Misschien is studeren in de toiletten van de Drie ook niet de beste methode...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:40 schreef Klonk het volgende:
omg een vindicatter en er ook nog voor uitkomen
ik weet nog wat er op de toiletten van de drie gezusters stond toen ik daar poginen tot studeren ondernam, vindicat varkens
Nou, ze doen in ieder geval geen spelletjes meer waarbij overmaat mee speelt. Dus niet meer gedwongen drinken en zo.... ook geen water.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:44 schreef Vindicat het volgende:
Hey,
Graag wil ik de intro gaan lopen bij Vindicat in Groningen. Ik ben 2e jaars en weet dat we op kamp gaan (ben al es door een intro gegaan, en dat was geen kamp met marshmellows en liedjes rond het kampvuur).
Nou wil ik graag weten wat de intro van Vindicat inhoudt. Ik heb al een paar dingen gelezen op internet, maar het een spreek het ander een beetje tegen. Wie kan voor opheldering zorgen?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:14 schreef U het volgende:
[..]
Misschien is studeren in de toiletten van de Drie ook niet de beste methode...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:33 schreef Vindicat het volgende:
Bovendien is Vindicat de oudste en grootste van Nederland, lid van het corps en dat kan later carrière-technisch gezien nog best handig worden denk ik.
Dit is heel mooi, maar kun je me ook iets over de intro vertellen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:42 schreef Gizmo112 het volgende:
Contact binnen de jaren heen is er wel, maar reken er op dat je vooral met je jaarclubje en eventueel clubjes uit hetzelfde jaar om zult gaan. (zeker de eerste paar jaar) Bovendien kost het eerste jaar veel tijd (en geld, maar dat hangt van je lidmaatschaphouding af actief/passief).
Ben lid van Vindicat JC Wous (1999)
???quote:
Kun je dan niet gewoon vertellen over je eigen intro?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:58 schreef Gizmo112 het volgende:
Ja en nee, 1999-2005...Er is een hoop veranderd. Bovendien merk je het vanzelf. (geen drank/dwang enzo meer iig)
ja, vertel ons wat over je vernedering!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:13 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon vertellen over je eigen intro?
Wil je dit soort reacties, tenzij beargumenteerd, achterwege laten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Maruku het volgende:
[..]
ja, vertel ons wat over je vernedering!
corps... haha...
beargumenteerd? wtf gast, je weet toch gewoon dat het idee van ontgroening het breken van de persoonlijkheid van nuldejaars is, om op die manier een groepsband te kweken, alhoewel genoeg onderzoeken uitwijzen dat die shit zo niet werkt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Wil je dit soort reacties, tenzij beargumenteerd, achterwege laten?
Anders ga je je eigen topic maken "Corps leden, vertel hier uw vernederingen" oid![]()
Zoals ik al zei, heb ik al een keer een intro meegedraaid waar ik ook ontgroend werd. Het enige waar ik last van heb gehad is dat ik 's avonds in bed nog steeds de liedjes in m'n hoofd aan het zingen was. Zodra ik me dat realiseerde, moest ik altijd in lachen uitbarsten onder het motto van "het is ze op een bepaalde manier toch gelukt".quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:07 schreef Maruku het volgende:
[..]
Sjah, als jij dat graag wilt gast, doe je ding. Tis gewoon onzin die zichzelf in stand houdt, aangezien jij je straks genaaid voelt en daarom nieuwe nuldejaars gaat naaien. Lijkt me gewoon shit waar je van af moet stappen.
Gezellig tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:13 schreef du_ke het volgende:
Ze kunnen in elk geval wel een hoop herrie maken.
M'n achterburen (groot vindipand) hadden laatst een feestje wat tegen 6 uur doorging in hun achtertuin daar ging m'n nachtrust.
En hoe kom je hierbij? Dat kots vind ik ook tever gaan. (daar zou ik het ook niet bij laten zitten, schakel dan rechtsbijstand wel in)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:34 schreef PLAE@ het volgende:
in een krap bootje met 3 man het zuidlaardermeer overpeddelen met badmintonrackets als peddels
6 uur lang overeind en stil zitten in een stoel. Zit je niet stil krijg je een emmer koud water over je heen of als je teveel beweegt kots.
zulk soort fratsen.
Dat mensen zich zo laten vernederen is ziek. Ik zou zo'n oudejaar op z'n bek rammen voor hij de kans kreeg iets bij me te flikken. Maar goed, veel plezier.
Mhaw na een uurtje gaat dat geschreeuw en gebral wel behoorlijk irriteren. Zeker als je van plan bent nog een paar uurtjes slaap te pakken.quote:
Dat heb ik uit eerste hand.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:37 schreef Vindicat het volgende:
[..]
En hoe kom je hierbij? Dat kots vind ik ook tever gaan. (daar zou ik het ook niet bij laten zitten, schakel dan rechtsbijstand wel in)
Wanneer is dit gebeurd dan? Volgens mij zijn dergelijke fysieke onderdelen niet meer toegestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat heb ik uit eerste hand.
Je schakelt dan helemaal niet rechtsbijstand in want je bent wel brainwashed genoeg.
Maar jij denkt dat 6 uur overeind zitten in een stoel zonder eten, drinken, iets te zien en stil zittend wel lekker is en dan ook nog eens ijskoud water over je heen krijgen?
ronduit gelulquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:34 schreef PLAE@ het volgende:
in een krap bootje met 3 man het zuidlaardermeer overpeddelen met badmintonrackets als peddels
6 uur lang overeind en stil zitten in een stoel. Zit je niet stil krijg je een emmer koud water over je heen of als je teveel beweegt kots.
zulk soort fratsen.
Dat mensen zich zo laten vernederen is ziek. Ik zou zo'n oudejaar op z'n bek rammen voor hij de kans kreeg iets bij me te flikken. Maar goed, veel plezier.
sjit gast, van wat ik lees loop jij nog meer over van arrogantie dan ik, lijkt me geen goeie zaak ;-).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, heb ik al een keer een intro meegedraaid waar ik ook ontgroend werd. Het enige waar ik last van heb gehad is dat ik 's avonds in bed nog steeds de liedjes in m'n hoofd aan het zingen was. Zodra ik me dat realiseerde, moest ik altijd in lachen uitbarsten onder het motto van "het is ze op een bepaalde manier toch gelukt".
Ik ben echter geen september-studentje, dat volgend jaar feuten de vernieling in gaat helpen. Waarom zou ik, laat dat aan de kamp commissie over. Bedenk je wel, we/ze zijn er allemaal doorheen geweest, hetgeen "eenheid" schept!
Ik zal dus mensen die na mijn lichting komen als "minderen" beschouwen, het zijn ook mensen waar je gezellig mee kan praten en drinken toch?
Je vertelt dat je humble opinion 3 x zoveel waard is als die van een corpsbal... Waar baseer je dit toch op? Met deze opmerking ben juist jíj diegene die het prototype corpsbal vertegenwoordigt!
Even to the point: heb je ervaringen met het corps / corpsleden / specifiek Vindicat? Zo niet, dan spijt het me, maar dan ga ik niet varen op jouw gedachtengang. Zoals jij zijn er zovelen.
Ik heb het idee dat deze discussie niet op een forum te voeren valt. Overigens hield mijn ontgroening niet op bij liedjes zingen... Verre van dat zelfs, op zich heb ik al wel wat meegemaakt (wil alleen weten of het nog verder gaat).quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:55 schreef Maruku het volgende:
[..]
sjit gast, van wat ik lees loop jij nog meer over van arrogantie dan ik, lijkt me geen goeie zaak ;-).
Als je alleen liedjes zong bij je ontgroening dan valt het nog wel mee. Dan snap ik ook dat je er geen probleem mee hebt, wanneer shit echter verder gaat, moet je oppasses tjap. Ik snap ook niet dat je het ok vindt dat de kampcommissie wel mensen vernedert. Ik zou me dus met geen enkele groep verbonden kunnen voelen die mensen vernedert... Ik zie daarvan gewoon de lol niet in.
Maar ja... je roept idd, "we zijn er allemaal doorheen geweest" en dat dat eenheid schept? Lees maar eens shit daarover knakker, kranten staan er weer vol van en het blijkt dus dat dat helemaal niet zo werkt he.
En ja, tuurlijk heb ik als student ervaring met het corps/corpsleden en niet specifiek vindicat. Als student krijg je altijd met die gasten te maken en mijn ervaring is dat de meeste mensen als je ze alleen spreekt best ok zijn, maar wanneer ze een groep zijn gaan brallen en ruzie zoeken en weet ik het. Dat is toch nep?
Dat 6 uur overeind zitten dan (al dan niet in combinatie met een puke-shower)?quote:
Als jij daar niet doorheen kan prikken, kan jij beter iets aan jezelf doen, zeker als student. Pfft... tjap!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Overigens hoop ik niet dat ik overloop van arrogantie, dat is namelijk niet de bedoeling. Afsluiter dan: doe wat aan je nederlands, zeker als student. "sjit gast", "knakker", dat is het niet![]()
nopequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:18 schreef No-Li-Ta het volgende:
Eh.. is die breedbek van een Terence (Temptation island) daar ook niet lid van?!
Vond ook allemaal, op kots na, net door de beugel kunnen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:19 schreef mistraldk het volgende:
dat roeien over het zuidlaardermeer, geloof er niks van. water over iemand heen ok, kots ZEKER niet. 6 uur zitten, kan gebeuren maarja het is niet allemaal lachen wat er gebeurt.
Bij deze.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:21 schreef Maruku het volgende:
[..]
Als jij daar niet doorheen kan prikken, kan jij beter iets aan jezelf doen, zeker als student. Pfft... tjap!
Same herequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben een keer in een dronken bui naar binnen gelopen met 2 vrienden... Totdat we helemaal bovenaan in een grote zaal kwamen waar iedereen ons aankeek...
Zijn er gelijk uitgezet.
Kerel vertel dan toch in ieder geval hoe je aan die informatie komt!!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Niks geen gelul aan.
Wat heb ik er in hemelsnaam voor belang bij om zoiets te verzinnen![]()
heej, als student zou ik geen 'kerel' gebruiken... vind ik stigmatiserend.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Kerel vertel dan toch in ieder geval hoe je aan die informatie komt!!!!!![]()
![]()
Da's een publiek geheim.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef Vindicat het volgende:
Kerel vertel dan toch in ieder geval hoe je aan die informatie komt!!!!!![]()
![]()
vertel de rest eens. Ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:44 schreef robh het volgende:
[..]
Da's een publiek geheim.
Ik ken ook nog een paar leuke anekdotes over die ontgroening
laten we even reel wezen, dat is toch fuckin coolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:34 schreef PLAE@ het volgende:
das minder, egwoon terugslaanquote:6 uur lang overeind en stil zitten in een stoel. Zit je niet stil krijg je een emmer koud water over je heen of als je teveel beweegt kots.
die ouderjaars vallen vaak wel mee, het zijn de jongere jaars die het irritantst zijn.quote:zulk soort fratsen.
jij kan beter het korps mariniers joinenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:07 schreef Vindicat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze discussie niet op een forum te voeren valt. Overigens hield mijn ontgroening niet op bij liedjes zingen... Verre van dat zelfs, op zich heb ik al wel wat meegemaakt (wil alleen weten of het nog verder gaat).![]()
tijdens de ontgroening heb je wel degelijk een eenheid maar die is als de ontgroening afgelopen is na 1 dag compleet weg.quote:En over die eenheid... Tsjah... Als je het eenmaal ervaart, dan blijkt dat het echt zo is!
strakke actiequote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben een keer in een dronken bui naar binnen gelopen met 2 vrienden... Totdat we helemaal bovenaan in een grote zaal kwamen waar iedereen ons aankeek...
Zijn er gelijk uitgezet.
Niemand gaat je dat precies vertellenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:44 schreef Vindicat het volgende:
Hey,
Graag wil ik de intro gaan lopen bij Vindicat in Groningen. Ik ben 2e jaars en weet dat we op kamp gaan (ben al es door een intro gegaan, en dat was geen kamp met marshmellows en liedjes rond het kampvuur).
Nou wil ik graag weten wat de intro van Vindicat inhoudt. Ik heb al een paar dingen gelezen op internet, maar het een spreek het ander een beetje tegen. Wie kan voor opheldering zorgen?![]()
gewoon zeggen dat je overweegt lid te worden maar wel eerst even wilt kijken, zullen ze nog cool vinden ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef Vindicat het volgende:
Op grond waarvan moet ik dan binnenlopen om daar even een praatje te maken
vertelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef du_ke het volgende:
Ze hebben er ook wel eens de halve grote markt door de ramen gehad.
Weet er niet gek veel van maar het kampioenschap vd de plaatselijke FC werd op een deels opengebroken grote markt gevierd met als bijeffect wat stenen bij vindicat naar binnen.quote:
Als je dan toch bij een brallerige vereniging gaat moet je ook gewoon naar vindicat. Albertus blijft natuurlijk een slap aftreksel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:20 schreef Yankee het volgende:
Ga me vrijdag even aanmelden bij Albertus denk ik
De degradatie. Naja, net niet promotie.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:23 schreef du_ke het volgende:
Weet er niet gek veel van maar het kampioenschap vd de plaatselijke FC werd op een deels opengebroken grote markt gevierd met als bijeffect wat stenen bij vindicat naar binnen.
Bij albertus lopen wel meer mooie vrouwen.............quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je dan toch bij een brallerige vereniging gaat moet je ook gewoon naar vindicat. Albertus blijft natuurlijk een slap aftreksel.
Hahahah ja grappig was dat........... volgens mij hadden ze op dat moment ook nog een ouderendag, en daarom werdt iedereen via de achteruitgang veilig naar buiten gebracht. Vervolgens was de grote markt de hele nacht afgezet, niemand kwam er meer op of uit! : )quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef robh het volgende:
[..]
De degradatie. Naja, net niet promotie.
Niet te filmen wat een teringzooi het was![]()
Het leek wel een belegering![]()
Zoiets viel me dus ook op bij LANX in verhouding tot ASC. Durven die jongedames niet bij het corps ofzo en gaan ze daardoor maar bij zo'n AHC vereniging? LANX bestaat volgensmij uit meer vrouwen- dan herendisputen. Zegt niets over absolute nummers, maar ok.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:41 schreef superoffie het volgende:
[..]
Bij albertus lopen wel meer mooie vrouwen.............
: )
Dat was nog eens een leuk feestjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef robh het volgende:
[..]
De degradatie. Naja, net niet promotie.
Niet te filmen wat een teringzooi het was![]()
Het leek wel een belegering![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 07:14 schreef U het volgende:
[..]
Misschien is studeren in de toiletten van de Drie ook niet de beste methode...
Het beste kun je morgen gewoon even 22 eurootjes lappen voor een kei-pas. Anders kom je dr niet in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:50 schreef Vindicat het volgende:
Op grond waarvan moet ik dan binnenlopen om daar even een praatje te maken
Oikos Nomos? Kerel van die nepverenigingen zonder ook maar 1 spoortje traditie houden gewoon maar een blaatontgroening omdat ze denken dat dat 'erbij hoort' als ze nieuwe leden bij hun vereniging willen voegen. Die onzin heeft totaal geen achtergrond of geschiedenis, en is ongeinspireerd een beetje vervelend doen. Heeft niets met Vindicat of het Corps te makenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef harlingen het volgende:
Dat gelul altijd dat vindicatters niks mogen vertellen over de ontgroeningen. Jezus man, stelletje mietjes zijn het.
Wat feiten die ik heb meegemaakt bij Oikos Nomos (vereniging in Zwolle, stuk kleiner, maar zelfde soort volk:
Wat heeft de leeftijd van een verenging cq de geschiedenis nu te maken met ontgroeningen? Zij de ontgroeningen van vindicat beter omdat het een vereniging met meer aanzien is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:42 schreef PT_Hadrianus het volgende:
Die onzin heeft totaal geen achtergrond of geschiedenis, en is ongeinspireerd een beetje vervelend doen. Heeft niets met Vindicat of het Corps te maken![]()
kansloze wannabe HBO vereniging dusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef harlingen het volgende:
Wat feiten die ik heb meegemaakt bij Oikos Nomos (vereniging in Zwolle, stuk kleiner, maar zelfde soort volk
Ach Vindicat laat tegenwoordig ook HBO'ers toe. Snap niet echt hoe ze zich dat als corps tegenover zichzelf kunnen verantwoordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
kansloze wannabe HBO vereniging dus
juh, zoals met mensen die zich niet beter voelen knetterstoned een kunstwerk in Eindhoven beschilderen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:57 schreef Salvad0R het volgende:
je moet toch wat meemaken waar je leuke herinneringen aan hebt als je later in het rad der economie verstrengeld zit.
Jeez, wat ben jij nou weer voor caveman? Beetje fysieke kracht insinueren? Denk je dat er ook maar iemand zich geintimideerd voelt door dat soort aso SBS6 probleemwijken gelal?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef Maruku het volgende:
hahaha, omfg, in en intriest dat mensen idd hiërarchie baseren op jaargang of op WO vs. HBO. stelletje mothafuckers... kom in je eentje bij mij proberen beter dan mij te zijn omdat je langer van een vereniging lid bent of weet ik wat.
stelletje apen toch... je hangt toch met mensen omdat je ze rielekst vindt? en mensen die je proberen te vernederen vind je toch niet rielekst? wtf is de hele lol van een corps dan? sowieso moet er geen hiërarchie zijn bij mensen waar je mee hangt. Als vrienden van me gaan doen of ze beter zijn, zijn het geen vrienden. muaha... dikke lul met je carriëre als ik vrienden moet zijn met gasten die ik liever klap...
Volgens mij laten alle corpora tegenwoordig HBO-ers toe. Mijn inziens ook niet een van de beste beslissingen die ze ooit gemaakt hebben, maarja, ook het Corps moet een beetje met zijn tijd mee gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach Vindicat laat tegenwoordig ook HBO'ers toe. Snap niet echt hoe ze zich dat als corps tegenover zichzelf kunnen verantwoorden.
Jazeker! Bij de traditionele corpora is de ontgroening een van de langst lopende tradities; tuurlijk, er zijn een paar dingen verandert, zoals het kaalscheren, de algemene fysieke ontgroening, enz. Maar de corpsontgroening mag zich met recht een ritueel noemen, wat in de loop der eeuwen ontwikkeld en geraffineerd is, en al even lang een succesvolle manier is om de scholieren/feuten in sneltreinvaart om te vormen tot een capabele groep eerstejaars leden, die ook nog eens een sterke en duurzame onderlinge verbondenheid eraan over houden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef harlingen het volgende:
[..]
Wat heeft de leeftijd van een verenging cq de geschiedenis nu te maken met ontgroeningen? Zij de ontgroeningen van vindicat beter omdat het een vereniging met meer aanzien is?![]()
Nee, bij vindicat gaan ze geinspireerd vervelend doen zeker![]()
hahaha, sterke zet eikel. ja, ik insinueer fysieke kracht, lijkt me wel een goeie tegenover corpsballen die normaal met minstens 3 dikke speknekken om je heen staan als je iets doet wat ze niet aan staat... bijvoorbeeld baggy broeken dragen. Nja... probeer dat maar een keer in je eentje...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Jeez, wat ben jij nou weer voor caveman? Beetje fysieke kracht insinueren? Denk je dat er ook maar iemand zich geintimideerd voelt door dat soort aso SBS6 probleemwijken gelal?
gast... tuurlijk hebben al die dingen een bepaalde hiërarchie. Maar vrienden horen dat niet te hebben toch? als je dat wel vindt, heb je waarschijnlijk een serieus probleem om mensen op een juiste manier te waarderen.quote:Mensen zijn het gewoon niet met jou eens als je zegt er moet geen hiërarchie zijn van mensen 'waarmee je hangt'. Overal waar je komt is er hierarchie; binnen een gezin, binnen een school, bedrijf, land, leger enz. Er is niks mis met hierarchie, en senioriteit ligt nou eenmaal ten grondslag aan het corps.
ahja... het bestaat al jaren en daarom is het goed. en een muthafucking newsflash om je oren... die verbondenheid is uiterlijke schijn. zijn genoeg wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan, tjek die shit maar uit. al die corpstjappies zijn labiel als de pest gast...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Jazeker! Bij de traditionele corpora is de ontgroening een van de langst lopende tradities; tuurlijk, er zijn een paar dingen verandert, zoals het kaalscheren, de algemene fysieke ontgroening, enz. Maar de corpsontgroening mag zich met recht een ritueel noemen, wat in de loop der eeuwen ontwikkeld en geraffineerd is, en al even lang een succesvolle manier is om de scholieren/feuten in sneltreinvaart om te vormen tot een capabele groep eerstejaars leden, die ook nog eens een sterke en duurzame onderlinge verbondenheid eraan over houden.
Breng het dan ook niet op zo'n allochtone wijze! Zeg dan gewoon dat je een keertje langs komt met je cornuitjes om bij mij thuis even de piano te stemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef Maruku het volgende:
[..]
hahaha, sterke zet eikel. ja, ik insinueer fysieke kracht, lijkt me wel een goeie tegenover corpsballen die normaal met minstens 3 dikke speknekken om je heen staan als je iets doet wat ze niet aan staat... bijvoorbeeld baggy broeken dragen. Nja... probeer dat maar een keer in je eentje...
Je echte vrienden binnen het Corps zijn zeker in het begin de mensen waarmee je samen de ontgroening ondergaat. Tussen jou en je mede eerstejaars bestaat weinig hierarchie. Je vormt met een aantal andere eerstejaars die je aanstaan een jaarclub, en dat zijn je vrindjes. Allen even hoog in de ladder als jijzelf.quote:gast... tuurlijk hebben al die dingen een bepaalde hiërarchie. Maar vrienden horen dat niet te hebben toch? als je dat wel vindt, heb je waarschijnlijk een serieus probleem om mensen op een juiste manier te waarderen.
Oh, jij bent er zo ééntjequote:sjah, mijn hele houding zal er ook wel mee te maken hebben dat ik nu eenmaal problemen heb met autoriteit, maar lekker boeiend. ik kom al op genoeg plekken hiërarchie tegen... dan is het niet de bedoeling om nog meer daarvan tegen te komen, zoals bij vriendengroepen. Maar als jij kansloos baasje wil spelen en rondgebaasd wil worden, ga vooral je gang.
breng het dan niet op zo'n wannabe bourgeois manier, zeg dan gewoon dat je denkt dat ik met mijn matti's je ass kom kicken, terwijl ik bedoel te zeggen dat je één op één niet zo stoer zou zijn en niet omdat ik zo imposant ben, maar omdat er wanneer je één op één praat niet stoer hoeft te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef PT_Hadrianus het volgende:
[..]
Breng het dan ook niet op zo'n allochtone wijze! Zeg dan gewoon dat je een keertje langs komt met je cornuitjes om bij mij thuis even de piano te stemmen![]()
Leuk, jammer dat er mensen uit een jaar hoger beter dan je zijnquote:Je echte vrienden binnen het Corps zijn zeker in het begin de mensen waarmee je samen de ontgroening ondergaat. Tussen jou en je mede eerstejaars bestaat weinig hierarchie. Je vormt met een aantal andere eerstejaars die je aanstaan een jaarclub, en dat zijn je vrindjes. Allen even hoog in de ladder als jijzelf.
[..]
oh, jij bent er niet zo ééntjequote:Oh, jij bent er zo ééntjeRebels man!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |