abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29713224
Ach laat het joh. Ze zegt dat het zo is, we hoeven dr niet te geloven. En als het allemaal echt zo is, vind ik het echt hartstikke leuk voor je Ymme!
Whatever I want.
pi_29713299
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:32 schreef Fiorenza het volgende:
Kyara, hebben ze in Venetie toevallig ook de engelse beschrijving bij de producten staan? of is het allemaal Italiaans?

In het laatste geval hoop ik dat de italiaanse talancursus die ik besteld heb snel binnenkomt
Alles staat in het Italiaans! En de veel bekende producten hebben ook andere namen! Misschien is het wel handig om een Nederlands of Engels krantje mee te nemen om het te vergelijken. En verder hebben ze bij de kassa ook de Engelse namen van hun producten dus daar kunnen ze je ook verder helpen!

Ik had zelf al van te voren een lijst opgesteld van dingen die ik wilde hebben. In de winkel zelf heb ik alleen gekeken naar dingen die ik niet kende (die wij hier dus niet hebben) en daar kwam die drop zeep uit.
pi_29713386
EEh Ymme, waarom mail je me de bestelling die je vandaag geplaatst hebt?
pi_29713453
Ik bedenk met net hè, Ymme bestelt alles via de website, en doet telkens drie dingen bestellen, en dan twee dagen later weer 5 dingen, en dan een week later weer 2 dingen, en zo lopen de verzenkosten best op en kom je ook nog aan een aardig bedrag
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29713469
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef debby1973 het volgende:
EEh Ymme, waarom mail je me de bestelling die je vandaag geplaatst hebt?
Ik heb je nog een mail gestuurd. Staan bij beide van die bestellingen, gezichtcreme's? Nee he, misschien dat ze jou wel geloven Maar doet er niet meer toe, afgesloten hoofdstuk nu.

Sorry
pi_29713531
Wie van jullie heeft ervaring met Coconut and almond smootie?

hoe gebruiken julie dit? Direct op het lichaam, of in een spons/fluffy?

pi_29713580
oh, nu snap ik hem. Dacht ook al wat moet ik met je bestelbevestigingen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:06:16 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29713626
wat een gemuts hier het is nog erger als oud
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29713636
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Kyara het volgende:

[..]

Alles staat in het Italiaans! En de veel bekende producten hebben ook andere namen! Misschien is het wel handig om een Nederlands of Engels krantje mee te nemen om het te vergelijken. En verder hebben ze bij de kassa ook de Engelse namen van hun producten dus daar kunnen ze je ook verder helpen!

Ik had zelf al van te voren een lijst opgesteld van dingen die ik wilde hebben. In de winkel zelf heb ik alleen gekeken naar dingen die ik niet kende (die wij hier dus niet hebben) en daar kwam die drop zeep uit.
daar was ik al bang voor. Mocht je toevallig een lijstje hebben van producten die alleen in italië te halen zijn, dan zou ik die graag willen hebben
Ik zag op de italiaanse site dat het krantje daar in PDF op staat, daar is ook wel wat uit te halen denk ik...
pi_29713691
Deze weet ik iig zeker:

- Semivuoi zeep
- Prince zeep
- Sexy douchegel

En de Picasso zeep. Maar die hadden ze alleen bij Rialto. Zal vanmiddag nog even de krantjes naast elkaar leggen of ik nog meer kan vinden.
pi_29713733
Thanks! Je hoeft niet speciaal voor me te kijken hoor, ik heb zelf een nederlands krantje en zag dat de italiaanse op de website ongeveer dezelfde vormgeving heeft. Daar moet ik wel uitkomen. (Met de talencursus bij de hand )
pi_29713919
Let wel op dat sommige dingen op de website niet in de winkels te koop zijn! De meeste Limited Editions zijn niet in de winkel te koop en daar weten ze in de winkels ook amper wat van af. Dit muv de Sexy want die is wel in de winkels te koop.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:23:30 #163
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_29714036
Iemand nog familie in italie wonen? Wiens adres we mogen misbruiken
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_29714099
Je kunt volgens mij niet vanuit italie bestellen he? ik heb al even gezocht (voor zover ik daar wijzer van werd) maar volgens mij kun je je niet registreren als je buiten italie woont?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:28:32 #165
22578 lotje11
pi_29714156
nope, is al gecheckt voor Kyara ging......;)
pi_29714308
dit lijkt wel een spelletje mij geloven ze niet, misschien geloven ze mama wel.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29714343
Kyara ik heb het pakketje binnen
Ik zit helemaal te kwijlen!
Echt helemaal top, bedankt!!!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:38:14 #168
22578 lotje11
pi_29714438
Owwww ik ben benieuwd!! Jammer dat de post hier niet echt op een vast tijdstip komt......maar meestal 's middags, dus nog ff geduld!!

Wat heb je voor lekkers anitra??;)
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:44:38 #169
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29714626
anitra is vandaag de snuffeldoos
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:06:33 #170
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_29715297
Ik ga eind deze week naar Frankfurt en ik vroeg me af of de prijzen veel meer verschillen dan die in Nederland. Zijn ze goedkoper of juist duurder?
Ik vind Lush erg lekker, had die winkel op de Kalverstraat tot voor kort altijd voorbij gelopen... en dankzij deze topicreeks eens naar binnen gewandeld.. shoot, alles rook zo lekker. Ik wilde de winkel wel leegkopen.. Ben met een massage bar en karma zeep thuis gekomen. Yummie! Ik zit nu verlangend naar buiten te kijken en te denken of ik een beetje Sail ga meepakken en een bezoekje aan de Lush winkel ga brengen of anders mijn centjes spaar voor Duitsland.. any help?
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_29715374
Mooi Anitra!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:09:22 #172
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_29715377
Oow ja, enige aanraders voor een newbie? Wat je hier niet hebt en daar wel
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_29715410
Lotje11 ik heb Silky Underwear! En wat is het veel! Ik kan er een heel proefpotje me evullen. Echt bedankt! !
Whatever I want.
pi_29715488
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:06 schreef Hopey het volgende:
Ik ga eind deze week naar Frankfurt en ik vroeg me af of de prijzen veel meer verschillen dan die in Nederland. Zijn ze goedkoper of juist duurder?
Ik vind Lush erg lekker, had die winkel op de Kalverstraat tot voor kort altijd voorbij gelopen... en dankzij deze topicreeks eens naar binnen gewandeld.. shoot, alles rook zo lekker. Ik wilde de winkel wel leegkopen.. Ben met een massage bar en karma zeep thuis gekomen. Yummie! Ik zit nu verlangend naar buiten te kijken en te denken of ik een beetje Sail ga meepakken en een bezoekje aan de Lush winkel ga brengen of anders mijn centjes spaar voor Duitsland.. any help?
Anders moet je even op de site kijken, wat ik weet van toen ik in Duitsland was, is dat dat het bijna niets scheelde met Nederland. Alleen de Waylander Rhassoul was iets goedkoper en The Strokes haarmasker heet daat Fying Stout (heb ik een plakkaat van meegekregen ). Ze hebben daar zwarte Lush t-shirts, maar die zijn erg lelijk, je bent dan een wandelend reclamebord.
http://www.lush-shop.de/newhome/1/IDfc65b1228d-7e624c19.htm

En tips: het ligt er maar net aan waar jij van houdt. Anders kijk je even op de site of iets interssants ziet en dan vraag je of iemand er ervaring mee heeft?
Whatever I want.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:13:09 #175
22578 lotje11
pi_29715497
Mooi zo! niet onderschept dus Was nog een beetje bang dat het zou stuiven, wat ik kreeg het zakje niet echt goed dichtgeplakt :$
Veel plezier met uitproberen

*wacht nog steeds op de postbode, die vandaag misschien 2 lekker ruikende dingen heeft....*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')