SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Er zal vast wel ergens een Ancient-thingamejig opgegraven worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:02 schreef kingmob het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze die orii gaan bestreiden. Er zal toch wel een deus ex machina aan te pas moeten komen gok ik zo.
Ook leuk zou zijn als ze subtiele oplossingen verzinnen, naast het directe vechten, door op de een of andere manier de basis onder de orii weg te schoppen.
Het wordt tijd dat SG Command de Jafa moet uitroeien met dat blauw-achtig gas spul dat niet schadelijk was voor mensen maar wel voor die slangen. Hebben de Tau'ri gelijk een zooi naquada rijke planeten in bezit en kunnen ze btere wapens maken om uiteindelijk die grassprieten van een Asgard omver te werpen en hun kloontechologie te stelen om een nieuwe SG-1 team te maken. Zo heeft elke generatie een SG-1 team om van te genieten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben (of hadden, misschien hebben ze het al vernietigd) een supersterk Ancient superwapen (het Dakara-wapen), dat al het leven in de melkweg kan uitroeien. Maar Anubis zou ook dat overleefd hebben, werd gezegd in seizoen 8.
De Jaffa zijn maar verdraaid ondankbaar, zonder de Tau'ri zouden ze nooit hun vrijheid hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want de situatie was anders. Als ik me goed herinner zorgde het zwarte gat voor een tijdsvertraging. Ook aan de andere kant dus van de stargate. Dat was er niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:04 schreef kingmob het volgende:Zo hadden ze al kunnen weten dat er een black hole aan de ander kant stond.
Die blik op daniel z`n gezicht was echt prachtigquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Radeon_NL het volgende:
Was weer een goeie episode, mega kewl die mega stargate.
Ook wel kewl op het einde van ze zeide toen ze hoorde dat vala waarschijnelijk in galaxy van Orii zat dat ze hun een boodschap wilde sturen. Vala is going to kick Orii ass, hopelijk gaan ze daar nog wat meedoen.
Nee, ik vind haar prachtig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:46 schreef Super7fighter het volgende:
Vinden jullie Vala ook zo vervelend met haar oversekste gedoe?
De Goa'ulds landen op aarde ten tijde van de egytpenaren. En dat was echt geen 150 jaar geleden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef HarigeKerel het volgende:
De Goa'ulds liepen geen paar duizend jaar voor joh, als je ziet hoe ver de mens alleen al de laatste zestig jaar al gekomen is liepen ze misschien 150 jaar voor en waren ze veel dommer als mensen
Dat was voordat SGC onder een civiele commissie viel. Nu het leger niet meer de baas is hebben burgerlijke instanties meer te vertellen. En als zij meer culturele expidities willen zo zijt het dan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:46 schreef Super7fighter het volgende:
Verder lijken de afleveringen in seizoen 9 alleen maar te gaan op het vinden van schatten en het uitvoeren van culturele expedities, terwijl General Hammond in the Other side toch echt zei:
it is the mandate of this organisation to acquire new technlogies to defend Earth against the Goa'uld and other hostiles.
Nevermind heb het inmiddels al gevonden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:43 schreef Noedie het volgende:
Waren er dit weekend geen SG1 &Atlantiz afleveringen?
Ik zie ze namelijk niet verschijnen in de nieuwsgroepen!
Weet iemand anders misschien dmv welke zoekopdracht op binsearch.info ik ze vinden kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |