abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29705337
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:37 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ik ken er weinig, maar dat is wellicht omdat ik van een andere generatie ben...

*voelt zich nu vreselijk oud overkomen...
je komt uit '77, ken zat mensen van jouw leeftijd of ouder die er 1 hebben hoor

jij bent gewoon ouderwets
pi_29705348
Nah, webcam vind ik niks aan. Misschien alleen voor een korte reality check, maar dan spreek ik liever iets af hoor. Ik ga daar niet een beetje leuk zitten doen op iemands beeldscherm.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:40:49 #78
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29705419
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef -Yuna- het volgende:
Ik zal hier toch ook maar eens posten, nu lees ik al een paar topics mee. Een tijdje terug heb ik me bij knuz ingeschreven. Wel grappig alleen verbaas ik me soms over de standaardberichten die je krijgt. Of mensen van 40+ die op mijn profiel kijken waarvan sommige dan ook nog een berichtje sturen...
Ik stuur ook veel standaardberichten, wel persoonlijk, maar geen grote verhalen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29705428
Webcam is alleen leuk als je met een paar vrienden bent en van de kaart bent. Dan kun je lachen. Voor contact met het andere geslacht geef ik toch echt de voorkeur aan discotheken en kroegen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29705429
ik ga ook maar es wat sneller afspreken met mensen ( wel nadat ik dus met ze gebeld heb enzo) want nou zit er een hele tijd tussen het 1e contact en de afspraak, en dat werkt niet echt goed denk ik
pi_29705472
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik stuur ook veel standaardberichten, wel persoonlijk, maar geen grote verhalen.
ik ga ook geen grote verhalen sturen als ik nog helemaal geen reactie heb gehad van die ander, maar als die ander ook geinteresseerd is in mij vind ik het niet erg om een groot verhaal te sturen
pi_29705522
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

je komt uit '77, ken zat mensen van jouw leeftijd of ouder die er 1 hebben hoor

jij bent gewoon ouderwets
Hey meissie, ik heb nooit gezegd dat ik er GEEN had, gezien ik met ICT gerelateerde zaken mijn boterham verdien, alleen dat ik weinig mensen ken die er 1 hebben (lekker cryptisch of niet?).

* Denkt dat ik omga met mensen om die ook liever IRL tegen iemand praten of ze zijn gewoon OUDERWETS! Ik zal het ze de volgende keer vragen....
pi_29705859
Zow. Gaat hard hier. :\.
pi_29705961
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:53 schreef Viperdesign het volgende:
Zow. Gaat hard hier. :\.
Ja, 'T liep storm, maar nu zijn de pubers naar bed.
pi_29706164
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ja, 'T liep storm, maar nu zijn de pubers naar bed.

ik ben nog wakker hoor, en ik kan er toch ook niks aan doen dat jij ouder bent dan ik? Doe niet zo moeilijk, respecteer iedereen zoals ie is en anders dan blijf je maar weg

dat van dat ouderwets was maar een grapje hoor, deed niet voor niets dat jij dat nou zo serieus opneemt
pi_29706275
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik ben nog wakker hoor, en ik kan er toch ook niks aan doen dat jij ouder bent dan ik? Doe niet zo moeilijk, respecteer iedereen zoals ie is en anders dan blijf je maar weg
Lezen is een kunst, relativeren trouwens ook!

* Heeft je trouwens niet als een puber getypeerd, maar als jij je aangesproken voelt, so be it!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:03:17 #87
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706284
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:40 schreef Sylvana het volgende:
ik ga ook maar es wat sneller afspreken met mensen ( wel nadat ik dus met ze gebeld heb enzo) want nou zit er een hele tijd tussen het 1e contact en de afspraak, en dat werkt niet echt goed denk ik
Mijn ervaring ook, wacht niet te lang, dat zorgt zelden voor beter contact.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706336
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat van dat ouderwets was maar een grapje hoor, deed niet voor niets dat jij dat nou zo serieus opneemt
OK, hierbij mijn smilies actie van de week:
pi_29706374
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef ioko het volgende:

[..]

Mijn ervaring ook, wacht niet te lang, dat zorgt zelden voor beter contact.
inderdaad, alleen ik zit nu zonder geld, en vind het ook weer zo lullig om de ander alles te laten betalen, dus zodra ik me stufi heb dan ga ik wel es actief daten Ik heb genoeg potentiele dates nl
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:06:10 #90
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706385
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:03 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Lezen is een kunst, relativeren trouwens ook!

* Heeft je trouwens niet als een puber getypeerd, maar als jij je aangesproken voelt, so be it!
Lighten up ! NIet alles zo persoonlijk nemen...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706438
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:06 schreef ioko het volgende:

[..]

Lighten up ! NIet alles zo persoonlijk nemen...
Zie bovenstaande smilies actie...
pi_29706467
Ik ben benieuwd of er hier nog mensen aanwezig zijn die een andere inkomstenbron hebben dan Studie Financiering?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:09:09 #93
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706481
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

inderdaad, alleen ik zit nu zonder geld, en vind het ook weer zo lullig om de ander alles te laten betalen, dus zodra ik me stufi heb dan ga ik wel es actief daten Ik heb genoeg potentiele dates nl
Zit je alleen op Lexa ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706503
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef Developersrus het volgende:
Ik ben benieuwd of er hier nog mensen aanwezig zijn die een andere inkomstenbron hebben dan Studie Financiering?
ik ben nog op zoek naar een baantje hier in Deventer, maarja, woon hier nog maar net een een baantje is niet zo heel snel gevonden, zeker niet als je het gecombineerd wil met je opleiding, maar ik doe me best, en als je nog wat weet hier dan zeg je het maar, want alleen met stufi red ik het niet echt
pi_29706512
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Zit je alleen op Lexa ?
ja, ik zit alleen op Lexa ja
pi_29706539
Ik heb gehoord dat ze in de Luxor nog mensen zochten voor achter de bar. Misschien is dit iets?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 00:11:16 #97
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29706556
quote:
Mijn ouders betalen me nu nog, en ik heb geld omdat ik vorig jaar heb gewerkt (fulltime voor een maand of 5) Maar wat heeft dat te maken met daten ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29706565
Gezellig hier. .
pi_29706588
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Developersrus het volgende:
Ik heb gehoord dat ze in de Luxor nog mensen zochten voor achter de bar. Misschien is dit iets?
ik doe SPH, dus zoek meer iets in de opvang/ maatschappelijke dienstverlening heb nl nog paar vrije studiepunten nodig, dus wil het liefst een betaald baantje dat bij me opleiding past, en anders moet ik dus eerst vrijwilligerswerk doen wat bij me opleiding past en als ik die punten heb dan kan ik andere baantjes gaan nemen, die niet met me opleiding te maken hebben
pi_29706592
quote:
O. Uders B.V.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')