abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:05:28 #26
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29793325
Alleen een ascended persoon kan het opnemen tegen een andere ascended. Check Anubis maar, alleen Oma Desala kon er iets tegen beginnen.
Het schijnt dat...
spoiler over aankomende seizoen 9 episode
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:39:36 #27
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29794257
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:02 schreef kingmob het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe ze die orii gaan bestreiden. Er zal toch wel een deus ex machina aan te pas moeten komen gok ik zo.
Ook leuk zou zijn als ze subtiele oplossingen verzinnen, naast het directe vechten, door op de een of andere manier de basis onder de orii weg te schoppen.
Er zal vast wel ergens een Ancient-thingamejig opgegraven worden.
Maaar...dat zit op een Jaffa-planeet en die mekkeren tegen de Tauri, dus moet Teal'c alles aanwenden om daar toch bij te kunnen. Ja ja, want ze huren niet Louis Gossett jr in om de nieuwe Jaffa leider te spelen en hem dan maar 1 ep te laten zien natuurlijk. Het is "Mars Attacks" niet immers.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Donald Duck held vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:02:46 #28
46149 __Saviour__
pi_29794900
Ze hebben (of hadden, misschien hebben ze het al vernietigd) een supersterk Ancient superwapen (het Dakara-wapen), dat al het leven in de melkweg kan uitroeien. Maar Anubis zou ook dat overleefd hebben, werd gezegd in seizoen 8.
De Jaffa zijn maar verdraaid ondankbaar, zonder de Tau'ri zouden ze nooit hun vrijheid hebben.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29798157
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben (of hadden, misschien hebben ze het al vernietigd) een supersterk Ancient superwapen (het Dakara-wapen), dat al het leven in de melkweg kan uitroeien. Maar Anubis zou ook dat overleefd hebben, werd gezegd in seizoen 8.
De Jaffa zijn maar verdraaid ondankbaar, zonder de Tau'ri zouden ze nooit hun vrijheid hebben.
Het wordt tijd dat SG Command de Jafa moet uitroeien met dat blauw-achtig gas spul dat niet schadelijk was voor mensen maar wel voor die slangen. Hebben de Tau'ri gelijk een zooi naquada rijke planeten in bezit en kunnen ze btere wapens maken om uiteindelijk die grassprieten van een Asgard omver te werpen en hun kloontechologie te stelen om een nieuwe SG-1 team te maken. Zo heeft elke generatie een SG-1 team om van te genieten.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
pi_29804186
Was een heerlijke aflevering Spanning allom
En een hoop eten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_29805459
Yeah! Ze staan in de wachtrij!
Vanmiddag weer genieten.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:35:28 #32
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_29806726
vanavond op veronica dan he
don't give me that fucking bullshit
pi_29811828
damm net s09e06 gekeken van stargate sg-1 en hij was wel leuk. volgende week moet spannend worden.

gr tactic
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:47:58 #34
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_29828574
Was weer een goeie episode, mega kewl die mega stargate.

Ook wel kewl op het einde van ze zeide toen ze hoorde dat vala waarschijnelijk in galaxy van Orii zat dat ze hun een boodschap wilde sturen. Vala is going to kick Orii ass, hopelijk gaan ze daar nog wat meedoen.
Live for the moment. Because it may never come again.
  zondag 21 augustus 2005 @ 01:04:11 #35
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_29828990
Toch leuk hoe ze steeds weer wat nieuws kunnen verzinnen en dat dit ook nog redelijk consistent is met oude afleveringen. Zo hadden ze al kunnen weten dat er een black hole aan de ander kant stond.
Dat was op zich nog begrijpelijk dat ze daar niet meteen aan dachten, maar dat niemand daar door had dat de goa'uld slechte bedoelingen had, of dat alle wapens het force-shield alleen versterkten, dat vroeg toch enige suspension of disbelief van me eerlijk gezegd
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 21 augustus 2005 @ 10:36:33 #36
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_29832899
Ja en waarom vernietigde ze gewoon de zon niet een supernova overleeft die planeet echt niet met of zonder forcefield
Live for the moment. Because it may never come again.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:02:45 #37
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29833290
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 01:04 schreef kingmob het volgende:Zo hadden ze al kunnen weten dat er een black hole aan de ander kant stond.
Nee, want de situatie was anders. Als ik me goed herinner zorgde het zwarte gat voor een tijdsvertraging. Ook aan de andere kant dus van de stargate. Dat was er niet.
pi_29833934
ben bij jaargang 6 nu, eindelijk een nieuwe intro.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_29834327
jezus nog een maand wachten weet iemand trouwens waarom de seasonbox is uitgesteld ?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held zondag 21 augustus 2005 @ 12:09:30 #40
46149 __Saviour__
pi_29834903
MGM is overgenomen door Sony Pictures, daardoor vertragen er wat DVD-releases
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29835049
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:47 schreef Radeon_NL het volgende:
Was weer een goeie episode, mega kewl die mega stargate.

Ook wel kewl op het einde van ze zeide toen ze hoorde dat vala waarschijnelijk in galaxy van Orii zat dat ze hun een boodschap wilde sturen. Vala is going to kick Orii ass, hopelijk gaan ze daar nog wat meedoen.
Die blik op daniel z`n gezicht was echt prachtig
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:02:07 #42
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29839453
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:46:20 #43
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_29840540
Vinden jullie Vala ook zo vervelend met haar oversekste gedoe?

Ik vind dat Stargate SG1 in seizoen qua kwaliteit heeft ingeboet. Daniël met een baard, Vala als substituut voor Jack, Mitchell als stijve hark. En dat spirituele gedoe en wezens die onsterfelijk zijn doet de rest. Ik begin de Goa'ulds nu al te missen!
De kloof tussen aardbewonders en de Orii is enorm, als je kijkt naar de hun (technologische) spirituele kloof. De Goa'ulds liepen een paar duizend jaar voor, die kloof was wel te dichten, omdat de Goa'uld nogal arrogant waren. En nu gaat Earth een civilisatie bestrijden die miljoenen jaren voor ligt op hen?!
Het was beter geweest om een nieuwe vijand te introduceren ( of eerdere vijanden zoals de Reetu, Aschen, Eurondeans of Foothold aliens te herintroduceren), die gelijkwaardig was aan de Goa'uld qua technologisch niveau.
Verder lijken de afleveringen in seizoen 9 alleen maar te gaan op het vinden van schatten en het uitvoeren van culturele expedities, terwijl General Hammond in the Other side toch echt zei:
it is the mandate of this organisation to acquire new technlogies to defend Earth against the Goa'uld and other hostiles.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:25:26 #44
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29845362
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:46 schreef Super7fighter het volgende:
Vinden jullie Vala ook zo vervelend met haar oversekste gedoe?
Nee, ik vind haar prachtig.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:20:05 #45
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29846931
De Goa'ulds liepen geen paar duizend jaar voor joh, als je ziet hoe ver de mens alleen al de laatste zestig jaar al gekomen is liepen ze misschien 150 jaar voor en waren ze veel dommer als mensen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29852615
Waren er dit weekend geen SG1 &Atlantiz afleveringen?
Ik zie ze namelijk niet verschijnen in de nieuwsgroepen!

Weet iemand anders misschien dmv welke zoekopdracht op binsearch.info ik ze vinden kan?
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_29853263
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef HarigeKerel het volgende:
De Goa'ulds liepen geen paar duizend jaar voor joh, als je ziet hoe ver de mens alleen al de laatste zestig jaar al gekomen is liepen ze misschien 150 jaar voor en waren ze veel dommer als mensen
De Goa'ulds landen op aarde ten tijde van de egytpenaren. En dat was echt geen 150 jaar geleden.
Je bedoelt misschien dat ze, toen ze een paar duizend jaar geleden landen, 150 jaar verder ontwikkeld waren dan wij nu zijn.
pi_29854122
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:46 schreef Super7fighter het volgende:

Verder lijken de afleveringen in seizoen 9 alleen maar te gaan op het vinden van schatten en het uitvoeren van culturele expedities, terwijl General Hammond in the Other side toch echt zei:
it is the mandate of this organisation to acquire new technlogies to defend Earth against the Goa'uld and other hostiles.
Dat was voordat SGC onder een civiele commissie viel. Nu het leger niet meer de baas is hebben burgerlijke instanties meer te vertellen. En als zij meer culturele expidities willen zo zijt het dan.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:58:52 #49
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_29854572
tvp
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
pi_29863059
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:43 schreef Noedie het volgende:
Waren er dit weekend geen SG1 &Atlantiz afleveringen?
Ik zie ze namelijk niet verschijnen in de nieuwsgroepen!

Weet iemand anders misschien dmv welke zoekopdracht op binsearch.info ik ze vinden kan?
Nevermind heb het inmiddels al gevonden.
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')