abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29701629
Over 2 weken begint de introductieweek HOI in Enschede, zijn er nog enkele FOKkers die op het Saxion in Enschede gaan studeren?

Zelf ga ik er Life, Science & Technology bestuderen laat het maar horen als je er ook rondloopt
pi_29710942
ik heb er 3 maanden gestudeerd. Ik wist niet hoe snel ik er weg moest gaan. Het bedoel me daar echt totaal niet. Succes iig.
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
pi_29715714
Ik ga er Technische Natuurkunde studeren. Weet alleen niet of dat echt een goede opleiding voor mij is, ben er behoorlijk zenuwachtig voor. Misschien kom ik wel tussen een groepje nerds die alles zo maakt. Ik ben dan ook weer niet zo technisch namelijk, maar wil het wel graag leren.

Kun je er misschien nog wat over vertellen, rikjanoetenter? En hoe groot zijn de klassen ongeveer?
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:17 schreef sjorsie het volgende:
ik heb er 3 maanden gestudeerd. Ik wist niet hoe snel ik er weg moest gaan. Het bedoel me daar echt totaal niet. Succes iig.
Hoezo niet? Wil je reactie graag weten voordat ik er ga studeren.
pi_29716180
Mijn oom is daar docent/afstudeerbegeleider dacht ik

[ Bericht 5% gewijzigd door Billy_Mack op 17-08-2005 12:47:57 ]
pi_29724529
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 08:17 schreef sjorsie het volgende:
Waarom precies? lag het aan de school? de stad?

beetje meer info na zo'n mededeling zou fijn zijn
pi_29773383
/bump
pi_29776536
Ik ga er niet heen, ik heb dan autorrij-examen.....
pi_29829359
Hop Kunst en Technieker hiero!
En natuurlijk op de HOI

*verkapte, shiiit wat doe ik nu nog thuis, maar ik laad me op voor de HOI week tvptje*
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_29839334
De HOI is erg leuk! Een week om niet te vergeten, alleen een beetje jammer dat de organisatie van het Saxion een grote ramp is. Wens dus iedereen sterkte de aankomende 4 jaar...
pi_29893299
Nog een weekje
pi_29939995
Ik wil commerciele economie aan de saxion in Enschede gaan studeren, maar ik vroeg me af of dit een goede keuze is. Is de Saxion een goede school en is Enschede een leuke stad om in te wonen als student???
hmm oke
pi_29945648
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')