SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)
you know me, ofcourse I dare mock you, prachtige response van O'Neill toen Ba'al dat ooit eens zei.quote:Any way, ba'al 'you dare mock me?' kunnen we nog amper serieus nemen
De Furlings zullen naar alle waarschijnlijkheid een groot mysterie blijven en ze zullen dan ook niet te zien zijn in seizoen 9. De Tollan zijn vrijwel zeker compleet vernietigd door Anubis. Als er al iemand het overleefd had, hadden we er al lang iets van moeten horen.quote:hoop trouwens dat we nog eens iets gaan horen van de tollans en de furlings
Garek wordt nog vijandiger, zelfs zo erg dat:quote:Ik weet niet zo snel of Garek zich bij de Orii schaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door __Saviour__ op 31-08-2005 22:41:26 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtige terugkomst van Ba'al! Hij's echt mijn favoriete (ex-)systemlord. Die gast heeft echt klasse en stijl!
[..]
you know me, ofcourse I dare mock you, prachtige response van O'Neill toen Ba'al dat ooit eens zei.
Wat zijn die Jaffa, en dan natuurlijk Garek voorop, klootzakken zeg. Zonder de Tau'ri hadden ze hun vrijheid nooit gehad. Die ene Ha'tak had de Prometeus nog wel aangekund denk ik, maar als ze de hele Free Jaffa Nation tegen zich krijgen, wordt het een stuk lastiger.
[..]
De Furlings zullen naar alle waarschijnlijkheid een groot mysterie blijven en ze zullen dan ook niet te zien zijn in seizoen 9. De Tollan zijn vrijwel zeker compleet vernietigd door Anubis. Als er al iemand het overleefd had, hadden we er al lang iets van moeten horen.
[..]
Garek wordt nog vijandiger, zelfs zo erg dat:
Spoiler over The Fourth Horsemanwooh dat wordt vet als die spoiler gebeurd!! dat zien ze niet aankomen denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch jammer van de furlings, had gehoopt dat die nog een keer tevoorschijn komen, ook doet hun naam mij denken aan tribbles uit star trek...
binnenkort horen we trouwens of ze nog een seizoen mogen maken, ik hoop het wel, voordat seizoen 9 begon wist ik het nog niet zeker, maar nu wel, kom maar op met seizoen 10 (en verder?)Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
Ja!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:51 schreef Mattievandezolder het volgende:
toch jammer van de furlings, had gehoopt dat die nog een keer tevoorschijn komen, ook doet hun naam mij denken aan tribbles uit star trek...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Prachtige terugkomst van Ba'al! Hij's echt mijn favoriete (ex-)systemlord. Die gast heeft echt klasse en stijl!
[..]
you know me, ofcourse I dare mock you, prachtige response van O'Neill toen Ba'al dat ooit eens zei.
Wat zijn die Jaffa, en dan natuurlijk Garek voorop, klootzakken zeg. Zonder de Tau'ri hadden ze hun vrijheid nooit gehad. Die ene Ha'tak had de Prometeus nog wel aangekund denk ik, maar als ze de hele Free Jaffa Nation tegen zich krijgen, wordt het een stuk lastiger.
[..]
De Furlings zullen naar alle waarschijnlijkheid een groot mysterie blijven en ze zullen dan ook niet te zien zijn in seizoen 9. De Tollan zijn vrijwel zeker compleet vernietigd door Anubis. Als er al iemand het overleefd had, hadden we er al lang iets van moeten horen.
[..]
Garek wordt nog vijandiger, zelfs zo erg dat:
Spoiler over The Fourth Horsemanzou ook kunnen dat ze nu opzoek gaan naar de furlings voor nieuwe techniekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
Pomtiedomtiedom.... *kicking his heels*
Bored, so bored... *kijkt naar leeg torrentvenster*
Het duurt ook nog een week voordat ze uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
Pomtiedomtiedom.... *kicking his heels*
Bored, so bored... *kijkt naar leeg torrentvenster*
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Het duurt ook nog een week voordat ze uitgezonden worden
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:42 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Het duurt ook nog een week voordat ze uitgezonden worden
niets van gehoord is dat niet de tekenfilmquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef TechXP het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met stargate: horizon? Dat is een nieuwe spinoff? En wanneer komt die op de buis?
http://www.stargatehorizon.comquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
niets van gehoord is dat niet de tekenfilm
quote:Stargate: Horizon was created by Alex Rubit, and first premiered on November 4th 2004. It’s one of the first virtual spin offs to Stargate SG-1, and just like a television show, there is a writing staff working on the episodes and stories.
Stargate:Horizon is script based, meaning that each episode consists of a script for a one hour television episode of 43 minutes. However, the scripts contain more detail than a screenwriter normally would add, simply to make the episodes more interesting for a general audience to read. The goal is that everyone reading the episodes, should have the feeling they’re watching them on television. You will find stand alone concepts as well as arc episodes, and the way the storylines progress as well as the character development works just like on a television show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |