.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:30:11 #182
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29729738
Gamedemon Zoveel geschreven terwijl niemand het ooit zal gaan lezen. Zal wel vol staan met een hoop wellus niettus argumenten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:31:22 #183
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29729782
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef BMH het volgende:

[..]

Laten we allemaal net doen alsof we 525 euro in onze zak hebben. Hype hype hype
Laten we eens een goede videokaart kopen voor de pc

Daarnaast gaan we dat zeker niet doen en is een xbox 360 een luxe artikel, waarvoor je gewoon in de buidel moet tasten. Simpel. Je hoeft het niet te kopen.
Als we even gaan kijken naar de prijs van een psp of ds, dat is pas belachelijk
pi_29729791
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

En hoezo naïef om te geloven dat de X360 met HDD en wireless controller ¤299 zou worden? Allard had zelf gezegd dat de standaard versie van X360 wireless zou gaan + HDD.

Zeker weer PR-praat...

De standaard versie is 399, de gestripte 299.
Is toch niet zo moeilijk? .
-
pi_29729797
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:30 schreef BMH het volgende:
Gamedemon Zoveel geschreven terwijl niemand het ooit zal gaan lezen. Zal wel vol staan met een hoop wellus niettus argumenten.
tsja het enige wat nog ontbreekt is :
Alle fanboys van ps3 en nintendo opkankeren naar jullie eigen topic en ga daar zielig doen dat je geen xbox kan betalen.
laat dit topic weer normaal over de 360 gaan en niet over trieste kutmongolen waar je niks tegen hoeft te zeggen want het is niet zo dat je ze ook maar iets bij kan brengen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:32:48 #186
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29729820
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:29 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]

Zeker weer PR-praat...
Dat is inderdaad de standaard versie, er is ook een lite editie. Zo kun je het ook uitleggen

Ga huilen. of ga werken
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:35:29 #187
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29729918
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

De standaard versie is 399, de gestripte 299.
Is toch niet zo moeilijk? .
Oh kijk er zijn dus al 2 mensen die het snappen
pi_29729953
LOL @ Damage control van Gamedemon. Ga 'es afkoelen joh.

Jij moet MS niet met Sony gaan vergelijken. Op consolegebied is MS een lastige mug voor Sony. Sony zit nu lachend toe te kijken naar MS.

Ps3 zal met memorysticks gaan werken. En die zijn niet echt duur. 64mb memorycard voor X360 kost dus ¤35. Een memorstick van deze lfde prijs bevat meer geheugen. Dus dat is al een voor deel voor Sony.

Sony heeft Wifi ingebouwd. Voor MS kost dat ¤100 apart. Sony zal meteen wireless gaan. Sony bevat superieure hardware, Blu-ray en meer developers steunen Sony ook. Alleen weten we nog niet hoe duur de Ps3 zal kosten, het klinkt wel duur. Maar je krijgt tenminste waar voor je geld...
...and you shall see.
pi_29730035
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de standaard versie, er is ook een lite editie. Zo kun je het ook uitleggen

Ga huilen. of ga werken
Als ik wil kan ik 30 premium packs @ launch kopen.

Maar het is geen waar voor mijn geld.
...and you shall see.
pi_29730054
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef PandorasBox het volgende:
LOL @ Damage control van Gamedemon. Ga 'es afkoelen joh.

Jij moet MS niet met Sony gaan vergelijken. Op consolegebied is MS een lastige mug voor Sony. Sony zit nu lachend toe te kijken naar MS.

Ps3 zal met memorysticks gaan werken. En die zijn niet echt duur. 64mb memorycard voor X360 kost dus ¤35. Een memorstick van deze lfde prijs bevat meer geheugen. Dus dat is al een voor deel voor Sony.

Sony heeft Wifi ingebouwd. Voor MS kost dat ¤100 apart. Sony zal meteen wireless gaan. Sony bevat superieure hardware, Blu-ray en meer developers steunen Sony ook. Alleen weten we nog niet hoe duur de Ps3 zal kosten, het klinkt wel duur. Maar je krijgt tenminste waar voor je geld...
WAAR baseer jij het op dat je waar voor je geld krijgt bij de ps3 en niet bij de xbox 360? Je krijgt geen waar voor je geld bij het kopen van de nieuwste audi, de nieuwe toyota rijd hetzelfde, ziet er aleen anders uit maar daar krijg je wel waar voor je geld?
Waarom? weet ik niet, ik ben fan van toyota!

kom gvd eens met goede argumenten inplaats van het standaard : ik weet niet waarom maar sony pwnt xbox, of nintendo pwnt xbox of wat dan ook.
pi_29730073
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef PandorasBox het volgende:
Maar je krijgt tenminste waar voor je geld...
Dat kan je nog niet weten en is puur gebaseerd op niets..
Vooralsnog is nog niet eens duidelijk wat het verschil is in praktijk. Op gamegebied that is.
Overigens moet je ook nog een HD extra kopen bij de ps3. Was Square niet blij mee.. .
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:41:26 #192
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29730102
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:38 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Als ik wil kan ik 30 premium packs @ launch kopen.

Maar het is geen waar voor mijn geld.
Nou dan niet. Doei.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:41:27 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29730103
Ik bepaal zelf wel of ik waar voor m'n geld krijg.

Niet zo'n Sony hippie.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29730117
Zeik hier de xbox 360 af
en nu oprotten
pi_29730127
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

WAAR baseer jij het op dat je waar voor je geld krijgt bij de ps3 en niet bij de xbox 360? Je krijgt geen waar voor je geld bij het kopen van de nieuwste audi, de nieuwe toyota rijd hetzelfde, ziet er aleen anders uit maar daar krijg je wel waar voor je geld?
Waarom? weet ik niet, ik ben fan van toyota!

kom gvd eens met goede argumenten inplaats van het standaard : ik weet niet waarom maar sony pwnt xbox, of nintendo pwnt xbox of wat dan ook.
Wat heeft de X360 dan? Mooie spellen? Nee. Dus ik kan het bij mijn Xbox/Ps2/Cube houden. De launchspellen zijn ook nog eens ver van indrukwekkend IMO. En ik ben volgens mij niet de enige die zo ervoer denkt.

Het gaat om de spellen, en X360 does not deliver...yet!
...and you shall see.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:43:01 #196
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29730137
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:42 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Wat heeft de X360 dan? Mooie spellen? Nee. Dus ik kan het bij mijn Xbox/Ps2/Cube houden. De launchspellen zijn ook nog eens ver van indrukwekkend IMO. En ik ben volgens mij niet de enige die zo ervoer denkt.

Point taken. jij wint. Mogen we nu weer normaal gaan converseren over de games enzo?
pi_29730157
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
Alle fanboys van ps3 en nintendo opkankeren naar jullie eigen topic en ga daar zielig doen dat je geen xbox kan betalen.
laat dit topic weer normaal over de 360 gaan en niet over trieste kutmongolen waar je niks tegen hoeft te zeggen want het is niet zo dat je ze ook maar iets bij kan brengen
, als de sony en ninty fanboys niet normaal kunnen/willen discussieren dan zijn ze niet zo welkom hier
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:43:56 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29730160
Om eerlijk te zjin had ik gewoon gehoopt dat de HDD er standaard bij zou zitten, ik wil hem namelijk gebruiken voor Media Center shit. Wi-Fi voor 100 euro vind ik echt hardstikke overdreven!

Ik denk dat ik toch nog ff wacht hoor, misschien totdat er nieuwe concurrentie is. Ik verwacht de Revolution wel voor 250 euro op de markt, en met de Gamecube ( lees : Zelda ) ben ik ook nog wel ff bezig als die uitkomt. Imho zal de Xbox360 het moeilijk genoeg krijgen met de huidige consoles .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29730161
quote:

[..]

je hebt gelijk, Ghost recon 3 ziet er lelijk uit, kan ik zelfs op me classic Gameboy baksteen ® spelen
Zeik hier de xbox 360 af
nu oprotten
pi_29730171
quote:

[..]

Aha, en welke games heeft de ps3 die er voor gaat zorgen dat je ~600 euro goed gespendeerd is?
De line up van de ps1 en 2 was iig zwaar ruk bij de launch..
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')