Anitra heeft genoeg om een eigen Lush winkel te beginnenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:16 schreef Nugget het volgende:
[..]
Of iemand is hier een beetje jaloers.
Dan snap ik het probleem echt niet. Ze heeft gratis spullen gekregen omdat ze dr lief vinden. Good for her.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Anitra heeft genoeg om een eigen Lush winkel te beginnenDus dat lijkt me niet
Ten eerste ze ruiken, overheerlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:18 schreef PeRi het volgende:
Wat zijn de data op de stickers van de crémes??
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:22 schreef Anitra het volgende:
toch knap dat je eerst gemaild heb en nu zit er plots een briefje bij
Ja heel erg blijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:22 schreef noekje het volgende:
Nou ja, trots? Je hebt ervoor betaald toch. Ik ben iig niet trots op mijn uitpuilende kledingkast omdat ik het zelf betaald heb. Ik heb daar alleen maar voor hoeven werken.
Trots ben ik op mensen of daden, niet op produkten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:19 schreef ymme het volgende:
Oh, ik heb alles in zijn totaal uitgerekend, ik kom op 875,54 euro. Wat via internet besteld is.
Dan heeft h7, met een meet nog een keer wat voor mij meegenomen, en heb ik snowcake en Temptation etc via een lush-ie hier gekocht.
Is het erg als ik best trots op mijn verzameling ben
en een gorgeous van 60 euro!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef PeRi het volgende:
Als ET en Jessie het zouden krijgen vanmiddag, kan ik me enigszins nog voorstellen. En jij krijgt drie dingen. Waaronder een Celestial. Ik geloof dit niet.
Wie wel?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef PeRi het volgende:
Als ET en Jessie het zouden krijgen vanmiddag, kan ik me enigszins nog voorstellen. En jij krijgt drie dingen. Waaronder een Celestial. Ik geloof dit niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:33 schreef imago het volgende:
Zou ik zo'n hoedendoos krijgen als ik het een mailtje stuur dat ik het onderhand echt belachelijk vind hoe ze omgaan met klanten?
Ik woon in Pannerden, kom maar kijken, als je me zo niet geloofd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef PeRi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |