Er zat een gaatje aan de zijkant van het zakje. Het zat een beetje in de envelop en toen ik de kaart eraf haalde vloog het mn kamer in.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:13 schreef lotje11 het volgende:
Mooi zo! niet onderschept dusWas nog een beetje bang dat het zou stuiven, wat ik kreeg het zakje niet echt goed dichtgeplakt :$
Veel plezier met uitproberen
*wacht nog steeds op de postbode, die vandaag misschien 2 lekker ruikende dingen heeft....*
Aha dank je welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Anders moet je even op de site kijken, wat ik weet van toen ik in Duitsland was, is dat dat het bijna niets scheelde met Nederland. Alleen de Waylander Rhassoul was iets goedkoper en The Strokes haarmasker heet daat Fying Stout (heb ik een plakkaat van meegekregen). Ze hebben daar zwarte Lush t-shirts, maar die zijn erg lelijk, je bent dan een wandelend reclamebord.
http://www.lush-shop.de/newhome/1/IDfc65b1228d-7e624c19.htm
En tips: het ligt er maar net aan waar jij van houdt. Anders kijk je even op de site of iets interssants ziet en dan vraag je of iemand er ervaring mee heeft?
Als je me mailt, kan ik je wel wat proefjes opsturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:27 schreef Hopey het volgende:
[..]
Aha dank je wel
Ik ga even koekeloeren en prijzen vergelijken. Kijken of moeite loont, haha. En anders ga ik de stad in.![]()
Ik moet altijd wel een hele reeks met pagina's afgaan voordat ik alles weer snap, maar ik doe het met plezierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:01 schreef lotje11 het volgende:
Zo, SS is ook weer bij gelezenDat zou wel erg grappig zijn, als dat zou kunnen.
Wat voor proefjes heb je in de aanbiedingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Als je me mailt, kan ik je wel wat proefjes opsturen.
![]()
Dat geld voor iedereen trouwens!
Ik had Born to Run (tramp) en dropzeepquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef lotje11 het volgende:
Owwww ik ben benieuwd!! Jammer dat de post hier niet echt op een vast tijdstip komt......maar meestal 's middags, dus nog ff geduld!!
Wat heb je voor lekkers anitra??;)
Keep me updated, als je het wat vind wil ik 'm wel naar je opsturen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@Skaai: Ik heb nu het proefje Jungle en ik wil hem vanavond of morgenochtend gaan proberen.. misschien vind ik em best lekker, zoals op de site staat beschreven.
Ik heb erg droog haar, door het blonderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:11 schreef Skaai het volgende:
Ik vind Jungle niks. Ik had een heel groot stuk gekregen met een Lush avond, maar ik ben er niet tevreden over. Hij is 1 keer gebruikt dus, iemand interesse in een (vrij groot) stuk Jungle?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja, dat is een spiegel he erachter, dat je niet denkt dat ik er 2 heb
I will, maar Ymme heeft een beter aanbod dan ik, denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Keep me updated, als je het wat vind wil ik 'm wel naar je opsturen.
Dank jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
@ Fiorenza, ik wens je veel succes met het Italiaanse krantje, er staan namelijk veel vervoegingen in, verleden tijd en reclameteksten met zegswijzen die wij in Nederland niet kennen.
Als je vragen hebt, kun je die aan me stellen, dan zal ik kijken of ik het voor je kan vertalen
Dat geldt ook voor jou, natuurlijk, Kyara!
yoo've got mailquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:08 schreef ymme het volgende:
Morgaine, mail me maar ff naar m.wildenbeest@chello.nl
dan hebben we het er even over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |