Jij en ik....and my rubber duckie......ik breng de kindercola mee dan.quote:
je rubber duckie blijft maar thuis.. ik neem mn roze badeend al meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij en ik....and my rubber duckie......ik breng de kindercola mee dan.![]()
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je rubber duckie blijft maar thuis.. ik neem mn roze badeend al mee![]()
Mijne is van betere kwaliteitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Ach dan maar de jouwe.
![]()
![]()
Kindercolaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij en ik....and my rubber duckie......ik breng de kindercola mee dan.![]()
van Raak he?quote:
Die trillende, met een leren tuigje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
je rubber duckie blijft maar thuis.. ik neem mn roze badeend al mee![]()
Hij trilt wel , maar heeft geen tuigjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die trillende, met een leren tuigje?
Nou...dat moeten we dan maar gaan ondervinden he.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijne is van betere kwaliteit
Ik weet t gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...dat moeten we dan maar gaan ondervinden he.![]()
Ohw gelukkig maar.quote:
Ben even ijsje halenquote:
quote:
leonard cohen, dire straights of cher?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wheeeen I waaas waaalking in Memphiiis
Marc Cohnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
leonard cohen, dire straights of cher?
( vind cher's versie eigenlijk veeeel beter)
jah jij hebt makkelijk praten.. ik moest bij die grote, soms misvormde worsten het plastic laagje er af halen.. en dan eventuele schimmel er af snijden! en dan, dan, dan.. op / in een machine leggen die er zoooooo stjakka(x6) plakjes van sneed..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ga maar naar huis nu...wordt me te veel dit soort uitspraken..
Ajuu!!
cher die's toch al oud!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
leonard cohen, dire straights of cher?
( vind cher's versie eigenlijk veeeel beter)
Heet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Chip90 het volgende:
hallo daar zijn we weer een keer wat is het heet jezus!![]()
1991 was het 'zijn' hit..en die versie draait ook bij ons i/d bios..zo lekker meejanken in je eentjequote:
maar die versie van haar... dat koor erbijquote:
Marc heeft ook een koorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar die versie van haar... dat koor erbij
das wel iets wat ik mag horen.. ben wel niet gelovig maar acapella en een richting als gospel is wel mooi
( en nog veeeeel meer muzieksoorten hoor.. chek FoBo)
Haar versie stamt pas uit 1995quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef Chip90 het volgende:
dacht dat dat nummer ook van haar was.... wie is leonard cohen? ben ik te jong om die te kennen zeker voor mijn tijd?
toen was ik vijfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haar versie stamt pas uit 1995
Je bifi?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:46 schreef yvonne het volgende:
Zeg stelletje valse nichten, blijf eens van mn bifi af
Mijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bifi?
we hebben m gewoon gekocht hoor![]()
Ik zie nergens je naam staanquote:
Nu welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie nergens je naam staan![]()
Ok Okquote:
Een bierbommetjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ok Ok
Je mag m hebben..maar wat krijgen we als plaatsvervanger?
ew!quote:
En dan nog, van wie IS Beavje?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:10 schreef Camoth het volgende:
"Bifi" was dat niet een bijnaampje van Beavje?![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie nergens je naam staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |