het is een vrij serieuse vraag hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:21 schreef Skimmer het volgende:
[..]
![]()
Ga A.j.b. ergens anders spelen...
Nee, ik ben niet boven normaal gezegend met inteligentie. Nog ben ik, ondanks mijn blonde haar en blauwe ogen, beter dan de rest. En het beziten van Godelijke krachten wordt ik wel vaker van beticht, maar helaas is ook dat niet waar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef Noedie het volgende:
[..]
het is een vrij serieuse vraag hoor!
blijkbaar kan je dus via de site van skyone live tv kijken ofzo!?ŋ
maarre sorry dat niet iedereen dat weet, maarja jij bent natuurlijk geniaal, een übermensch, of nee.... eigenlijk ben je gewoon God!
Normaal reageren is best mogelijk, maar als fantasie bij de cursist al niet aanwezig is, heeft het niet veel zin om aan de schilderles te beginnen.quote:maarre normaal reageren op mensen die niet alles van alles afweten zou ook leuk zijn. Het is een simpele vraag waar jij als allesweter heel gemakkelijk op had kunnen reageren.![]()
idd heb het een jaar volgehouden niet seizoen 8 te downloaden en het is me geluktquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:22 schreef Mattievandezolder het volgende:
hihi stiekemerds die we zijn, maar Noedie hoe dacht je dat we dan over afleveringen van seizoen 9 kunnen praten als we ze niet gezien hebben? aangezien ze hier pas in seizoen 4 zijn?
anywayz nog maar 2 dagen en dan zijn de nieuwe seizoensboxen in mijn bezit, kan bijna niet meer wachten...
maar 9 gaat gewoon op de download wanneer ik 8 gezien heb (dus ongeveer ,als ik mij inhoud, een week erna)quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Respect, mij is het niet gelukt om zo lang te wachten!
Toen die arme Jack in stase ging op het einde van seizoen 7, ik moest gewoon het vervolg zien!
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 september 2005 17:59 schreef Mad-Matt het volgende:
wat een klote aflevering was dit zeg.
Beetje een Last Samurai rip-off
Atlantis begint inderdaad in te lopen. SG1 begint zijn laatste adem uit te blazen, terwijl Atlantis telkens weer met verfrissende afleveringen aan de haal gaat.quote:Op maandag 12 september 2005 17:59 schreef Mad-Matt het volgende:Op het moment vind ik Atlantis leuker dan SG-1 en hoe zit het bij jullie?
Maar die hoeven niet per se goed te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:56 schreef __Saviour__ het volgende:
SG-1 is echt nog lang niet over. Dit was toevallig een iets mindere aflevering, maar de nieuwe verhaallijn met de Ori en Priors, is zeer veelbelovend. Sterker nog, ik vind het zelfs een spin-off waardig. Een seizoen 10 gaat er vrijwel zeker ook komen, de schrijvers hebben nog genoeg ideeën!
ik dacht dus ff dat skyone ze ook via internet uitzond, tenminste dat begreep ik een klein beetje van een eerder bericht in dit topic. begon dus al een beetje te hopen, aangezien de kwaliteit van de downloaded versions nog wel eens iets te wensen overlaat.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:22 schreef Mattievandezolder het volgende:
hihi stiekemerds die we zijn, maar Noedie hoe dacht je dat we dan over afleveringen van seizoen 9 kunnen praten als we ze niet gezien hebben? aangezien ze hier pas in seizoen 4 zijn?
anywayz nog maar 2 dagen en dan zijn de nieuwe seizoensboxen in mijn bezit, kan bijna niet meer wachten...
vindt juist het tegengestelde.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.![]()
[..]
Atlantis begint inderdaad in te lopen. SG1 begint zijn laatste adem uit te blazen, terwijl Atlantis telkens weer met verfrissende afleveringen aan de haal gaat.
dat hoop ik wel, want hij heeft de laatste keer geen woord gezegd, alleen typisch CSM-style gekeken...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:43 schreef metallicattim het volgende:
The smoking man gaat nog een vette rol spelen
Dan loop je toch echt 1 aflevering achter. Ze zijn nu bij 208.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
207 is de nieuwste tot nu toe, en volgende week komen 208&209
Dito.. nog ff wachten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik krijg ze niet gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
quote:Op zondag 18 september 2005 17:56 schreef Mad-Matt het volgende:
lol @ witchfynder ik weet precies welke
Die gasten die heel gek hun wapen vast houdenNou ja, gek? Hing toch een beetje over hun schouder ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden ook altijd een beeld vanaf de rechterkant waar je een hummer voorbij ziet rijden hehe.
Maar nu: vooral dat shot van onderaf vind ik heeeel mooi gedaan.
Misschien vinden jullie me nu een beetje raar, maar sinds Monty Python ben ik erg op stock footage gaan letten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik denk dat het wel lukt, maar dat het maar 1 keer lukt. Ze zullen wel iets er voor bedenken denk ik.quote:Op maandag 19 september 2005 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Damn, wat een cliffhanger![]()
Ik zag het al lang geleden, die Garek is echt levensgevaarlijk.
Dat 'wapen' wat ze nu bedacht hebben zal wel niet gaan werken, da's veel te vroeg om met een oplossing te komen. Nu zijn de Prior lekker onverslaanbaar, 't is leuk voor het verhaal als dat voorlopig zo blijft.
Niet... ze geven het gewoon een naam, bedenken een oorzaak, en gaan masale inentingen doen als oplossing. Iedereen blij, en de overheid die immers niet de bron is van de ziekte is de grote held...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:01 schreef LSDsmurf het volgende:
Deze twee afleveringen waren een pak beter dan s09e08
Wel jammer dat we nu tot in januari moeten wachten om het vervolg te weten.
Ik vermoed net zoals Roellio dat het wapen zal werken, ofwel gaat Garrek op een of andere manier helpen maar dat betwijfel ik. Ik vraag me trouwens af hoe ze de plaag gaan uitleggen aan de bevolking.
Hč? Is dit? Ja maar? En? Maar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Nachoman het volgende:
Stargate.Atlantis.S02E09.XviD-UMD ?
Nopequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef TechXP het volgende:
huh??? hoe kan dat dan? Die word toch vrijdag pas uitgezonden? Zit iemand de stargate fans voor de gek te houden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |