en wat is het eerste wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Black-Death het volgende:
trusten
* Black-Death heeft morgen geen beugel meer
kaugom en cola doek alquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Troel het volgende:
[..]
en wat is het eerste wat je gaat doen?
zo'n grote regenbooglollie eten? Pepermuntjes eten? een fles cola opdrinken? kauwgum?
Hey piglet, ik heb mijn boekje er nog maar eens bij gepakt, en daar staat bij looptijd: "Opzegging dient ten minste 3 maanden voor de afloopdatum te geschieden bij aangetekend schrijven aan de andere parijen" Dus daarom dacht ik dat het 3 maanden was. Nou heb ik een vast contract, dus in principe geen aflooptijd.... Nu maar even doorgebladerd en staat er bij Beëindiging van de arbeidsovereenkomst: "De werkgever en de werknemer nemen bij het bepalen van de opzegtermijn de betreffende bepalingen van het Burgelijk Wetboek in acht. Opzegging dient schriftelijk plaats te vinden." Maar wat de wettelijke termijn dan is...? Wie weet is er dus toch nog hoopquote:piglet schreef in het vorige topic:
Weet je dat wel zeker? Ik heb net even in de cao gekeken (een oude, dat wel dus misschien klopt het niet wat ik nu ga zeggend) en daar staat dat de opzegtermijn van de werkgever 3 maanden is als je meer dan 5 jaar in dienst bent en een contract voor onbepaalde tijd hebt. Voor de werknemer(jij dus ) is de opzegtermijn altijd 1 maand al moet je er waarschijnlijk wel rekening mee houden dat je alleen maar eind of begin van de maand op kan zeggen, dus dat het effectief soms op 2 maanden uit kan komen. Als je bijv. pas op 2 september hoort dat je een andere baan hebt en je had per 1 september op moeten zeggen. Dan kun je dus pas per 1 oktober opzeggen + 1 maand = starten bij nieuwe baas per 1 november.
Maar als je het helemaal zeker wil weten moet je even naar WGR denk ik. Succes er mee in ieder geval.
Ik ben zelf op dit moment bezig met een loopbaanbegeleidingstraject en ben heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Ik moet sowieso aan het werk blijven, maar ik hoop dat ik binnenkort eindelijk weer een beetje plezier er in kan krijgen (voor ik echt gek word )
ik heb destijds een grote groene appel gekocht en er heerlijk van genoten hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
kaugom en cola doek al
denk een grote hap uit een appel
edit: trouwens, pepermuntjes eet ik a zoveel
Sommige van de parkieten die wij vroeger hadden krijsten ook keihardquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:34 schreef babyfeet het volgende:
veel plezier rewimo
zeg daniman jij hebt toch ook parkieten? krijsen die van jou ook zo?
was gewoon ff eeb vraagje hoor word echt gek van onze parkiet
Ik bedoelde inderdaad die uitzending.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:46 schreef Fiorenza het volgende:
Dat vond ik ook zo zielig, en hoe hij in eerste instantie overal de schuld van kreeg...
Wel mooi om te zien hoe het met simpele tips zoveel beter kan gaan in zo'n gezin.
Met realplayer te bekijken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:43 schreef poemojn het volgende:
Moussy, je kunt 'm ook online bekijken op http://www.eo.nl/schatjes
jup, je moet wel even RealPlayer hebben/downloaden.quote:
Klopt, maar daar had ze niet zoveel problemen meequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ze had nog een kindje toch? Een meisje een baby?
dat dacht ik ook ja...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef Luchtbel het volgende:
Nee Daan, helaas Jolie is uitbesteed en m'n zus was hier logeren dus die kan je wel gezien hebben. Jolie heeft gister Duplo gehad maar of het daar gekocht is weet ik niet, ze had gister een zwart jurkje aan en een roze vest. Ik zou wel even naar je gezwaaid hebben hoor
pssst.... www.gsmweb.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:21 schreef E.T. het volgende:
volgens mij was het Karin, dutch![]()
ik willum ook.. ben nog aan 't zoeken naar de goedkooptste optie..
Heb het gezien gisteren, wordt gepresenteerd door Tooske..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:24 schreef moussy het volgende:
Zie ik net een aankondiging van een progrmma, Help ik wordt vader
ja precies...heb het zo gehad met ze daar ! Ik wil mijn energie er niet eens meer instekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn Githa, zeker omdat het allemaal niet zo lekker liep he![]()
![]()
![]()
winkel/beurs werk, verkoop weer in dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:06 schreef Githa het volgende:
Ohw knor jij ook gefeliciteerdwat ga je doen ?
zou voor het eerst zijn dat die grote bek me wat oplevert in elk geval.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Githa het volgende:
Oe! Gaaf Knor![]()
![]()
zo zie je maar dat een grote bek best handig is op z'n tijd
![]()
alles wat ik verdien wordt van de wao ingehouden, dus we zullen er eerder op achteruit gaan, gezien het feit dat je nu eerder iets koopt. Maar dat maakt allemaal niet uit, ik ga gewoon weer eens niet alleen maar mama zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef Githa het volgende:
Klinkt geweldig![]()
enne het wordt tijd dat het je een keer iets oplevert...
Ik wens je iig heel veel succes en plezier en dat het ook maar een mooie financiële meevaller mag zijn![]()
dank! was het helemaal vergeten!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
pssst, daan, er staat een vraag voor je in: Vraag en aanbod kinderspullen deel 5
Hij bevalt hier perfect! Geweldige telefoon. Maakt ook best nog leuke foto's alleen heb ik heel veel foto's van de binnenkant van mijn broekzak, als je lang op een knopje op de zijkant drukt gaat ie ook foto's nemen ook als ie dichtgeklapt zit. Aangezien ik hem regelmatig in mijn broekzak heb (heb een schurfthekel aan tasjes) hoor ik vaak het foto geluidjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:41 schreef dutchie het volgende:
-Herstel-
Karin jij hebt toch die Ladyphone van Samsung gekocht? Hoe bevalt ie?
Opel Crossa?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:43 schreef Karin het volgende:
[..]
Dus naar een zeer betrouwbare dealer gegaan dit keer (vaste huisdealer van Peets werk) en heb nu een Opel Crossa gekochtErg leuk bakkie.
wat attent sugar!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:58 schreef Sugar het volgende:
Hoe was het bij jou, Bix?
Ja heel vervelend. Ik baal ook heul erg. Maar tegelijkertijd is er ook opluchting! Ik ben en was al wel weer met wat dingen bezig, maar ga eerst ff rustig kijken wat ik leuk vind. Al dan niet op 'niveau', want dat boeit me eigenlijk niet. Dat diploma blijft wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:01 schreef Githa het volgende:
jeetje Clauwheee, wat vervelend dat het niet de baan voor je is .... maar iets ergs heb je natuurlijk niet gedaanharstikke dapper eigenlijk als het je al duidelijk is dat het niks gaat worden.
Eerlijkheid is schijnbaar op veel plaatsen toch een probleem in deze tijd![]()
Heb je al iets anders op het oog?
Phff en wij worden levend gebakken hierzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alle kindjes beterschap !![]()
Jij ook Luchtbel..
Behhhh, het noodweer is duidelijk losgebarsten hier in Leiden.. het HOOST!!
Leukkk, mag er zo weer door met de fiets !![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef Githa het volgende:
Ik heb een nieuwe baanjippie ajheeee
![]()
Tex, Dat doet me eraan denken, hoe is je gesprek verlopen op je werk ? ...dat had je toch vandaag.
Heb ik niet afgewezen, we hebben nog steeds contact, maar ze hebben op dit moment geen plek. Heel jammer, want daar voelde ik me wel gelijk op m'n plek!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Mariposa het volgende:
Jeetje Clauwhee, wat jammer, maar ook heel dapper van je! Succes met het vinden van een nieuwe baan, had je nog wat dingen lopen die gemeente, of had je dat al afgewezen?
Doe je voorzichtig met je gezondheid
Hoeft ook niet! Die mogen langskomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef Lois het volgende:
Ehm *steekt hand in de lucht* mag ik nog even wat opmerken? Ik kan niet 6 weken zonder mijn kinderen en ook echt niet zonder Jeroen.![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Clauwheee, goed dat je besloten hebt om op te stappen! Nou moet ik zwel zeggen dat ik van het begin af aan iets van aarzeling hoorde doorklinken in jouw stukjes over je werk. Ik dacht al dat je er niet zo op je plek zat. Echt, jij vindt die baan die het wel helemaal voor je is
Maar maar maar al die massages dan??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Een kuuroord lijkt me trouwens echt een strafMet modder ingesmeerd worden, stomende sauna's, gefrut aan je gezicht, nee echt niks voor mij
![]()
Mijn ervaring is meer dat vrouwen onderling meer ellende geeft dan mannen/vrouwen gemengd..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:44 schreef Luchtbel het volgende:
He Rottdog geen kerels! dat is echt vragen om ellende!
Eenschquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is meer dat vrouwen onderling meer ellende geeft dan mannen/vrouwen gemengd..
Het was ook niet de bedoeling om met jullie te gaan praten, ik wil gewoon rustquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is meer dat vrouwen onderling meer ellende geeft dan mannen/vrouwen gemengd..
Waarom niet? Er zijn vast wel meer liefhebbers hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef Rottdog het volgende:
Oke oke dat wordt dan dus geen massage![]()
*wens spat uit elkander
hahaha ne hoor, ik weet zeker dat je dat niet wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef Rottdog het volgende:
Wil die dartele hobbelreet van Moussy best zien hoor![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef Rottdog het volgende:
Wil dat dartele kontje van Moussy best zien hoor![]()
Eindelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:55 schreef Troel het volgende:
hier regent het
Wordt het eindelijk wat minder warm!
