abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29715534
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:13 schreef lotje11 het volgende:
Mooi zo! niet onderschept dus Was nog een beetje bang dat het zou stuiven, wat ik kreeg het zakje niet echt goed dichtgeplakt :$
Veel plezier met uitproberen

*wacht nog steeds op de postbode, die vandaag misschien 2 lekker ruikende dingen heeft....*
Er zat een gaatje aan de zijkant van het zakje. Het zat een beetje in de envelop en toen ik de kaart eraf haalde vloog het mn kamer in. Het ruikt echt heerlijk!
Whatever I want.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:16:43 #177
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29715592
Haha!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:27:43 #178
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_29715934
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef PeRi het volgende:

[..]

Anders moet je even op de site kijken, wat ik weet van toen ik in Duitsland was, is dat dat het bijna niets scheelde met Nederland. Alleen de Waylander Rhassoul was iets goedkoper en The Strokes haarmasker heet daat Fying Stout (heb ik een plakkaat van meegekregen ). Ze hebben daar zwarte Lush t-shirts, maar die zijn erg lelijk, je bent dan een wandelend reclamebord.
http://www.lush-shop.de/newhome/1/IDfc65b1228d-7e624c19.htm

En tips: het ligt er maar net aan waar jij van houdt. Anders kijk je even op de site of iets interssants ziet en dan vraag je of iemand er ervaring mee heeft?
Aha dank je wel
Ik ga even koekeloeren en prijzen vergelijken. Kijken of moeite loont, haha. En anders ga ik de stad in.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_29716096
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Hopey het volgende:

[..]

Aha dank je wel
Ik ga even koekeloeren en prijzen vergelijken. Kijken of moeite loont, haha. En anders ga ik de stad in.
Als je me mailt, kan ik je wel wat proefjes opsturen.

Dat geld voor iedereen trouwens!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:22:35 #180
22578 lotje11
pi_29717459
Yaj Kyara! Ik heb het pakje net gehad!! Wat ruikt het lekker allemaal!!!! Thanx again!!!
pi_29718058
En weer een pakje aangekomen! Fijn dat je er blij mee bent Lotje!

(ik ben blij dat ik die Sexy's kwijt ben zeg......... jeemig, wat stinkt dat spul.......ben erg benieuwd wat La_Guidita er van gaat vinden)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:50:43 #182
57434 Marloes
Digital Love
pi_29718317
Ik heb het pakje Sabrina, dankje!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 13:51:11 #183
22578 lotje11
pi_29718325
Whahahaaha!! niks voor jou dus, die overmatige honing lucht? Ik vind 'm zo best oke, ben benieuwd hoe ie ruikt onder de douche!!
pi_29718348
Nee, ik vind HIWTK en Rockstar ook niet lekker. Veel te zoet......
pi_29718461
Yipee, het was vandaag helemaal niet druk in het zwembad, dus ik mocht om 13.00 uur al weg
Ik zit nu lekker met mijn laptop in de tuin, zalig!!

@Ymme, echt heel erg gaaf dat je de producten erbij hebt gekregen, ik ben ook wel een beetje jaloers, ook al heb ik nog niks besteld, kun je nagaan hoe de gene zich voelen die al voor meer dan 1000 eruo hebben besteld! Trek het je niet aan, en geniet ervan!

@ Kyara: Superbedankt voor het Lush-krantje in het Italiaans! Ik ben hem nu tussendoor een beetje aan het lezen, en ik snap niet alles, maar dat mag mijn vertaaldokter, oftewel vriendje, voor me doen.
Bijna alles heeft andere namen, dus in de war raak je zeker wel!

@ Fiorenza, ik wens je veel succes met het Italiaanse krantje, er staan namelijk veel vervoegingen in, verleden tijd en reclameteksten met zegswijzen die wij in Nederland niet kennen.
Als je vragen hebt, kun je die aan me stellen, dan zal ik kijken of ik het voor je kan vertalen

Dat geldt ook voor jou, natuurlijk, Kyara!

@ lotje11: Mijn vriendje zijn familie woont in Italie, zijn nichtje van 25 woont dichtbij Venetie, ik zal haar op de hoogte stellen van de Lushwinkels, en dan kan ze een leuk kijkje nemen.
Ik hoop in de kerstvakantie weer naar die geweldige mensen te gaan, dus misschien dat ik van alles en nog wat voor jullie mee kan nemen.
Ik ga ook even uitzoeken hoe het zit me de verzendkosten!

@Darkphorze: Vriendelijk bedankt voor je proefje Jungle, ik vind hem zo niet echt superlekker ruiken, maar misschien komt daar onder de douche verandering in!

Ik ga nu even een handdoek ophangen in de tuin, want mijn laptop voelt wel erg warm aan
Billie Holiday is Lady Day!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:01:14 #186
22578 lotje11
pi_29718590
Zo, SS is ook weer bij gelezen Dat zou wel erg grappig zijn, als dat zou kunnen.
pi_29718698
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:01 schreef lotje11 het volgende:
Zo, SS is ook weer bij gelezen Dat zou wel erg grappig zijn, als dat zou kunnen.
Ik moet altijd wel een hele reeks met pagina's afgaan voordat ik alles weer snap, maar ik doe het met plezier
pi_29718748
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:33 schreef ymme het volgende:

[..]

Als je me mailt, kan ik je wel wat proefjes opsturen.

Dat geld voor iedereen trouwens!
Wat voor proefjes heb je in de aanbieding ? Misschien kunnen we iets ruilen? Ik heb alleen niet zo gek veel dingen waar ik een proeje van zou kunnen maken; alleen: milky bar, waylander, aquamarina, sympathy for the skin en tramp.
pi_29718768
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef lotje11 het volgende:
Owwww ik ben benieuwd!! Jammer dat de post hier niet echt op een vast tijdstip komt......maar meestal 's middags, dus nog ff geduld!!

Wat heb je voor lekkers anitra??;)
Ik had Born to Run (tramp) en dropzeep

En ik had nog een pakje van sinkwanee van het andere forum, daar zat in Mirror Mirror (een hele), proefjes happy hippy, Assisi, Oh la la, Snowcake, Spice Mountain en temptation

Ik ben helemaal happy

Ohjee ruikt die echt naar Honing Kyara? Oeh dan baal ik dat ik hem niet gezien had
Ik ben ook benieuwd wat La-Guiri er van vind
Is het de lucht van Fkying fox of is het minder bloem en meer honing?
pi_29718789
Morgaine, mail me maar ff naar m.wildenbeest@chello.nl

dan hebben we het er even over

[ Bericht 40% gewijzigd door ymme op 17-08-2005 14:16:31 ]
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2005 @ 14:11:57 #191
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29718865
Ik vind Jungle niks. Ik had een heel groot stuk gekregen met een Lush avond, maar ik ben er niet tevreden over. Hij is 1 keer gebruikt dus, iemand interesse in een (vrij groot) stuk Jungle?

Ohja, dat is een spiegel he erachter, dat je niet denkt dat ik er 2 heb
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29718912
@Skaai: Ik heb nu het proefje Jungle en ik wil hem vanavond of morgenochtend gaan proberen.. misschien vind ik em best lekker, zoals op de site staat beschreven.
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2005 @ 14:14:35 #193
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29718938
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@Skaai: Ik heb nu het proefje Jungle en ik wil hem vanavond of morgenochtend gaan proberen.. misschien vind ik em best lekker, zoals op de site staat beschreven.
Keep me updated, als je het wat vind wil ik 'm wel naar je opsturen.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_29718949
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Skaai het volgende:
Ik vind Jungle niks. Ik had een heel groot stuk gekregen met een Lush avond, maar ik ben er niet tevreden over. Hij is 1 keer gebruikt dus, iemand interesse in een (vrij groot) stuk Jungle?

[afbeelding]
[afbeelding]

Ohja, dat is een spiegel he erachter, dat je niet denkt dat ik er 2 heb
Ik heb erg droog haar, door het blonderen.
Maar nu hoor ik hier alleen maar slechte dingen over! Maar ik wil het toch proberen.
Ik wil het wel ruilen tegen iets. Mail maar op m.wildenbeest@chello.nl

OK
pi_29718983
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:

[..]

Keep me updated, als je het wat vind wil ik 'm wel naar je opsturen.
I will, maar Ymme heeft een beter aanbod dan ik, denk ik
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2005 @ 14:17:12 #196
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_29719013
Of snij het stuk gewoon door 2, dan hebben jullie allebei iets
Ik ga nu werken, ik hoor 't vanavond wel
pi_29719024
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

@ Fiorenza, ik wens je veel succes met het Italiaanse krantje, er staan namelijk veel vervoegingen in, verleden tijd en reclameteksten met zegswijzen die wij in Nederland niet kennen.
Als je vragen hebt, kun je die aan me stellen, dan zal ik kijken of ik het voor je kan vertalen

Dat geldt ook voor jou, natuurlijk, Kyara!
Dank je
Ik had ook niet de illusie dat ik hem helemaal kon vertalen, als ik er maar een beetje uit kan halen welke producten overeenkomen met die in NL.

Is de dropzeep al getest trouwens? daar ben ik erg benieuwd naar, kan ik vast inschatten hoeveel ik mee ga nemen
pi_29719088
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:08 schreef ymme het volgende:
Morgaine, mail me maar ff naar m.wildenbeest@chello.nl

dan hebben we het er even over
yoo've got mail
pi_29719137
you to morgaine
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:24:21 #200
22578 lotje11
pi_29719203
PeRi ook jou pakje is er!! Wat ruikt dat spul alleen al lekker!! Zal alleen wel een monster effect geven als je het ophebt!!! Thanx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')