abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:45:35 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29701016
Dit bericht staat op de FP:
quote:
'Iran gaat weer homo's ophangen'

Op diverse homosites duiken berichten op dat in Iran op korte termijn weer homo's zullen worden opgehangen. Volgens de journalist, die de vorige openbare doodsvoltrekking wereldkundig maakte, zullen twee homo's op 28 augustus worden opgehangen.

Eerste berichtgeving laat zien dat de doodstraf is opgelegd wegens het verrichten van homoseksuele handelingen. Door officiële persbureaus is dit nog niet bevestigd. Binnen enkele dagen worden meer details verwacht.

Mensenrechtenorganisaties schatten dat sinds het begin van het streng islamitische regime in 1979 meer dan 4.000 homo's en lesbiennes om het leven zijn gebracht. In Iran werden vorige maand nog homo's opgehangen, nadat ze eerst 228 zweepslagen hadden moeten incasseren.
Nu weet ik dat het haast wel 'vragen om problemen' is om te proberen hier binnen NWS een serieuze discussie over op te starten. Toch wil ik bij deze een poging wagen met de (wellicht ijdele) hoop dat dit geen bashtopic wordt.

Wat is er in hemelsnaam mis met een homosexuele handeling? Ik kan dat gewoonweg niet begrijpen. (misschien dat iemand met verstand van zaken dit voor me uit wil leggen)

En waarom blijft men dit soort zaken maar pikken? Ze krijgen daar toch genoeg mee van de 'westerse' invloeden om in te zien dat het niet op deze manier hóeft. Dat de wereld een stapje verder is gegaan. De bevolking accepteert deze praktijken echter nog steeds. Waarom komen ze niet in opstand?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29701855
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]

En waarom blijft men dit soort zaken maar pikken? Ze krijgen daar toch genoeg mee van de 'westerse' invloeden om in te zien dat het niet op deze manier hóeft. Dat de wereld een stapje verder is gegaan. De bevolking accepteert deze praktijken echter nog steeds. Waarom komen ze niet in opstand?
Omdat het geloof niet altijd liefde brengt en je zelf uit een geloof kan halen wat je er in wilt vinden wat dus alles goed kan praten wat je doet/goedkeurt.
Men neme vervolgens een kudde mensen en die lopen er graag achteraan.
Ik heb altijd gelijk.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:11:48 #3
17166 error
gewoon fout!?
pi_29701938
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Omdat het geloof niet altijd liefde brengt en je zelf uit een geloof kan halen wat je er in wilt vinden wat dus alles goed kan praten wat je doet/goedkeurt.
you said it!
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:18:02 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29702147
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:09 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

Kan ik mezelf een heel eind in vinden. Maar wat me verbaasd is dat ze dáár zo volgzaam zijn. Als je met een dergelijk systeem in NL aan zou komen stond alles op z'n kop...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29702251
quote:
Ze zijn in Iran juist al heel vaak in opstand gekomen, veel studentenopstanden in de grote steden en zo.

Die opstanden worden echter in de regel bijzonder bloedig en gruwelijk neergeslagen.

En het platteland van Iran is dan weer een heel stuk conservatiever, dus van daar hoef je niet veel te verwachten.
pi_29702479
quote:
[..]

Nu weet ik dat het haast wel 'vragen om problemen' is om te proberen hier binnen NWS een serieuze discussie over op te starten. Toch wil ik bij deze een poging wagen met de (wellicht ijdele) hoop dat dit geen bashtopic wordt.

Wat is er in hemelsnaam mis met een homosexuele handeling? Ik kan dat gewoonweg niet begrijpen. (misschien dat iemand met verstand van zaken dit voor me uit wil leggen)

omdat homoseksualiteit een zonde is in de ogen van de islamitische wet!
tu mudhje ghoen do, me tume azaadi denge -- Netaji Subhash Chandre Bose
pi_29702541
Ik weet zeker dat een deel van die mensen die zijn opgehangen niet eens homo of lesbisch waren maar ervan beschuldigd werden om ze op te hangen

ik ken wat mensen uit Iran en die zeggen ook dat als je geen moslim daar bent dat er dan wel een heksenvervolging komt om je zwart te maken zodat ze een reden hebben om je legaal te vermoorden

Vroeger deed dat men ook in de middeleeuwen, je was geen christen, of niet goed genoeg, ze noemde je heks en hoppa, je werd opgehangen/verbrand

Zelfde is nu daar aan de gang, je bent homo, christen of iniedergeval geen moslim, ze labellen je met iets wat verboden is daar en koppa je word vermoord.

Achterlijk land, en veel mensen in Iran zijn het daar met me eens, ik wens de goede mensen in Iran veel sterkte toe met die nazi achtige islamofascistische regiem.
pi_29702575
dubbel
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:31:36 #9
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29702581
Ik zie serieus het probleem niet
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_29702630
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:31 schreef Graveland het volgende:
Ik zie serieus het probleem niet
als jij daar zou wonen en met een Graveland shirt zou lopen (ik neem aan dat je de band noemt uit Polen) zou je ook opgehangen worden, of ergens in het geheim in een gevangenis worden vermoord
pi_29702705
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef schwarz het volgende:
Ik weet zeker dat een deel van die mensen die zijn opgehangen niet eens homo of lesbisch waren maar ervan beschuldigd werden om ze op te hangen

ik ken wat mensen uit Iran en die zeggen ook dat als je geen moslim daar bent dat er dan wel een heksenvervolging komt om je zwart te maken zodat ze een reden hebben om je legaal te vermoorden

Vroeger deed dat men ook in de middeleeuwen, je was geen christen, of niet goed genoeg, ze noemde je heks en hoppa, je werd opgehangen/verbrand

Zelfde is nu daar aan de gang, je bent homo, christen of iniedergeval geen moslim, ze labellen je met iets wat verboden is daar en koppa je word vermoord.

Achterlijk land, en veel mensen in Iran zijn het daar met me eens, ik wens de goede mensen in Iran veel sterkte toe met die nazi achtige islamofascistische regiem.
Een islamitisch land moet er zijn in de wereld toch...dus...let them be!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35:10 #12
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29702715
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:32 schreef schwarz het volgende:

[..]

als jij daar zou wonen en met een Graveland shirt zou lopen (ik neem aan dat je de band noemt uit Polen) zou je ook opgehangen worden, of ergens in het geheim in een gevangenis worden vermoord
Daarom woon ik er ook niet, en natuurlijk noem ik de band uit Polen.
Ik heb totaal niets met Moslims, maar met het ophangen van mensen die zich tegendraads gedragen heb ik geen problemen.
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_29702745
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:34 schreef Sukh het volgende:

[..]

Een islamitisch land moet er zijn in de wereld toch...dus...let them be!
Dus als wij hier een wet maken dat laten we zeggen alle buitenlanders opgehangen moeten worden, alle moslims etc, dan zou je zeker ook zeggen:

Een nazi land moet er zijn in de wereld toch...dus...let them be!

trouwens, bedankt dat je toegeeft dat het DUS WEL islamitisch is om homo's en niet moslims te haten en te vermoorden
pi_29702863
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef Graveland het volgende:

[..]

Daarom woon ik er ook niet, en natuurlijk noem ik de band uit Polen.
Ik heb totaal niets met Moslims, maar met het ophangen van mensen die zich tegendraads gedragen heb ik geen problemen.
je weet wel dat de islam eigen net zo buitenlands voor iran is als voor Nederland heh ?

het zijn veel arabische moslims die daar de ellende veroorzaken, daarom zeggen veel iranezen ook, de islam is een buitenlandse bezetter van ons land, het hoort hier niet, weg met de islam, weg met de arabieren! terug naar het paganistische Perzie!
pi_29702909
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:35 schreef schwarz het volgende:

[..]

Dus als wij hier een wet maken dat laten we zeggen alle buitenlanders opgehangen moeten worden, alle moslims etc, dan zou je zeker ook zeggen:

Een nazi land moet er zijn in de wereld toch...dus...let them be!

trouwens, bedankt dat je toegeeft dat het DUS WEL islamitisch is om homo's en niet moslims te haten en te vermoorden
In principe wel, ideologieen zijn niet verkeerd het is slechts een verschil van mening. Elke mening is evenveel waard maakt niet uit hoe walgelijk je die mening vindt. De samenleving bepaald welke mening of ideologie er heerst en welke opvattingen dominant zijn.

Hoe walgelijk je een ideologie vind, inprincipe zijn ideologieen allemaal gelijk aan elkaar, de dominate ideologie of opvatting bepaald hoe er gekeken word naar andere ideologieen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:42:44 #16
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29702996
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:39 schreef schwarz het volgende:

[..]

je weet wel dat de islam eigen net zo buitenlands voor iran is als voor Nederland heh ?

het zijn veel arabische moslims die daar de ellende veroorzaken, daarom zeggen veel iranezen ook, de islam is een buitenlandse bezetter van ons land, het hoort hier niet, weg met de islam, weg met de arabieren! terug naar het paganistische Perzie!
Ofcourse I know, maar dan ga ik er alsnog niet wonen, want de situatie is nu éénmaal zoals de situatie is.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:44:56 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29703085
Waarom krijgen die mensen eigenlijk eerst 228 zweepslagen?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29703113
Ik vind dat de Westerse wereld probeert haar idealen op te leggen aan de rest van de wereld. Waar USA mee bezig is gewoon een vorm van neo-kolonialisme, en niet van het bevrijden van de wereld. Dat men in niet-Westerse landen geen democratie heeft, dat is hun zaak, en niet de onze.
In landen als Iran heerst een andere cultuur, en ik vind niet dat ik degene ben die mag zeggen dat wat zij doen fout is, omdat het anders is dan zoals wij het doen. Ik vind het ook onzin om de Islam te bashen, of ieder ander geloof. Wat mensen doen moeten ze zelf weten. Als ik in Iran was geboren was ik waarschijnlijk ook een Moslim geweest, en was ik het met ze eens geweest. Nu ik hier ben geboren moet ik ineens maar vinden dat de hele wereld hetzelfde moet zijn als Nederland?

Overigens heb ik niets tegen homo's persoonlijk, maar het is gewoon tegennatuurlijk. Homo's horen uit te sterven, gewoon omdat ze zich niet kunnen voortplanten. Je zou kunnen zeggen dat de Iraniers de natuur een handje helpen, maar dat zou te cru zijn. Ik zou gewoon de natuur haar gang laten gaan...
Aargh Aargh Aargh
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:46:23 #19
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703142
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:44 schreef robh het volgende:
Waarom krijgen die mensen eigenlijk eerst 228 zweepslagen?
Om het punt duidelijk te maken?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:47:11 #20
16625 robh
pi_29703187
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:46 schreef Graveland het volgende:

Om het punt duidelijk te maken?

Nou, ik denk dat ze dat na de eerste keer opgehangen worden ook wel snappen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29703203
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef Aargh het volgende:
Ik vind dat de Westerse wereld probeert haar idealen op te leggen aan de rest van de wereld. Waar USA mee bezig is gewoon een vorm van neo-kolonialisme, en niet van het bevrijden van de wereld. Dat men in niet-Westerse landen geen democratie heeft, dat is hun zaak, en niet de onze.
In landen als Iran heerst een andere cultuur, en ik vind niet dat ik degene ben die mag zeggen dat wat zij doen fout is, omdat het anders is dan zoals wij het doen. Ik vind het ook onzin om de Islam te bashen, of ieder ander geloof. Wat mensen doen moeten ze zelf weten. Als ik in Iran was geboren was ik waarschijnlijk ook een Moslim geweest, en was ik het met ze eens geweest. Nu ik hier ben geboren moet ik ineens maar vinden dat de hele wereld hetzelfde moet zijn als Nederland?
Mee eens......couldnt said it better!
quote:
Overigens heb ik niets tegen homo's persoonlijk, maar het is gewoon tegennatuurlijk. Homo's horen uit te sterven, gewoon omdat ze zich niet kunnen voortplanten. Je zou kunnen zeggen dat de Iraniers de natuur een handje helpen, maar dat zou te cru zijn. Ik zou gewoon de natuur haar gang laten gaan...
Niet mee eens, je bent homo of niet, en ja er moeten mannen zijn die met je vriendin willen shoppen!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:48:51 #22
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703250
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef robh het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat ze dat na de eerste keer opgehangen worden ook wel snappen
zout in wonden idee
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:55:12 #23
16625 robh
pi_29703509
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef Graveland het volgende:

zout in wonden idee
Gemeen. Erg gemeen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29703535
quote:
Als ik in Iran was geboren was ik waarschijnlijk ook een Moslim geweest, en was ik het met ze eens geweest. Nu ik hier ben geboren moet ik ineens maar vinden dat de hele wereld hetzelfde moet zijn als Nederland?
En dat vind ik nu net HET grote probleem. Deze mensen geloven dus niet omdat het zo in koran staat maar omdat de buurman het ook zo vind. Helaas pindakaas homo, je moet dood maar als je wilt weten waarom moet je even bij iemand anders aanbellen want de echte reden ken ik niet!
quote:
idem hierboven...
Ik heb altijd gelijk.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:56:05 #25
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703540
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef robh het volgende:

[..]

Gemeen. Erg gemeen
Zit Martin Drent eigenlijk nog bij Groningen?
pi_29703640
quote:

je weet wel dat de islam niet uit iran komt heh, vroeger werd de islam juist op die mensen gedwongen door de arabieren, daarom zoals ik al zei zeggen veel mensen daar dat de islam hun land heeft gekonoliseerd en hun regels op hun hebben gedwongen.

veel mensen in iran willen maar als te graag dat bush komt
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:59:20 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29703663
quote:
Als homo's zich niet kunnen voortplanten, waar komen dan al die homo's vandaan?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29703681
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:39 schreef schwarz het volgende:

[..]

Zeggen ze dat joh? Dat heb ik nou nog nooit gehoord.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:59:55 #29
16625 robh
pi_29703700
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:56 schreef Graveland het volgende:

Zit Martin Drent eigenlijk nog bij Groningen?
Veendam hè. En laatst ook nog gescoord tegen Groningen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:00:20 #30
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703718
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef schwarz het volgende:

[..]

je weet wel dat de islam niet uit iran komt heh, vroeger werd de islam juist op die mensen gedwongen door de arabieren, daarom zoals ik al zei zeggen veel mensen daar dat de islam hun land heeft gekonoliseerd en hun regels op hun hebben gedwongen.

Nahja, het punt is dat ze daarna pas erachter komen wat ze in godsnaam in huis gehaald hebben.
Korte-termijndenken.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:01:15 #31
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703765
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef robh het volgende:

[..]

Veendam hè. En laatst ook nog gescoord tegen Groningen
Well damn, Dat krijg ik dan weer niet mee.

Dat zal me leren Engels voetbal te volgen!
pi_29703790
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:55 schreef hijgend_hert het volgende:

[..]

En dat vind ik nu net HET grote probleem. Deze mensen geloven dus niet omdat het zo in koran staat maar omdat de buurman het ook zo vind. Helaas pindakaas homo, je moet dood maar als je wilt weten waarom moet je even bij iemand anders aanbellen want de echte reden ken ik niet!
[..]
Maar waarom moeten wij daar over oordelen? Zijn wij dan zo perfect dat we alles goed doen en alles weten? Abortus is ook een vorm van moord, vinden zij, en wij vinden dat homo's ophangen een vorm van moord is? Zij vinden dat zij gelijk hebben, en wij vinden dat wij gelijk hebben.

Zij zullen dat waarschijnlijk vinden omdat ze geindoctrineerd zijn, vanaf geboorte inderdaad. Maar dat zijn wij net zo goed. In ieder land gelden andere waarheden denk ik. Jij groeit op met kaas op je brood, en dat vind je lekker, maar je vind het vies om sprinkhanen op te eten. In een ander land groeien mensen op met sprinkhanen, en vinden ze kaas vies...
Aargh Aargh Aargh
pi_29703823
An Iranian Mullah Say Islam is Murder

Potkin Azarmeher

If this letter by the shiite cleric Hadi Ma'ssumi published on the iran-chabar site is true then this is just mega explosive:
http://www.iran-chabar.de/1384/02/20/masoomi840220.htm

The letter to Rafsanjani is written by a Karaj based cleric. He says in the letter that he is ill and near death, so presumably that is what has given him the extra ordinary courage needed to write this letter.

If this letter was from an exiled opposition, it would not have been so controversial but to read this sort of thing from a Shiite cleric is truly remarkable.

In the letter, the cleric Hadi Ma'ssumi starts from the beginning of Islam in Iran. How the religion was forced upon Iranians, how the invading Arabs raped the Iranian women, massacred the population, looted our wealth, tried to run the windmills with the blood of Iranians and how they burned all our books and destroyed so much of our knowledge.

He then starts scrutinising 26 years of Rafsanjani's unrelentless power. He reminds Rafsanjani of what went on in Iran's political prisons in the 80s. How young virgin girls were raped before their executions using Koranic justifications - virgin girls go to heaven no matter what, so young female political activists were raped to ensure they didn't go to heaven - how thousands suffered torture and the massacre of Iranian political prisoners in 1988.

The many extra-judicial killings of Iranian dissidents both inside Iran and outside Iran.
"Ayatollah Rafsnajani, you know how murder, kidnapping and torture has become synonymous with your name" Ma'assumi writes in his letter.

Hadi Ma'ssumi asks about Rafsanjani's close relationship with the likes of Saeed Emami, responsible for murder of dissidents inside Iran and Vahid Gorji who is responsible for many assassinations of Iranian exiles outside Iran.

Ma'ssumi recalls how Rafsanjani unnecassarily prolonged the war with Iraq, casuing the death and injuries to millions and how he himself hugely profitted from the war instead.

Ma'ssumi asks Rafsanjani to comment on the imprisonment of many of Iran's dissidents today. What he thinks of stoning, public flogging, cutting limbs and forcing women to wear the veil.

He asks Rafsanjani why women in Iran are forced to wear the veil in summer heat and yet Rafsanjani's daughter Faezeh dresses up in skimpy clothing when she travels through European cities of Paris, London and Geneva.

Even perhaps all this is not that controversial, there are after all many Iranian clerics who oppose the Islamic Republic and the rule of mullahs. But just read this below. This is an exact translation of one paragraph of an elderly Shiite cleric's statement on his death bed:

"You know like I do what lies behind this religion (Islam), after all this crime carried out against Iranians. lets do one good thing and tell the people what is behind this religion. Lets tell everyone that this religion is neither "martyr generating", nor pro-science nor pro the people, this religion tells the elite that it is for the plebs and it tells the plebs that it is for the elite, it tells the elite that all its silly laws are for the stupid plebs, in fact this religion is "ignorance generator". It has come about to humiliate people. As you (Rafsanjani) once told me, it is one religion for the elite and another for the plebs. You rightly regard yourself, the supreme leader and your Guardian Council as the elite, and the "martyr generating" nation of Iran are the plebs. Now for the sake of God tell the truth to the people that there is nothing in this religion but stupidity and ignorance, other than silly laws about what is considered clean and what is untouchable, what is allowed and what is not allowed, believe me that God and the people will then forgive you, although I know you are conscious enough NOT to believe in God!"
pi_29703842
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:58 schreef schwarz het volgende:

[..]

En het Christendom komt niet uit Nederland, whats ur point! Wat jij zegt gebeurde 100de jaren geleden. Het heeft geen zin om vanuit dat principe te redenen omdat we nu te maken hebben met de realiteit van de dag en dat is dat de Perzische cultuur islamitisch is en de meeste iraniers of perzen islamitisch zijn.

Onzin argument van bush. Heb je een enquette gehouden in Iran dat je weet dat de meeste mensen voor Bush zijn?? Dus de specualtie dat ze bush willen is een legitiem argument voor het starten voor een militair ingrijpen met vele onschuldige doden???
pi_29703848
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als homo's zich niet kunnen voortplanten, waar komen dan al die homo's vandaan?
Beweer je daarmee dat homo zijn een erfelijke ziekte is, of een genetische afwijking?
Aargh Aargh Aargh
pi_29703859
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef Aargh het volgende:

[..]

Maar waarom moeten wij daar over oordelen? Zijn wij dan zo perfect dat we alles goed doen en alles weten? Abortus is ook een vorm van moord, vinden zij, en wij vinden dat homo's ophangen een vorm van moord is? Zij vinden dat zij gelijk hebben, en wij vinden dat wij gelijk hebben.

Zij zullen dat waarschijnlijk vinden omdat ze geindoctrineerd zijn, vanaf geboorte inderdaad. Maar dat zijn wij net zo goed. In ieder land gelden andere waarheden denk ik. Jij groeit op met kaas op je brood, en dat vind je lekker, maar je vind het vies om sprinkhanen op te eten. In een ander land groeien mensen op met sprinkhanen, en vinden ze kaas vies...
heb je diezelfde mening over nazi Duitsland ? dat het hun cultuur was en dus hun recht was om de homo's/joden en weet ik wat te doden ?
pi_29703876
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:01 schreef Aargh het volgende:

[..]

yep....
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:04:41 #38
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703885
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:03 schreef Sukh het volgende:

[..]

En het Christendom komt niet uit Nederland, whats ur point! Wat jij zegt gebeurde 100de jaren geleden. Het heeft geen zin om vanuit dat principe te redenen omdat we nu te maken hebben met de realiteit van de dag en dat is dat de Perzische cultuur islamitisch is en de meeste iraniers of perzen islamitisch zijn.

Onzin argument van bush. Heb je een enquette gehouden in Iran dat je weet dat de meeste mensen voor Bush zijn?? Dus de specualtie dat ze bush willen is een legitiem argument voor het starten voor een militair ingrijpen met vele onschuldige doden???
Wil je daarmee de aanwezigheid van de Christelijke pest hier in Europa goedkeuren?
Naar mijn idee komt die onzin nog altijd uit Palestina.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:04:50 #39
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29703889
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:03 schreef Aargh het volgende:

[..]

Beweer je daarmee dat homo zijn een erfelijke ziekte is, of een genetische afwijking?
Beweer ik iets? Ik dacht dat ik een vraag stelde. Waarop ik geen antwoord krijg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:05:39 #40
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29703931
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:03 schreef schwarz het volgende:

[..]

heb je diezelfde mening over nazi Duitsland ? dat het hun cultuur was en dus hun recht was om de homo's/joden en weet ik wat te doden ?
Is toch ook zo?
pi_29703935
quote:

[..]

yep zolang ze andere soevereine staten daarmee niet zouden schaden zou het hun goedrecht zijn. Voor de rest zie me reactie van eerder.
pi_29703942
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:03 schreef Sukh het volgende:

[..]

daarom zijn steeds meer mensen tegen het christendom omdat wij er geen hol mee te maken hebben en daarom is het Asatru (het voor christelijke paganistische geloof) ook sterk in de opkomst.

en dat heb je ook in iran:

Iran Press News: According to received reports from various cities in Iran, today which marks the first celebration of the Iranian New Year's Festival of Fire was met with celebrations as well as huge protests and demonstrations against the Islamic regime of Iran. The protestors chanted: "We need no Sheikh or Mullah, we curse YOU - RUHOLLAH!"

A report from Tehran: Young celebrants today set scarecrows in the likeness of various Mullahs, such as Khamenei, Rafsanjani, Khatami, Sharoudi, Jannati, etc. on fire in the streets. They cried out slogans such as: "Referendum, referendum, this is the people's dictum."

In various parts of the capitol, celebrations and parties rage on. As a part of this celebration which is held on the very last Tuesday night of the year, dry bundles of bramble and shrubbery are set on fire and people jump over them. This is in order to purge their spirits of all the sins and tribulations of the passing year, in order to start the new year, with a pure heart. This is an ancient Persian (Zoroastrian) tradition, one that the Mullahs have done their best to eradicate since their takeover in 1979.

An eyewitness reported that despite severe crackdowns by the Revolutionary Guards and storm troopers, people bravely came out of their homes to celebrate. The sound of bursting firecrackers (which is a part of the celebrations), fireworks, toy rockets, confetti and various other celebratory trajectiles can be heard all over Tehran and smoke has filled the streets.

In one of the grassy knolls, in a suburban area of Tehran, large bonfires were lit and people danced around it and continued chanting the various slogans in defiance of the Mullahs and their henchmen. It is reported that the local Mullahs in various areas of several areas have locked themselves in their mosques fearing the crowds who continually and collectively shout out their slogans.

In several other parts of Tehran, revolutionary guards who have blocked off roads in order to stop cars carrying passengers of various groups from joining others. However people have begun parking their cars and have joined their fellow celebrants on foot. The guards however have become frightened by the force of the people. In this specific area several non-Iranian journalists were also present with their film crews, reporting.

In another area of the city people took to setting the French flag on fire while chanting: "Europe is finished and so are their Mullahs." OR "Bush, Bush, where is Bush?" (In Persian this rhymes: Bush, Bush, kush, kush!).

Like last year's celebration, the brave women who also participating in the celebrations removed their headscarves, stomping and dancing.

In the town of Karaj, near Tehran, people chanted: "Death to Khamenei" as the brutal revolutionary forces took chains and batons to people, severly beating and injuring many.

In the Southern city of Ahvaaz, on the Iran/Iraq border and the surrounding townships celebrants also came out in droves, confronting the regime's thugs. In the Shi'ite holy city of Mash'had, the city closest to the border of Afghanistan, where anti-regime and anti-Mullah fervour has always been most impressive, large groups of celebrants were arrested and detained.
pi_29703981
quote:

[..]

Ik beweer dat er geen universele waarheid is over goed en fout... En dat ik daar al helemaal niet over kan oordelen....
Aargh Aargh Aargh
pi_29704013
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef schwarz het volgende:
Dat soort zogenaamde teksten duiken wel vaker op. De authenticiteit is vaak nogal twijfelachtig. Als ik de intro zo lees:
quote:
The letter to Rafsanjani is written by a Karaj based cleric. He says in the letter that he is ill and near death, so presumably that is what has given him the extra ordinary courage needed to write this letter.

If this letter was from an exiled opposition, it would not have been so controversial but to read this sort of thing from a Shiite cleric is truly remarkable.
Komt dit ook niet echt geloofwaardig op mij over.
pi_29704023
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:05 schreef Sukh het volgende:

[..]

yep zolang ze andere soevereine staten daarmee niet zouden schaden zou het hun goedrecht zijn. Voor de rest zie me reactie van eerder.
oke, ik neem aan dat je het dan ook niet erg vind als het hier legaal word om moslims op te hangen puur om het feit dat het moslims zijn.
pi_29704048
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:05 schreef schwarz het volgende:

[..]

daarom zijn steeds meer mensen tegen het christendom omdat wij er geen hol mee te maken hebben en daarom is het Asatru (het voor christelijke paganistische geloof) ook sterk in de opkomst.

en dat heb je ook in iran:

Iran Press News: According to received reports from various cities in Iran, today which marks the first celebration of the Iranian New Year's Festival of Fire was met with celebrations as well as huge protests and demonstrations against the Islamic regime of Iran. The protestors chanted: "We need no Sheikh or Mullah, we curse YOU - RUHOLLAH!"

A report from Tehran: Young celebrants today set scarecrows in the likeness of various Mullahs, such as Khamenei, Rafsanjani, Khatami, Sharoudi, Jannati, etc. on fire in the streets. They cried out slogans such as: "Referendum, referendum, this is the people's dictum."

In various parts of the capitol, celebrations and parties rage on. As a part of this celebration which is held on the very last Tuesday night of the year, dry bundles of bramble and shrubbery are set on fire and people jump over them. This is in order to purge their spirits of all the sins and tribulations of the passing year, in order to start the new year, with a pure heart. This is an ancient Persian (Zoroastrian) tradition, one that the Mullahs have done their best to eradicate since their takeover in 1979.

An eyewitness reported that despite severe crackdowns by the Revolutionary Guards and storm troopers, people bravely came out of their homes to celebrate. The sound of bursting firecrackers (which is a part of the celebrations), fireworks, toy rockets, confetti and various other celebratory trajectiles can be heard all over Tehran and smoke has filled the streets.

In one of the grassy knolls, in a suburban area of Tehran, large bonfires were lit and people danced around it and continued chanting the various slogans in defiance of the Mullahs and their henchmen. It is reported that the local Mullahs in various areas of several areas have locked themselves in their mosques fearing the crowds who continually and collectively shout out their slogans.

In several other parts of Tehran, revolutionary guards who have blocked off roads in order to stop cars carrying passengers of various groups from joining others. However people have begun parking their cars and have joined their fellow celebrants on foot. The guards however have become frightened by the force of the people. In this specific area several non-Iranian journalists were also present with their film crews, reporting.

In another area of the city people took to setting the French flag on fire while chanting: "Europe is finished and so are their Mullahs." OR "Bush, Bush, where is Bush?" (In Persian this rhymes: Bush, Bush, kush, kush!).

Like last year's celebration, the brave women who also participating in the celebrations removed their headscarves, stomping and dancing.

In the town of Karaj, near Tehran, people chanted: "Death to Khamenei" as the brutal revolutionary forces took chains and batons to people, severly beating and injuring many.

In the Southern city of Ahvaaz, on the Iran/Iraq border and the surrounding townships celebrants also came out in droves, confronting the regime's thugs. In the Shi'ite holy city of Mash'had, the city closest to the border of Afghanistan, where anti-regime and anti-Mullah fervour has always been most impressive, large groups of celebrants were arrested and detained.
dus wat? een ingrijpen is legitiem vanwege dat artikel???
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 23:08:52 #47
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_29704078
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef schwarz het volgende:

[..]

oke, ik neem aan dat je het dan ook niet erg vind als het hier legaal word om moslims op te hangen puur om het feit dat het moslims zijn.
Daar zou ik voor zijn.
Het is een cultuur die hier niet hoort, zelfde geld voor 't Christendom en 't Jodendom.
pi_29704088
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef schwarz het volgende:

[..]

Nee ik zou het niet erg vinden, maar het zou dan niet een land zijn waar ik in zou willen wonen. Ik zou dan emigreren.
pi_29704103
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Beweer ik iets? Ik dacht dat ik een vraag stelde. Waarop ik geen antwoord krijg.
Ik dacht dat je de link tussen homo zijn, en voortplanting legde... mijn fout zeker.
Ik weet ook niet wat de oorzaak is van het homo-zijn... Misschien is het een ziekte, misschien een afwijking, misschien iets wat sociaal is ingeprent, of een van de honderden andere oorzaken die het kan hebben. Ik zou het echt niet weten...
Aargh Aargh Aargh
pi_29704186
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 23:08 schreef Graveland het volgende:

[..]

Daar zou ik voor zijn.
Het is een cultuur die hier niet hoort, zelfde geld voor 't Christendom en 't Jodendom.
Dus omdat jij vind dat het niet hoort, moet het maar uitgeroeid worden hier? Dat vind ik raar, ik kan me niet voorstellen dat jij perfect bent en alles weet, en alles moet zijn zoals jij wilt dat het is.
Als mensen anders zijn dan jij, horen ze hier niet?
Aargh Aargh Aargh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')