hmm dat brengt op zich best wel een risico met zich mee danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd hoe het bij Sjoeg is
Knor, de stof is ermooi en netjes verpakt. Heeft dus een week geduurd van bestelling tot thuis. Ikmoet wel zeggen dt 2 lappen er totaal anders uit zien dn dat ze er op hun fotootje uit zagen
Gelukkig in dit geval mooier
En toch ben ik er blij mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
EindelijkHet was wel twee, maximaal drie hele dagen warm in Nederland deze week! En er is al zoveel regen gevallen deze zomer
![]()
He heeee weer lekker thuis (we zaten bij mijn ouders van donderdag tot en met zaterdagochtend), wasjes gedraaid, lekker aan de schijterij geweest van al dat snoep vreten tijdens de lange autorit, onderweg nog even bij mijn oma langsgeweest, maar zó blij weer thuis te zijn. Kinderen op bed, laptoppie op schoot, cola light erbij en tv ook aan, perfect dus. Maar ik lees dus nu pas je aanbod Luchtbel! Ik ga meeeeeee!!!! (Als de kinderen ook mee mogen, die kan ik namelijk niet 6 weken missenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:41 schreef Luchtbel het volgende:
Mij lijkt het ook niks.
Spuuglokje wil je een onbewoond eiland met me delen voor zes weken?
die van de stoffenstunter is dezelfde als van de stoffenkraam en daar zijn we gisteren even wezen voelen, maar is ongeschikt, beetje te stug ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:02 schreef moussy het volgende:
Nou het stond er op de site wel bij, maar had niet verwacht dat pastel zalm roze gewoon binnen kwam als knal oranjeZe hebben wel ruim geknipt trouwens, van 20 cm extra tot 40 cm extra
Wat met wat voor stof wilde je maken knor?
Bij de stoffenstunter zie ik alleen deze als iets lakkerigs.. [afbeelding]
Wil anders wel eens vragen bij het stoffenwinkeltje hier, die heeft meestal de meest vreemde stoffen liggen.
Kom je anders wel eens in den haag?
Oeh geef je een gil als je daar heen gaat? Dat is bij mij (bijna) om de hoek namelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 09:56 schreef Knorretje het volgende:
Den haag is voor ons goed aan te rijden, dus daar gaan we sowieso maar eens snuffelen
Ko de Boswachter moet je natuurlijk stemmen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het moeilijk hoor dat stemmen LB. Zoveel leuke programma's van vroeger. Ik kan nog niet kiezen.
LEUK!!! doen we. Danny weet nog niet wanneer die vrij is deze week, maar we gaan op korte termijn (nog voor we op vakantie gaan in elk geval en das binnen nu en twee weken)quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Oeh geef je een gil als je daar heen gaat? Dat is bij mij (bijna) om de hoek namelijkKunnen we ff mini-meeten
mmmmm, ik dacht meer aan Theo & Thea, of Achterwerk in de kast, of Max Laadvermogen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ko de Boswachter moet je natuurlijk stemmen!
Je mag op 3 tot 10 programma's stemmenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
kun je niet een paar keer achter elkaar stemmen Snoopy?
Generatieverschil tussen ons Luchtbelquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef Luchtbel het volgende:
Wat dan wat dan Easy-going?
Ik keek vroeger op de VPRO (denk ik) naar een scandinavische serie (denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef Luchtbel het volgende:
Hebben jullie op Zappouders al gestemd op de leukste kindertelevisieprogramma's?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef Luchtbel het volgende:
Maggie volgens mij gaat het niet meer helemaal goed met je schat, z'n bril was stuk gegaan en dat was heel spannend????
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb echt geen idee maar vind het wel heel leuk dat je postfans forever
![]()
![]()
die had ik in eerste instantie geselecteerd!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef snoopy het volgende:
Vraag me af of er mensen zijn die op EO kinderkrant stemmen![]()
Dat was echt erg met die knutselitempjes![]()
Ook met dat aardappel-in-je-strot-accent-?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:04 schreef E.T. het volgende:
Ik deed altijd of ik ook net zo goed kon zingen
Ik heb geen beugel gehad en had vroeger ook geen bril, maar beugelbekkie ken ik nog uit m'n hoofd geloof ik(net als onbewoond eiland, maar dat kent iedereen geloof ik wel)
Ja! En er was ook nog iets met een geldkistje, maar dat weet ik niet meer precies.. Maar ben blij dat ik het niet verzonnen heb en dat er dus meer mensen van wetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:18 schreef Saffier het volgende:
en die serie waar Maggie het over heeft. Dat jongetje zijn bril werd toch weer met plakband geplakt waardoor hij nog steeds niks kon zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W ~ H ~ T
Oh geinquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:40 schreef Saffier het volgende:
@ Loena, gister lag ik al in mijn mandje, hoop dat je dit leest. Ik woon aan de andere kant van de brug en werk aan jouw kant van de brug. En verder ben ik idd stiknieuwsgierig naar mooie foto's van jouw mooie mannen!
(voormalig) ABC-complex (de A is verhuisd) voor meer details ff op de mail maar...zie profielquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:30 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh gein, is idd dichtbij, waar werk je dan ? Misschien kom ik je nog eens tegen...
Kvkquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:59 schreef danosa het volgende:
KvKwas zeker nog leuk in mijn tijd, je weet nog wel hoeveel wij schelen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |