Gelukkig, ik was al bang dat ze stopten en opnieuw begonnen zoals wel vakerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
En iedere zaterdag afleveringen van seizoen 5.
Als het dan een film was geworden hadden ze wel het eind mogen veranderen, want dat zou een crappy einde geworden zijn, Anubis zijn vloot enzo kapot en O'neill in cryostase EINDE, beetje jammer, maar goed gelukkig was er daarna seizoen 8 (en 9 en 10!)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was eerst ook de bedoeling van Atlantis: SG-1 vervangen.
SG-1 zou eindigen met een film. Maar toen SG-1 een nieuw seizoen kreeg, werd de film de aflevering Lost City.
zitten we al in seizoen 5quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Stargate is nu ook doordeweeks te zien, van ma-do om ong. 19.00. Herhalingen van seizoen 1, vanaf vandaag.
En iedere zaterdag afleveringen van seizoen 5.
dat is toch een aflevering (wel een hele goede) van sg 1quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:16 schreef longinus het volgende:
Ik heb net de serie "Wormhole Xtreme" gekeken, ook een spin-off van de serie
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is toch een aflevering (wel een hele goede) van sg 1
Yup, zaterdag de eerste aflevering ervanquote:zitten we al in seizoen 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Die kerel wil na 8 jaar wat meer tijd met z'n gezin doorbrengen.... wie weet komt ie wel weer terug... en misschien ook wel niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vind het alleen jammer dat ik rda nog maar zo weinig gezien heb in dit seizoen
Ziekelijk veel reclame. Weet ik meteen waarom ik geen series meer op tv(zenders) wil volgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
De aflevering op de DVD-box duurt 62 minuten. Dat is de verlengde versie dus.
Die 90 minuten komt van SciFi, maar dat is inclusief reclame.
Yesssss!quote:Op donderdag 3 november 2005 22:07 schreef Mattievandezolder het volgende:
hey hadden jullie al gezien dat vanaf 21 november nieuwe atlantis afleveringen in Canada worden uitgezonden, goed nieuws dus!! dat maakt het wachten op nieuwe eps van SG1 toch weer een stukje draaglijker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |