abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29724638
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Sterker nog, de meesten doen al bijna 10 jaar met hun PS2
Das knap met een nog geen 5 jaar oude console.
quote:
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt he?

En je snapt nog niet waarom Xbox slechter verkocht dan PS2? Ps2 had de grote developers achter zich staan door een slim beleid. Square Enix is Sony trouw gebeleven omdat ze hun FFVII niet op CD kwijt konden op de N64 (Nintendo EISTE dat die op 1 cartridge gepropt zou worden), nadat Nintendo besloot geen CD-speler in de N64 te plaatsen.
Een klein softwarebedrijfje ging eens bij Nintendo langs met een ideetje voor een leuk spelletje dat "vrij" aggressief was. Nintendo stuurde ze weg, Sony onthaalde ze met open armen. Dat bedrijfje heet nu RockStar.......

Wat doet MS? Die eist van Tecmo dat ze Ninja Gaiden 2 op 1 DVD-9 zetten in HD-resolutie. Team Ninja zegt "Kwan cao do tian"(vertaald: "kan niet"), en MS zegt "doe het". Gevolg: Team Ninja overweegt de release van NG2 op de PS3. Met zulk beleid van MS, heb je als Sony toch geen PR meer nodig?

PS3 zal idd een stuk duurder worden, maar als je de line-up van verwachtte games vergelijkt, en ervaring uit het verleden meeneemt, heeft de PS3 de schijn van betere games. Of het zo is zal blijjken bij launch van de PS3, hopelijk maart 2006.
Wat heeft dit te maken met het feit dat ik zeg dat de Xbox 360 niet duur is? En overigens ben ik ook al jaren Playstation fan, dus je hoeft mij er niet van de overtuigen dat de Playstation een goed spelaanbod heeft. Maar ik ben ook blij met mijn Xbox en vind dat daar ook erg goede spellen voor verschenen zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29725122
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

400 euro is aardig in de richting van PS2-launchprijs hoor. Das tegenwoordig (inflatie meegerekend) al gauw zo'n 1100 gulden.
Inflatie is een daling van de waarde van valuta, de Euro wordt steeds minder waard, dus zou de console eigenlijk duurder moeten worden, maar dat is niet zo. Maar zolang de inkomens evenredig met de inflatie toenemen maakt dit allemaal niet uit, omdat de koopkracht dan gelijk blijft.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_29725242
Waarom brengt MS de ¤299 versie uit? Wie gaat die nou kopen? Kun je net zo goed de duurdere versie halen. Want daar zitten toch accessoires in die je uiteindelijk toch voor je X360 moet hebben.

Met de ¤299 versie kom je uiteindelijk veel duurder uit...
...and you shall see.
pi_29725406
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:58 schreef PandorasBox het volgende:
Waarom brengt MS de ¤299 versie uit? Wie gaat die nou kopen? Kun je net zo goed de duurdere versie halen. Want daar zitten toch accessoires in die je uiteindelijk toch voor je X360 moet hebben.

Met de ¤299 versie kom je uiteindelijk veel duurder uit...
Mensen die niet online willen hebben echt geen HDD nodig hoor. Als je gewoon games wilt spelen is een 64mb memory card meer dan genoeg.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:17:46 #155
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_29725754
Vind de prijs wel ok.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_29725808
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:04 schreef peristilius het volgende:

[..]

Mensen die niet online willen hebben echt geen HDD nodig hoor. Als je gewoon games wilt spelen is een 64mb memory card meer dan genoeg.
Klop.

Maar hoe MS hun X360 heeft gepromoot is gewoon fout. X360 zou volledig gebruik gaan maken van de HDD. Sommige games zijn niet speelbaar zonder een HDD. En al die download functies dan? Zonder HDD heb je daar niets aan.

Als je de ¤2999 versie koopt word je later verplicht om een HDD voor sommige games te gaan kopen.
...and you shall see.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:22:29 #157
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29725892
25 uur is de levensduur van de controller. Dat is echt weinig. Zit er rumble in ofzow?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:23:15 #158
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29725918
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Als je de ¤2999 versie koopt word je later verplicht om een HDD voor sommige games te gaan kopen.
Zo gek zullen ze het wel niet maken
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_29725933
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:19 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

Klop.

Maar hoe MS hun X360 heeft gepromoot is gewoon fout. X360 zou volledig gebruik gaan maken van de HDD. Sommige games zijn niet speelbaar zonder een HDD. En al die download functies dan? Zonder HDD heb je daar niets aan.

De enige games waarvoor een HDD noodzakelijk is zijn waarschijnlijk online games, download functies zijn ook online. Dus zoals ik net ook al zei, mensen die niet online gaan hebben geen HDD nodig.
Als ik het zo bekijk vind ik het zelfs netjes dat ze ook een versie zonder HDD verkopen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:23:59 #160
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_29725943
Weet niet of het hier al gepost is maar op http://www.xbox360.com staat een nieuwe trailer van de 360 met heel veel games. Je moet even zoeken,.... click op het plaatje met de US football speler erop.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_29726102
Nouja...ik zal uiteindelijk voor de complete versie gaan. Maar die is momenteel mijn geld toaal niet waard. Ik wacht op een pricedrop.

Ik moet nog zoveel spellen voor de Ps2 en in mindere mate CUbe en Xbox nog zien uit te spelen. Totdat deze generatie uitgedooft is, zal de prijs wel omlaag zijn gegaan...hoop ik. Er komen namelijk nog erg veel toppers voor de hudige console uit...
...and you shall see.
pi_29726123
Vette trailer, zaten een aantal hele mooie beelden tussen. Vooral Ghost Recon 3, en dead rising zag er wel vet uit met die massa's zombies.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:42:06 #163
63302 rockstah
New World Disorder
pi_29726443
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 17:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Sterker nog, de meesten doen al bijna 10 jaar met hun PS2
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt he?

En je snapt nog niet waarom Xbox slechter verkocht dan PS2? Ps2 had de grote developers achter zich staan door een slim beleid. Square Enix is Sony trouw gebeleven omdat ze hun FFVII niet op CD kwijt konden op de N64 (Nintendo EISTE dat die op 1 cartridge gepropt zou worden), nadat Nintendo besloot geen CD-speler in de N64 te plaatsen.
Een klein softwarebedrijfje ging eens bij Nintendo langs met een ideetje voor een leuk spelletje dat "vrij" aggressief was. Nintendo stuurde ze weg, Sony onthaalde ze met open armen. Dat bedrijfje heet nu RockStar.......

Wat doet MS? Die eist van Tecmo dat ze Ninja Gaiden 2 op 1 DVD-9 zetten in HD-resolutie. Team Ninja zegt "Kwan cao do tian"(vertaald: "kan niet"), en MS zegt "doe het". Gevolg: Team Ninja overweegt de release van NG2 op de PS3. Met zulk beleid van MS, heb je als Sony toch geen PR meer nodig?

PS3 zal idd een stuk duurder worden, maar als je de line-up van verwachtte games vergelijkt, en ervaring uit het verleden meeneemt, heeft de PS3 de schijn van betere games. Of het zo is zal blijjken bij launch van de PS3, hopelijk maart 2006.
Zeg, anders koop jij toch lekker een NES en ga je daar de komende 25 jaar op spelen. kan prima hoor, als dat is wat je wilt

Het zou me niks verbazen dat als hij voor 20 euro in de winkels had gelegen er nog steeds op gezeken zou worden. Belachelijk, wat een geldwolven zeg.
De PS is ook duur. Een playstation 2 was tijden lang ook veel duurder dan de technisch superieure xbox. Maar nee toen was er niks aan de hand hoor.

En bovendien, 300-400 euro voor een console met zulke hardware duur? Ik weet niet wat jij gewent bent met launch prijzen hoor, heb je in zimbabwe gewoont en daar je launch xbox voor 2 speerpunten en 3 kilo graan gekocht ofzo?
pi_29727099
quote:
Konami has reportedly confirmed at the Games Convention event in Leipzig that Pro Evolution Soccer will appear on Xbox 360 in autumn 2006, and noted that the football series will also make its way to "other new hardware" before the end of next year - presumably a reference to PlayStation 3.

This isn't hugely surprising news, of course. Those who kept up with Microsoft's Xbox Summit in Japan recently will be aware that Konami said Winning Eleven - the Japanese name for the series - would be released on Xbox 360 at some point. It is the first official confirmation for Europe, however.

Early reports claim that it's Pro Evolution Soccer 5, which is already due out on PS2, Xbox, PC and PlayStation Portable before the end of this year, but details are sketchy. We reckon it'll be a slightly different game given Konami's penchant for iterating PES significantly year by year.
!
-
pi_29727233
Niet echt verrassend te noemen.
...and you shall see.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:13:21 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29727255
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
Lekker.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:20:01 #167
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29727455
Oh mijn god, wat een kneuserigheid in dit topic na deze prijzen.

Hadden jullie verwacht dat het voor 200 euro allemaal op de markt zou komen?

En de prijzen voor de extra spullen, ooit eens in de winkel geweest?

Dat kost het nu ook al zo'n beetje. Dus ik snap niet dat men nu zo
schrikt van de prijzen. Iedereen vergeten wat deze generatie kostte bij
introductie? (en begin niet over de gamecube ).

Xbox 360 Memory Unit (64 MB) 35 euro

Nu: 25 euro voor 8 mb.

Xbox 360 Wireless Controller 45 euro

Die kosten nu zo'n 40 euro.

Controller ($39.99, 34.99 Euros, 24.99 GBP)

Die kosten nu 35-40 euro

Xbox 360 Wireless Networking Adapter. 80 euro

Wat kostte die van nu? 70 euro?

Xbox 360 Universal Media Remote 30 euro

nu 29,99

Nou, erm? WTF?

Wat een gepijpzeik om helemaal niks. Ik begrijp de meeste huilie's hier echt niet

(en ga nu effe niet de prijzen bij een of andere discounter opzoeken, want die komen er ook wel voor de 360 spullen_
pi_29729019
OH-OH

Square-Enix zal niet echt blij zijn met de X360 zonder HDD. Hoe moet je FFXI spelen? Niet iedereen is bereid om ¤400 voor de X360 te gaan betalen.
...and you shall see.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:09:59 #169
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29729040
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 19:20 schreef Fliepke het volgende:
Oh mijn god, wat een kneuserigheid in dit topic na deze prijzen.

Hadden jullie verwacht dat het voor 200 euro allemaal op de markt zou komen?

En de prijzen voor de extra spullen, ooit eens in de winkel geweest?

Dat kost het nu ook al zo'n beetje. Dus ik snap niet dat men nu zo
schrikt van de prijzen. Iedereen vergeten wat deze generatie kostte bij
introductie? (en begin niet over de gamecube ).

Xbox 360 Memory Unit (64 MB) 35 euro

Nu: 25 euro voor 8 mb.

Xbox 360 Wireless Controller 45 euro

Die kosten nu zo'n 40 euro.

Controller ($39.99, 34.99 Euros, 24.99 GBP)

Die kosten nu 35-40 euro

Xbox 360 Wireless Networking Adapter. 80 euro

Wat kostte die van nu? 70 euro?

Xbox 360 Universal Media Remote 30 euro

nu 29,99

Nou, erm? WTF?

Wat een gepijpzeik om helemaal niks. Ik begrijp de meeste huilie's hier echt niet

(en ga nu effe niet de prijzen bij een of andere discounter opzoeken, want die komen er ook wel voor de 360 spullen_
Laten we allemaal net doen alsof we 525 euro in onze zak hebben. Hype hype hype
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29729194
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef PandorasBox het volgende:
Niet iedereen is bereid om ¤400 voor de X360 te gaan betalen.
Net zo min als dat er mensen zijn die ~600 euro over hebben voor de ps3 bij de launch.. Wat is je punt.. .
-
pi_29729203
Kijk, ik vind het niet echt duur voor een next-gen. Maar je moet het wel waard zijn, de Xbucks 399 verdient het IMO nog niet.
...and you shall see.
pi_29729225
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef PandorasBox het volgende:
verdient het IMO nog niet.
Dat ding is nog niet eens uit....
-
pi_29729270
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat ding is nog niet eens uit....
We weten nu wel genoeg over de launchgames en prijs, en hij is het niet waard om te kopen. Nog niet in ieder geval. IMO
...and you shall see.
pi_29729329
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

We weten nu wel genoeg over de launchgames en prijs, en hij is het niet waard om te kopen. Nog niet in ieder geval. IMO
Voor jou ja, maar dat geldt ongetwijfeld voor vele andere niet...
-
pi_29729385
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef BMH het volgende:

[..]

Laten we allemaal net doen alsof we 525 euro in onze zak hebben. Hype hype hype
Als je het niet kunt of wilt betalen moet je het gewoon lekker niet doen. Ik vind het eigenlijk een hele normale prijs voor een gloednieuwe console. De PS2 was bij de launch ook 1200 gulden.

Het is misschien verstandiger om te wachten, maar als je een nieuwe console met de launch wilt hebben (zoals ik) dan moet je nou eenmaal wat meer uitgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')