abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29713786
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ow, je verwacht dat ie nog sneller wordt? .
Kom op zeg, er zat een 6800 in SLI mode in en een behoorlijke processor. Denk je nou echt dat die RSX 3x sneller wordt dan dat een 6800 in SLI? . Of dat de overall performance 3x sneller zal zijn.. Al zou het 5x zijn, dan nog zit je pas op 25 fps. 60 zal dus nevernooitniet gehaald worden. 30 al wsl niet eens. . Jullie moeten niet alles geloven wat Sony zegt..
Nogmaals, de E3-demo's was om indruk te maken geshowed op 1080p en niet 720p, die hoogste resolutie draaien ze toch de eerste paar jaar geen game ( hoogstens een adventure of Myst achtige bedoeling). Dat scheelt al de dubbele performance (1 miljoen pixels per frame versus 2 miljoen pixels). Dat is heel simpele logica.

De RSX en Cell zaten beide op 60 tot 75%. Een SLI 6800GT is in menig engine veel slomer als een 7800GTX. RSX wordt nog sneller als een 7800. En elke nerd kan jou uitleggen dat de bandbreedte het aller-aller belangrijkste is om de potentie van de GPU te benutten, en die zat nog niet eens op 6% met de PCIx4x. Dat was het grootste probleem bij dit soort intensieve grafische actie.

Tel daar de lamer-engine bij op die nauwelijks in ontwikkeling is (ook de Gundam makers en Warhawk makers hadden nauwelijks nog de SPE-cores in werking en speelden alleen met de PPC core) en dan weet je dat het zeker niet onmogelijk is om aan acceptbale framerates te geraken.

Waarom roep je dat de X360 nog zat potentie heeft en we nog niks gezien hebben, en ga je ervanuit dat de software van de PS3 al zowat uitontwikkeld is, terwijl die devkits nog veel korter in het bezit zijn van de makers van bijv Killzone ( PGR3 makers riepen op hun website dat zij al 1.5 jaar lang werken aan die game). Juist de grootste progressie wordt op dat softwarevlak nog gemaakt.

Just chill, wait and see.

[ Bericht 1% gewijzigd door Edenoniphobic op 17-08-2005 11:34:01 ]
pi_29713787
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
De RSX-chip is volgens onafhankelijke testen sneller dan twee 7800 GT kaarten in SLI-mode. En nou jij weer.
Bron?
Mijn 7800GTX EE draait op 520mhz. Die RSX op 550. En ondanks dat geringe verschil in mhz is ie wel 2x zo snel? .
Ik geloof er geen ruk van, maar goed..
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:14:08 #28
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29713799
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37755/?highlight=rsx

artikel wat ik zo snel even op wist te duikelen. Niet het artikel dat ik in gedachten had, maar geeft wel aan dat de RSX sneller is dan de 7800, en daarmee ZEKER sneller dan de 6800 SLI
Kijk daar hebben we iets aan

Het gehele niveau van de discussie zou wat relaxter zijn met wat leesvoer wat staaft wat iedereen zegt. Anders blijft het zo van dat fanboyistisch gezeur over en weer
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29713839
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/37755/?highlight=rsx

artikel wat ik zo snel even op wist te duikelen. Niet het artikel dat ik in gedachten had, maar geeft wel aan dat de RSX sneller is dan de 7800, en daarmee ZEKER sneller dan de 6800 SLI
Ik wist dat de 7800GTX sneller was dan een 6800 in SLI. Ik heb immers zelf zo'n kaart..
Ik zei dat het niet meer dan 3x sneller zou zijn. Wel lezen he .
-
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:18:23 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29713914
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De PS2 doet het ook nog steeds goed, God Of War, Darkwatch, Tekken 5, allemaal nog toppertjes.
Microsoft kondigde bij de launch van Xbox aan dat dit de ultieme console van de toekomst was. 5 jaar later blijkt dat Peter Molyneux zijn Fable beter op de PC had kunnen uitbrengen, en Microsoft besloten heeft om een nieuwe console in de markt te zetten. Dat zijn feiten.
De Xbox zal ook niet meer geproduceerd worden op het moment dat de eerste 360s in de winkel liggen, terwijl de verkoop van PS1s en PSX-games nog steeds doorliep járen na de launch van de PS2. Wat dat betreft heeft Sony gewoon een betere reputatie opgebouwd dan MS. Langer plezier van je centen. En zeg nou zelf; elke 5 jaar 300-400 euro uitgeven voor een nieuwe versie van Xbox, of elke 10 jaar 500-600 euro uitgeven voor een nieuwe Playstation?
Appels Peren...
PS2 doet het nog best inderdaad, word ook beter ondersteund door Sony, ze wachten langer om met een nieuw product te komen dan Mircosoft dat doet.
Maar OMDAT Sony met hun Ps3 komt, moet Microsoft wel mee klappen met een nieuwe console willen ze de concurrentie aan blijven gaan. Dus hoppa de 360.
En wat een onzin ook weer om Fable beter op een pc uit te brengen.. Fable is op de XBOX een prachtspel, misschien niet met alle opties die ze dachten er in te zetten maar een wat uitgekledere versie er van, blijft een top spel.
Tis gewoon een bak lucht wat je loopt te lullen nu.
NOFI.
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:19:04 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29713927
De EDGE brengt het verlossende woord:
quote:
The thruth is it's impossible to judge until both consoles are actuall released, and even then a performance advantage of two (either way) won't be significant enough to get a badly developed PS3 game loking better then a wel developed X360 game (and vv)
Verder ben ik het eens met BMH, wanneer gaan we het eens over de INHOUD van de game hebben Wat dat betreft heeft de 360 nog niet bijzonder veel namelijk, racen en schieten is weer alles wat de klok slaat. Gelukkig komen Kameo, FFXI en BLue Dragon, wat de 360 nu al interessanter maakt dan de Xbox zelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29713950
PC-structuur en Cell-structuur zijn bijna niet te vergelijken. Cell zal RSX direct aansturen, en niet zoals in een PC via DirectX, mobo, PCI-bridge eens bij de GPU aankomen. Hier haal je een ENORME snelheidswinst door.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:20:53 #33
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29713968
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
De EDGE brengt het verlossende woord:
[..]

Verder ben ik het eens met BMH, wanneer gaan we het eens over de INHOUD van de game hebben Wat dat betreft heeft de 360 nog niet bijzonder veel namelijk, racen en schieten is weer alles wat de klok slaat. Gelukkig komen Kameo, FFXI en BLue Dragon, wat de 360 nu al interessanter maakt dan de Xbox zelf.
Kameo . FFXI ligt voor 5 euro bij de free record shop. Beetje een nutteloze release imo. Kunnen we beter FFXII porten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:22:08 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29714006
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
De EDGE brengt het verlossende woord:
[..]

Wat dat betreft heeft de 360 nog niet bijzonder veel namelijk, racen en schieten is weer alles wat de klok slaat.
Als dat is waar je voorkeur ligt voor het genre games heb je wel degelijk wat bijzonders te pakken.
Spreek wel uit persoonlijk voorkeur dan een algemeen beeld te gaan vormen dat te niks bijzonders zou zijn.
The truth was in here.
pi_29714055
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:18 schreef Bastard het volgende:

[..]

Appels Peren...
PS2 doet het nog best inderdaad, word ook beter ondersteund door Sony, ze wachten langer om met een nieuw product te komen dan Mircosoft dat doet.
Maar OMDAT Sony met hun Ps3 komt, moet Microsoft wel mee klappen met een nieuwe console willen ze de concurrentie aan blijven gaan. Dus hoppa de 360.
En wat een onzin ook weer om Fable beter op een pc uit te brengen.. Fable is op de XBOX een prachtspel, misschien niet met alle opties die ze dachten er in te zetten maar een wat uitgekledere versie er van, blijft een top spel.
Tis gewoon een bak lucht wat je loopt te lullen nu.
NOFI.
Sony had bij de aankondiging van de PS2 al aangekondigd te verwachten in 2005/2006 met de opvolger te komen. MS had ook kunnen wachten en in één keer met de X360 te komen. Sony MOEST toch ook niet met de PS3 komen toen de Xbox uit kwam? Nee, en waarom niet, omdat de games van dermate kwaliteit waren, dat ze niets te vrezen hadden van een technisch superieure concurrent.
En Fable was een goed spel, maar als je ziet wat er op de PC allemaal bijkomt (alst goed is, met Molyneux weet je het nooit zeker), vraag ik me toch af wat er mis ging. Daarnaast waren RPGs als KOTOR en Final Fantasy X vele malen beter, terwijl MS Fable aankondigde als "DE ULTIEME CONSOLE-RPG!"

De enige die bakken lucht lult tot nu toe is MS. NOFI.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:24:33 #36
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29714056
Ik ben eigenlijk wel van dat schieten en racen eigenlijk
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29714069
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het sowieso een slap verhaal. Van 5FPS er 60 maken, dat is onmogelijk. In een seconde gebeurt namelijk evenveel met 5 fps als met 60 fps, alleen in minder beeldjes per seconde. Dat je van een 5fps filmpje een MOOI 60 fps filmpje kan maken is dus volkomen bullshit, want je mist fucking veel beeldjes, en dus ziet je filmpje er niet uit en springt het zwaar van de hak op de tak..
Wat een onzin toch weer. Een game zoals jij die speelt springt van hak op de tak omdat bepaalde gameplay-elemetnen en physics-zaken de realtime snelheid blijven aanhouden terwijl de gfx dat niet bijhouden, maar een scripted movie met een game-engine renderen kan natuurlijk door heel simpele zaken bij te stellen (die game-parameters) probleemloos elke gamescene frame per frame renderen zonder enig verlies, mits daar maar in die engine mee rekening gehouden wordt door de proggrammeurs.

Dan krijg je dus een grote slowmotion movie. Je moet niet denken in PC-game termen, en een intensieve game die jij op een te trage PC speelt. Denk je dat ze dom zijn daar bij Guerilla. Zij creeren met die engine een ideale omgeving dat niks verloren gaat, en elke beginnende programmeur of IT-student kan jou vertellen dat dit een fluitje van een cent is om te doen, en dit tevens digitaal te tapen. Beginnersstuff.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:26:04 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29714095
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als dat is waar je voorkeur ligt voor het genre games heb je wel degelijk wat bijzonders te pakken.
Spreek wel uit persoonlijk voorkeur dan een algemeen beeld te gaan vormen dat te niks bijzonders zou zijn.
Pffffffffffff, ik dacht dat we nou wel wisten dat mijn posts persoonlijk zijn
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29714148
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
De EDGE brengt het verlossende woord:
[..]

Verder ben ik het eens met BMH, wanneer gaan we het eens over de INHOUD van de game hebben Wat dat betreft heeft de 360 nog niet bijzonder veel namelijk, racen en schieten is weer alles wat de klok slaat. Gelukkig komen Kameo, FFXI en BLue Dragon, wat de 360 nu al interessanter maakt dan de Xbox zelf.
Edge had idd een punt, maar over de inhoud valt nu nog niet zoveel te zeggen. Alle titels zien er leuk uit, maar de inhoud van de game is nu nog van geen kant te beoordelen.
Kameo ziet er vrij standaard uit IMHO, maar kan nog verassen, Blue Dragon is idd interessant, en FFXI had ik algekotst toen hij op de PS2 kwam. Net als GTA een beetje het gevoel van "owh, ja, die MS fanboys moeten ook nog".

Mijn soort spellen (GTA, Manhunt, Pro Evolution Soccer, Tekken, Soul Calibur, Zone Of The Enders, ICO, etc etc) is toch voornamelijk op PlayStation, en zoals het er nu uitziet zal daar geen verandering in komen met de volgende generatie.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:29:19 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29714181
Ja ho jongens, nadenken over games doen ze maar bij Nintendo
pi_29714287
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:29 schreef twi het volgende:
Ja ho jongens, nadenken over games doen ze maar bij Nintendo
Gisteren een GameCube gehaald, Paper Mario is echt briljant!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:33:47 #42
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29714319
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Gisteren een GameCube gehaald, Paper Mario is echt briljant!
Bij free record shop? Daar kost een Gamecube + Zelda: The Wind Waker maar 75 EUR.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29714398
Bij FRS kost een zwarte GameCube maar 30 euro
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:37:38 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29714427
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Edge had idd een punt, maar over de inhoud valt nu nog niet zoveel te zeggen. Alle titels zien er leuk uit, maar de inhoud van de game is nu nog van geen kant te beoordelen.
Kameo ziet er vrij standaard uit IMHO, maar kan nog verassen, Blue Dragon is idd interessant, en FFXI had ik algekotst toen hij op de PS2 kwam. Net als GTA een beetje het gevoel van "owh, ja, die MS fanboys moeten ook nog".

Mijn soort spellen (GTA, Manhunt, Pro Evolution Soccer, Tekken, Soul Calibur, Zone Of The Enders, ICO, etc etc) is toch voornamelijk op PlayStation, en zoals het er nu uitziet zal daar geen verandering in komen met de volgende generatie.
Kameo ziet er idd niet superbijzonder uit, helemaal niet nu de nieuwe Zelda screens net uit zijn. Punt is dat me dat dus niet uitmaakt. Ik wil die game gewoon spelen.
FFXI heb ik altijd al wel interessant gevonden, maar mn PC trekt dat niet goed en online op de PS2 met FFXI kan niet in EU volgens mij. Met de 360 lijkt het me allemaal enorm makkelijk om die game te spelen.

En een PS3 moet ik uiteindelijk ook wel halen hoor, ik wil FFXIII niet missen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:38:30 #45
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29714448
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:24 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Wat een onzin toch weer. Een game zoals jij die speelt springt van hak op de tak omdat bepaalde gameplay-elemetnen en physics-zaken de realtime snelheid blijven aanhouden terwijl de gfx dat niet bijhouden, maar een scripted movie met een game-engine renderen kan natuurlijk door heel simpele zaken bij te stellen (die game-parameters) probleemloos elke gamescene frame per frame renderen zonder enig verlies, mits daar maar in die engine mee rekening gehouden wordt door de proggrammeurs.

Dan krijg je dus een grote slowmotion movie. Je moet niet denken in PC-game termen, en een intensieve game die jij op een te trage PC speelt. Denk je dat ze dom zijn daar bij Guerilla. Zij creeren met die engine een ideale omgeving dat niks verloren gaat, en elke beginnende programmeur of IT-student kan jou vertellen dat dit een fluitje van een cent is om te doen, en dit tevens digitaal te tapen. Beginnersstuff.
Een scripted movie met een game engine

Dus Guerilla heeft, resumerend, met een naar je eigen woorden, zeer langzame dev kit al een volledige game-engine gebouwd, volledige 3d modellen gebouwd, volledige physic systemen geintegreerd, vervolgens aan de game engine verteld wat er moest er gebeuren, deze heeft vervolgens op zeer langzame snelheid een filmpje gebouwd en die is later versneld om het er allemaal goed uit te laten zien. Uhuh

Man, haal dat bord voor je kop weg en zie gewoon in dat het een prerendered filmpje was
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:41:30 #46
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29714525
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Een scripted movie met een game engine

Dus Guerilla heeft, resumerend, met een naar je eigen woorden, zeer langzame dev kit al een volledige game-engine gebouwd, volledige 3d modellen gebouwd, volledige physic systemen geintegreerd, vervolgens aan de game engine verteld wat er moest er gebeuren, deze heeft vervolgens op zeer langzame snelheid een filmpje gebouwd en die is later versneld om het er allemaal goed uit te laten zien. Uhuh

Man, haal dat bord voor je kop weg en zie gewoon in dat het een prerendered filmpje was
Het is een FMV. Iedere gamer met een stel hersenen ziet dat. Maar dat maakt niet uit. De mainstream gamers (playstation gamers) zien de beelden en denken dat het een game is.

Het maakt nu al niet meer uit hoe het spel er echt uitkomt te zien want de mainstream heeft de beelden van dat filmpje al in het hoofd zitten en gaan voor de ps3.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:42:51 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29714565
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:24 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Sony had bij de aankondiging van de PS2 al aangekondigd te verwachten in 2005/2006 met de opvolger te komen. MS had ook kunnen wachten en in één keer met de X360 te komen. Sony MOEST toch ook niet met de PS3 komen toen de Xbox uit kwam? Nee, en waarom niet, omdat de games van dermate kwaliteit waren, dat ze niets te vrezen hadden van een technisch superieure concurrent.
En Fable was een goed spel, maar als je ziet wat er op de PC allemaal bijkomt (alst goed is, met Molyneux weet je het nooit zeker), vraag ik me toch af wat er mis ging. Daarnaast waren RPGs als KOTOR en Final Fantasy X vele malen beter, terwijl MS Fable aankondigde als "DE ULTIEME CONSOLE-RPG!"

De enige die bakken lucht lult tot nu toe is MS. NOFI.
Wie is hier nu de MS basher en hangt de fanboy uit eigenlijk? FI.

Ik heb sterk het idee dat je de boel loopt om te draaien nu eigenlijk.
PS2 staat er.. MS wil ook meedoen tussen Nintendo en Sony, 2 gevestigde namen in de console wereld. Doet dat mijns inziens erg knap door een XBOX neer te zetten, en ook daadwerkelijk een alternatief daarmee te bieden tussen de 2 bestaande consoles.
Sony en het niet uitbrengen van een PS3 is simpel, ze kunnen vertrouwen op hun achterban en op hun gevestigde naam met de ps1, en het succes met de ps2.. "laat ze eerst maar eens bewijzen bij MS dat ze naast ons kunnen staan" zullen ze wel gedacht hebben. Dus ze hebben ook helemaal geen rede gehad om de PS3 eerder uit te gaan brengen.
Maar hee, als we toch gaan afgeven op elkaar.. waar is dat beloofde LIVE netwerk van de PS2 eigenlijk heen? Je zou toch modems kunnen kopen, direct aansluiten en tegen elkaar cool kunnen spelen? Het is uitgedraaid op niets anders dan een slap aftreksel van het XBOXlive, het LIVE gebeuren zoals het zou moeten zijn.
The truth was in here.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:44:26 #48
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_29714614
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Het is een FMV. Iedere gamer met een stel hersenen ziet dat. Maar dat maakt niet uit. De mainstream gamers (playstation gamers) zien de beelden en denken dat het een game is.

Het maakt nu al niet meer uit hoe het spel er echt uitkomt te zien want de mainstream heeft de beelden van dat filmpje al in het hoofd zitten en gaan voor de ps3.
Je hebt zowaar een punt (ook ik ben niet te misselijk om eens iets toe te geven ). Nouja, het zal ook wel. Ik heb zeg ik altijd maar 1 argument wat de rest allemaal pwnt: ik heb World of Warcraft
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_29714656
quote:
Dus Guerilla heeft, resumerend, met een naar je eigen woorden, zeer langzame dev kit al een volledige game-engine gebouwd, volledige 3d modellen gebouwd, volledige physic systemen geintegreerd, vervolgens aan de game engine verteld wat er moest er gebeuren, deze heeft vervolgens op zeer langzame snelheid een filmpje gebouwd en die is later versneld om het er allemaal goed uit te laten zien.
Exactemundo.

Het zou pre-rendered zijn als game-engines dagen nodig hebben om het te renderen, en het dus zoals altijd op renderfarms gedaan wordt, CG pre-rendering, met totaal verschillende software tools om filmpjes te maken (bijvoorbeeld 3dMaxx etc), in code die niks te maken heeft met actual game-engines.

Dit liep 'realtime' op dezelfde game-engine waar ze een tijdje mee aan de slag zijn en die ze door willen ontwikkelen richting release, alleen dus nog niet vloeiend. Het is niet volledig realtime nee, maar ook niet pre-rendered zoals we dat altijd hebben gekend. Semi-realtime dus. En volledig scripted, iets wat bijna elk game doet tegenwoordig in een SP campaign.
pi_29714681
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
IGN was een van de vele sites die dit melden hoor.
Veel vertrouwen in de technische kennis van de games-journalisten heb ik anders niet. Ik ben het in dit geval wel eens met de scepsis van IGN die je in het vorige topic aanhaalde, maar als ik het onderstaande commentaar lees:
quote:
"No. No. No. If that's the style of the game, it will look like that, but not at that level of quality. That had separate animations for every single movement. That is not a game. It was total CG. Those little things giveaway stuff like that real well."
...kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze persoon geen idee heeft waar hij over praat.

Daarnaast heb ik het idee dat, in het geval van IGN, er bij elke subsite (PS, XBOX, GC, etc.) wel een aantal journalisten tussen zit die soms niet geheel objectief zijn, met name als het aankomt op de producten van de concurrentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')