Alles staat in het Italiaans! En de veel bekende producten hebben ook andere namen! Misschien is het wel handig om een Nederlands of Engels krantje mee te nemen om het te vergelijken. En verder hebben ze bij de kassa ook de Engelse namen van hun producten dus daar kunnen ze je ook verder helpen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:32 schreef Fiorenza het volgende:
Kyara, hebben ze in Venetie toevallig ook de engelse beschrijving bij de producten staan? of is het allemaal Italiaans?
In het laatste geval hoop ik dat de italiaanse talancursus die ik besteld heb snel binnenkomt![]()
Ik heb je nog een mail gestuurd. Staan bij beide van die bestellingen, gezichtcreme's? Nee he, misschien dat ze jou wel gelovenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef debby1973 het volgende:
EEh Ymme, waarom mail je me de bestelling die je vandaag geplaatst hebt?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Alles staat in het Italiaans! En de veel bekende producten hebben ook andere namen! Misschien is het wel handig om een Nederlands of Engels krantje mee te nemen om het te vergelijken. En verder hebben ze bij de kassa ook de Engelse namen van hun producten dus daar kunnen ze je ook verder helpen!
Ik had zelf al van te voren een lijst opgesteld van dingen die ik wilde hebben. In de winkel zelf heb ik alleen gekeken naar dingen die ik niet kende (die wij hier dus niet hebben) en daar kwam die drop zeep uit.
Anders moet je even op de site kijken, wat ik weet van toen ik in Duitsland was, is dat dat het bijna niets scheelde met Nederland. Alleen de Waylander Rhassoul was iets goedkoper en The Strokes haarmasker heet daat Fying Stout (heb ik een plakkaat van meegekregenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef Hopey het volgende:
Ik ga eind deze week naar Frankfurt en ik vroeg me af of de prijzen veel meer verschillen dan die in Nederland. Zijn ze goedkoper of juist duurder?
Ik vind Lush erg lekker, had die winkel op de Kalverstraat tot voor kort altijd voorbij gelopen... en dankzij deze topicreeks eens naar binnen gewandeld.. shoot, alles rook zo lekker. Ik wilde de winkel wel leegkopen.. Ben met een massage bar en karma zeep thuis gekomen. Yummie!Ik zit nu verlangend naar buiten te kijken en te denken of ik een beetje Sail ga meepakken en een bezoekje aan de Lush winkel ga brengen of anders mijn centjes spaar voor Duitsland.. any help?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |