Volgens mij ketst de bal terug als je iemand op zijn kop gooit, ik heb hem nog nooit er doorheen zien gaan.quote:Op maandag 5 september 2005 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
lijkt me lastig SintJan, de bal zit ergens bij z'n oksel
Wanneer uitslag eigenlijk?
F*** ik had al meegedaan. Nouja, deze is "leuker", dus dit is mijn inzending.quote:
Dank Uquote:Op maandag 5 september 2005 19:54 schreef dramslag het volgende:
hierbij dan de uitslag:
3e: gr8w8: opgestaan is plaatsvergaan
ik vond die ander leuker eigenlijk
2e: Bjoro: Winst na Hat-trick van Fernandez
1e: Onze-Ouwe-Sint-Jan: Schwalbe van Fernandez doet White Sox speler in woede uitbarsten en gooit de bal vol op het hoofd van de 'Duitser'
gefeliciteerd allemaal
Ja, maar zo ga je toch niet een marathon ofzo lopenquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ja, maar zo ga je toch niet marathon ofzo lopen![]()
![]()
Als je er zo eentje voorbij ziet komen trek jezelf ook zo'n kop denk ik.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef showmelove het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jamaar dat het "allemaal" zo leuk samen komt op een foto is wel mooi toch?
Ik ben dan niet thuis, dus mocht ik winnen, mag de nummer 2 wat mij betreft de nieuwe foto plaatsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
Uitslag over een uur of 24
weer een podium maar dat is niet zo moeilijk met dit deelnemersaantalquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De uitslag:![]()
Nummer 1: showmelove - Hole in one? Ik zie d'r wel 3
Nummer 2: snellejelle - Nou tijger, hij zit erin hoor
Nummer3: gr8w8 - ...Ruud, ik mis je...
Gefeliciteerd showmelove![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben dan niet thuis, dus mocht ik winnen, mag de nummer 2 wat mij betreft de nieuwe foto plaatsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |