Ymme begrijp het goed, niemand is boos op jou hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb toch ook niet om dat kado gevraagd.
En ik ben geen zeurende klant. Heb ze gewoon netjes gemaild, over de ma bar, omdat ik deze graag wou uitproberen. Dus geen gezeur van mij.
Kijk dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:36 schreef Fiorenza het volgende:
ik vind dat het wel erg vaak fout gaat met de internetbestellingen...
Vaak maken ze het uiteindelijk wel weer goed, of heb je zoals Ymme gewoon meteen een meevaller, maar het is natuurlijk niet echt slim van ze op deze manier.
Zo heb ik gratis aquamarina gekregen omdat ze inplaats daarvan AOBS in het pakketje deden.
Ze kunnen het beter in een keer goed doen, en dan een paar verschillende proefjes bijvoegen ipv hele producten.
Zo voel ik het wel in ieder geval. Niets tegen Ymme hoor. Geniet van je gratis spullen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:36 schreef lotje11 het volgende:
Ik blijf erbij hoor, Ymme, leuk voor jou, maar iets minder voor andere, net zo, trouwe klanten. Dit is denk ik meer een verontwaardiging richting lush dan tegen jou hoor.....![]()
Ik vind het ook erg vreemd. Maar wie kan ik blij maken met een gratis snuggle?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef imago het volgende:
[..]
Ymme begrijp het goed, niemand is boos op jou hoorHooguit jaloers
Maar Lush is gewoon vreemd bezig door de ene klant zoooo goed te behandelen en de andere af te schepen met niks.
Ik geloof je niet. Ik durf dat rustig hardop te zeggen. Jouw foto laat echt geen verzameling van bijna 900 euro aan Lush produkten zien. Ik kan me niet voorstellen dat Lush na het ontvangen van wat zeurmailtjes van jou, jou meer dan 80 euro (!!) aan gratis produkten stuurt. Ik geloof ook niet dat je al gemaild hebt met Lush en dat je blijkbaar razendsnel antwoord terug had en het spontaan opduikende briefje in een apart pakketje wat ineens werd gemeld, is al evenzeer ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik woon in Pannerden, kom maar kijken, als je me zo niet geloofd.
He bah, had ik maar niets gezegd. Ik heb nergens om gevraagd bij lush.![]()
En moet je nou kijken wat voor een reacties dat ik krijg.
Zullen we er met z'n allen over ophouden. Wil iemand mijn snuggle hebben? Dan stuur ik deze op!
Voel ik me misschien iets minder schuldig.
Ik wil gewoon niet hebben, dat ze mij anders behandelen dan andere, vast lush klanten!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Zo voel ik het wel in ieder geval. Niets tegen Ymme hoor. Geniet van je gratis spullen.
Jij denkt maar lekker, ik weet beterquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Ik durf dat rustig hardop te zeggen. Jouw foto laat echt geen verzameling van bijna 900 euro aan Lush produkten zien. Ik kan me niet voorstellen dat Lush na het ontvangen van wat zeurmailtjes van jou, jou meer dan 80 euro (!!) aan gratis produkten stuurt. Ik geloof ook niet dat je al gemaild hebt met Lush en dat je blijkbaar razendsnel antwoord terug had en het spontaan opduikende briefje in een apart pakketje wat ineens werd gemeld, is al evenzeer ongeloofwaardig.
Ik denk dat je ze óf zelf hebt besteld óf dat Lush een foutje heeft gemaakt (en dan heb je gewoon mazzel en dat gun ik je van harte, maar zeg dat dan gewoon want niemand die daar mee zit).
Hopelijk krijgen Jessie, ET en Peri ook van die fijne cadeau's!
En dan ook graag een foto van het briefjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef debby1973 het volgende:
plak en knip anders toch het mailtje van lush hierheen Ymme. Dan kan iedereen zien dat het mailtje klopt.
Vergeten dat je iets bij lush besteld had? Iedereen telt de dagen tot het pakje komt. En 15 minuten later heb je het pakje ook al binnen. Begin het nu ook een vreemd verhaal te vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:10 schreef ymme het volgende:
Ik was vergeten, dat ik nog een bestelling had staan bij lush.
Dus deze krijg ik als het goed is vandaag binnen![]()
Luxe Bad producten, Floating Island
Douche producten, Creamed Almond & Coconut Smoothie,
Bubble Bar Slices, Amandopondo Bubble Bar slice
Hand- en lichaamscrème, Karma Kream
Gezichtsproducten, Mirror Mirror Neck Cream
De postbode, zal over een uurtje wel hier zijnIK hoop dan dat meteen mijn lingerie van de pabo binnen komt, kan ik mijn vriend vanavond verassen, door in bad te gaan met lush, en spannende kledij onder mijn pyjama te doen
![]()
Oh wat zeg ik nou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |