Dat heb je dan mooi verkeerdquote:Op woensdag 7 september 2005 18:59 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb het gevoel dat showmelove niet weet wie Robert Schoemacher is....
gewonnen! ik ben op zoek....quote:Op woensdag 7 september 2005 18:25 schreef showmelove het volgende:
1. snellejelle - Gelukkig begrepen niet alle deelnemers het principe van de 'blotekontenloop'
2. gr8w8 - Loopse teef.
3. Onze-Ouwe-Sint-Jan - Miss Duitsland zag er nog fris uit in de laatste kilometers van de marathon van Berlijn
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:42 schreef snellejelle het volgende:
uitslag morgenochtend.. (als we dan tenminste drie deelnemers hebben)
2:quote:Op donderdag 8 september 2005 13:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zelfmoordterrorist bedenkt zich op het laatste moment
en 1:quote:Op donderdag 8 september 2005 11:57 schreef Robbie1979 het volgende:
Pakistaniers onbegrepen op WK Honkbal in Nederland
Gefeliciteerd allemaalquote:Op donderdag 8 september 2005 16:21 schreef gr8w8 het volgende:
vlnr: Snel de ijscoman!
Mooi, hier ligt een kwartje!
Okee, dan ren ik er snel heen!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef snellejelle het volgende:
3:
[..]
2:
[..]
en 1:
[..]
Gefeliciteerd allemaal
dat is net zo knap als wel op het podium komenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Bjoro het volgende:
6 deelnemers en dan nog niet op het podium
Geen zorg, weer een deelnemer erbij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
geeneens een podiumplek
als dit aantal deelnemers doorgaat zo, wordt het moeilijk om het podium te vullen.....
nou nog een fotoquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:27 schreef Petera het volgende:
[..]
Geen zorg, weer een deelnemer erbij.
Waar dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:27 schreef Petera het volgende:
[..]
Geen zorg, weer een deelnemer erbij.
heb het topic in mijn sig gezetquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
geeneens een podiumplek
als dit aantal deelnemers doorgaat zo, wordt het moeilijk om het podium te vullen.....
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb het topic in mijn sig gezethopelijk levert het creatievelingen op
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ja, die foto van Denis Mentsjov zal wel geen toeschouwers trekken
zet dan nog wel ff het woordje FOTO tussen sport en onder om het nog duidelijker te maken !quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb het topic in mijn sig gezethopelijk levert het creatievelingen op
volgens mij zijn het allemaal vaste deelnemers totnutoequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef gr8w8 het volgende:
Al 5 reacties binnen 21 minuten, die sig van je werkt snellejelle!
het ging een half uur heel goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef Petera het volgende:
Het loopt echt storm, zie ik
Huhu, ik zal eens een uitslag fabriceren, moment.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het ging een half uur heel goed
Kunnen we niet elke keer als er een nieuwe foto is een link maken in het voetbal onderschrift topic, of is dat spammen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef snellejelle het volgende:
meer deelenemers? kom op mensen, het is helemaal niet moeilijk
2:quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:36 schreef snellejelle het volgende:
doe die motor es uit, zo kan ik mijn dido cd niet horen
1:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:09 schreef Petera het volgende:
Schumacher brengt kort bezoek aan Oost-Indië en neemt vervelende Oost-Indische gewoonte over
Feli!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef Bjoro het volgende:
Uuuuhhh......Hallo B2.....hier lopen die Clown en die Acrobaat !
Weet niet of dat spammern is. Het voetbalfototopic lijkt me wel de beste kans om mensen te vinden die hieraan mee willen doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kunnen we niet elke keer als er een nieuwe foto is een link maken in het voetbal onderschrift topic, of is dat spammen?
neu dat is geen spammenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kunnen we niet elke keer als er een nieuwe foto is een link maken in het voetbal onderschrift topic, of is dat spammen?
goed plan, ik zal es gaan denkenquote:Op maandag 12 september 2005 09:37 schreef Petera het volgende:
Volgens mij kunnen we nog erg lang wachten op Bjoro. Ik zag in het begin van dit topic nog een foto die volgens mij nog niet is gebruikt. Als nummer 2 stel ik voor om deze alsnog te gebruiken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |