abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:10:54 #101
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30123876
Maar hij lijkt me ook iemand die er alles aan doet om de macht te behouden...
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_30144678
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Donald Duck held woensdag 31 augustus 2005 @ 22:35:22 #103
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30148029
Prachtige terugkomst van Ba'al! Hij's echt mijn favoriete (ex-)systemlord. Die gast heeft echt klasse en stijl!
quote:
Any way, ba'al 'you dare mock me?' kunnen we nog amper serieus nemen
you know me, ofcourse I dare mock you, prachtige response van O'Neill toen Ba'al dat ooit eens zei.

Wat zijn die Jaffa, en dan natuurlijk Garek voorop, klootzakken zeg. Zonder de Tau'ri hadden ze hun vrijheid nooit gehad. Die ene Ha'tak had de Prometeus nog wel aangekund denk ik, maar als ze de hele Free Jaffa Nation tegen zich krijgen, wordt het een stuk lastiger.
quote:
hoop trouwens dat we nog eens iets gaan horen van de tollans en de furlings
De Furlings zullen naar alle waarschijnlijkheid een groot mysterie blijven en ze zullen dan ook niet te zien zijn in seizoen 9. De Tollan zijn vrijwel zeker compleet vernietigd door Anubis. Als er al iemand het overleefd had, hadden we er al lang iets van moeten horen.
quote:
Ik weet niet zo snel of Garek zich bij de Orii schaart
Garek wordt nog vijandiger, zelfs zo erg dat:
Spoiler over The Fourth Horseman
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door __Saviour__ op 31-08-2005 22:41:26 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30148709
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtige terugkomst van Ba'al! Hij's echt mijn favoriete (ex-)systemlord. Die gast heeft echt klasse en stijl!
[..]

you know me, ofcourse I dare mock you, prachtige response van O'Neill toen Ba'al dat ooit eens zei.

Wat zijn die Jaffa, en dan natuurlijk Garek voorop, klootzakken zeg. Zonder de Tau'ri hadden ze hun vrijheid nooit gehad. Die ene Ha'tak had de Prometeus nog wel aangekund denk ik, maar als ze de hele Free Jaffa Nation tegen zich krijgen, wordt het een stuk lastiger.
[..]

De Furlings zullen naar alle waarschijnlijkheid een groot mysterie blijven en ze zullen dan ook niet te zien zijn in seizoen 9. De Tollan zijn vrijwel zeker compleet vernietigd door Anubis. Als er al iemand het overleefd had, hadden we er al lang iets van moeten horen.
[..]

SPOILER
wooh dat wordt vet als die spoiler gebeurd!! dat zien ze niet aankomen denk ik...

toch jammer van de furlings, had gehoopt dat die nog een keer tevoorschijn komen, ook doet hun naam mij denken aan tribbles uit star trek...
binnenkort horen we trouwens of ze nog een seizoen mogen maken, ik hoop het wel, voordat seizoen 9 begon wist ik het nog niet zeker, maar nu wel, kom maar op met seizoen 10 (en verder?)
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  donderdag 1 september 2005 @ 02:11:08 #105
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30154231
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef Mattievandezolder het volgende:
toch jammer van de furlings, had gehoopt dat die nog een keer tevoorschijn komen, ook doet hun naam mij denken aan tribbles uit star trek...
Ja! Toen ik de naam hoorde moest ik ook aan ewoks denken.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_30164374
hehe ewoks kan ook ja, nou maar hopen dat ze er niet zo uit zien, als we ze ooit nog te zien krijgen...
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
pi_30170763
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]

[..]

[..]

SPOILER
zou ook kunnen dat ze nu opzoek gaan naar de furlings voor nieuwe technieken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 1 september 2005 @ 22:12:32 #108
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_30181676
Vindt het toch vreemd dat de SGC geen contact heb gemaakt met de Asgard over info over de Oriï, of hulp. Want door de SGC hebben ze van de Replie's gewonnen.
Live for the moment. Because it may never come again.
  donderdag 1 september 2005 @ 22:35:49 #109
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_30182610
We weten niet of ze dat wel of niet gedaan hebben, ze hebben het nieuws ook met de free Jaffa gedeeld dus zullen ze de Asgard echt niet vergeten zijn hoor
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  Donald Duck held vrijdag 2 september 2005 @ 00:10:19 #110
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30186085
De Asgard gaan we vast nog wel zien in seizoen 9. Hoewel ik denk dat zelfs hun technologie niet tegen de Ori is opgewassen. En ze zullen het nog wel druk hebben met de heropbouw van hun beschaving, en dan is er nog altijd het kloonprobleem.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:38:11 #111
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30187033
Ik denk dat we hen om budgettaire redenen gewoon nog niet gezien hebben.

Bij Star Trek zat men soms ook zó in het verhaal dat men vergat dat het een tv-serie is en ook aan een budget vast zit en beschikbaarheid van acteurs e.d. hehe Aan de andere kant is het wel een teken dat een serie zó goed is dat men meegesleept wordt.
  zaterdag 3 september 2005 @ 08:51:01 #112
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30223432
Pomtiedomtiedom.... *kicking his heels*

Bored, so bored... *kijkt naar leeg torrentvenster*
pi_30223691
hmm, word ik wakker om 10 uur en is er nog niets. Damn ...
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef Witchfynder het volgende:

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  zaterdag 3 september 2005 @ 10:42:30 #114
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_30224395
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef Witchfynder het volgende:

Het duurt ook nog een week voordat ze uitgezonden worden
pi_30225218
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

zaterdag 3 september 2005 @ 11:28:33 #116
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_30225224
huh? Deze week geen aflevering?
pi_30225258
damn,

is hetvakantie daar in de US? waarom ben ik niet geinformeerd?

quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:32:40 #118
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_30225325
www.gateworld.net staat het uitzendschema

Ik ga maar een oude stargate loeren denk ik
pi_30225998
Nog 3 eps te gaan dit jaar en dan weer wachten tot mid-januari?
Damn, ik haat die 3 maand pauzes...
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:12:02 #120
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_30226275
ja, maar ze beginnen altijd wel weer redelijk vroeg. Dus maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Voor 24 moet je in totaal 7 maanden wachten ofzo
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:29:17 #121
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_30228065
Hoe zit dat eigenlijk met stargate: horizon? Dat is een nieuwe spinoff? En wanneer komt die op de buis?
pi_30228136
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef TechXP het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met stargate: horizon? Dat is een nieuwe spinoff? En wanneer komt die op de buis?
niets van gehoord is dat niet de tekenfilm
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:34:35 #123
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_30228173
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
niets van gehoord is dat niet de tekenfilm
http://www.stargatehorizon.com

Lijkt niet echt een tekenfilm. Staat op gateworld ook wat over op. Maar zie verder niet echt veel info.
Die tekenfilm heette geloof anders toch?
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:35:36 #124
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_30228189
quote:
Stargate: Horizon was created by Alex Rubit, and first premiered on November 4th 2004. It’s one of the first virtual spin offs to Stargate SG-1, and just like a television show, there is a writing staff working on the episodes and stories.

Stargate:Horizon is script based, meaning that each episode consists of a script for a one hour television episode of 43 minutes. However, the scripts contain more detail than a screenwriter normally would add, simply to make the episodes more interesting for a general audience to read. The goal is that everyone reading the episodes, should have the feeling they’re watching them on television. You will find stand alone concepts as well as arc episodes, and the way the storylines progress as well as the character development works just like on a television show.
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:40:19 #125
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_30228302
Ja zie nu dat staan. Kortom... alleen op tekst.. daar is dan ook geen zak aan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')