abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29738995
Afin, bedtijd.
pi_29739013
Voor het echte Parijze gevoel, kijk ik nu nog even naar de budget hotels in het centrum... moet toch fantastisch zijn... zo´n receptioniste die uitsluitend Frans praat, je door alle muren de buren hoort en je uitsluitend kaas bij je ontbijt kunt krijgen

Hotel Eden Montmartre

En anders Hotel Darcet

[ Bericht 10% gewijzigd door DutchTrain op 18-08-2005 00:34:30 ]
pi_29748422
Op de vraag "wat is nu de typische TRV-gebruiker" moet ik ook vandaag weer het antwoord schuldig blijven:

Barcelona? Iemand tips?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 12:56:20 #104
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29750472
Ik hoorde van de week van iemand een leuk truukje voor in de lift: als je tegelijkertijd op de 'deur sluiten'-knop en de knop van de verdieping waar je moet zijn drukt, dan stopt de lift niet op de tussenliggende verdiepingen.

Deze 'feature' kan worden uitgezet en in de 2 lliften waar ik het heb geprobeerd werkte het niet, maar het schijnt af en toe te werken (vooral in Otis liften).
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  Moderator donderdag 18 augustus 2005 @ 13:22:29 #105
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29751292
Dat ga ik uitproberen. Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29751517
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen. Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
Bij ons werkt dat helaas met een sleutel (ook voor ambulances enzo is dat wel handig), vorige week is het me gelukt om op 16 van de 20 verdiepingen te stoppen.

(de kantine/ restaurant zit op de 20e en ik kom van 0 )
pi_29752361
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
pi_29753004
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
Leuk hè, tijdeljke aanbiedingen die beperkt voorradig zijn ... geeft je altijd het idee dat je teveel betaalt, terwijl 108 euro helemaal niet zo duur is om heen en weer ruim 1000 km te rijden (AMS-PAR-AMS) ... ruim 11 cent per kilometer

Optie is om eerst naar Brussel te gaan en vanaf Brussel met de Thalys of TGV, te boeken via www.thalys.com. Wellicht hebben die nog een speciale aanbieding.

En anders is er natuurlijk nog de Eurolines
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:31:29 #109
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29774050
Godver

Kom ik speciaal vanmorgen naar huidig werk om baas in te lichten over mijn vertrek (toch gedelijk geladen natuurlijk) blijkt dat-ie er pas maandag is!
Damn... ik wil hier gewoon vanaf zijn...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29776814
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:31 schreef Hik het volgende:
Godver

Kom ik speciaal vanmorgen naar huidig werk om baas in te lichten over mijn vertrek (toch gedelijk geladen natuurlijk) blijkt dat-ie er pas maandag is!
Damn... ik wil hier gewoon vanaf zijn...
waar is de aai-over-bol-smilie?
pi_29777096

er komt iets aan

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTrain op 20-08-2005 10:44:58 ]
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:45:25 #112
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29778922
Het betrekt nu. Goed dat ik net binnen zit. Jammer dat ik zo weer naar buiten moet.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29779898
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
Je moet ook op 5 november gaan...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:03:13 #114
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29781461
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
En stond je vooraan in de rij van kantine?
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_29790507
Prettig weekend allemaal

Iemand nog iets bijzonders doen?

Ik denk dat ik maar eens naar de Kunsthal ga... mooie expositie over Gaudi en over Frietkotten
pi_29791440
Die over Gaudi valt nogal tegen. Veel plezier.
pi_29791665
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef k_man het volgende:
Die over Gaudi valt nogal tegen. Veel plezier.
ach, 't is maar 10 minuten op de fiets hiervandaan, en heb een jaarkaart... anders loop ik nog wel even binnen bij het NAI voor mijn maandelijkse dosis architectuur
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:02:22 #118
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29804522
Ik vond die Gaudi tentoonstelling wel mooi. Niet erg diep allemaal, maar erg mooie opstellingen en héle mooie foto's (van de schoorstenen op...was dat Casa Mila?! ).

Gisteren uiteindelijk toch nog een hele goeie dag. Teruggegaan naar het ándere werk ( ) en lol gehad met het laatste deel van de workshop, laatste versie van het contract gezien (alleen nog datum invullen ) en zelfs alvast een welkomstcadeautje gehad van het meisje dat ik ga opvolgen... Het eerste dat haar was opgevallen was dat je mijn lach continu keihard door het pand hoort schallen... Hmmmm... dat is echt de eerste keer dat ik zoiets hoor...
Nog een laatste leuke vraag aan mij... of ik vast de 3e week van oktober vrij wil houden om misschien mee te gaan naar Ecuador ... Wat een kutbaan!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_29805596
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Ik vond die Gaudi tentoonstelling wel mooi. Niet erg diep allemaal, maar erg mooie opstellingen en héle mooie foto's (van de schoorstenen op...was dat Casa Mila?! ).
Ja, die fot's waren erg mooi inderdaad. maar verder vond ik er dus niet zo veel aan
pi_29805727
Nog veel meer te doen hier dit weekend:
Ik ga m'n camera er maar eens bijpakken...
quote:
De 'Dag van de Romantische Muziek'
is een eendaags openlucht-festival voor romantische klassieke muziek in Rotterdam.
...
Om 21:30 uur, als de schemering ingevallen is, begint het meest romantische deel van de Dag van de Romantische Muziek namelijk het Maanlichtconcert.
Dit sfeervolle muziekfestival met picknick en romantische kleding trekt jaarlijks ruim 20.000 bezoekers en is gratis toegankelijk.
quote:
Geniet op zaterdagavond 20 augustus in de veerhaven te Rotterdam van een uniek, klassiek, gratis toegankelijk openluchtconcert!
In een relaxte setting worden werken ten gehore gebracht van o.a. Verdi en Puccini. Het programma is speciaal voor deze avond samengesteld en wordt verzorgd door het Rotterdams Philharmonisch Orkest en drie solisten van wereldformaat
quote:
Pleinbios
SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW

New York in de jaren 30. Wanneer gerenommeerde wetenschappers beginnen te verdwijnen en Manhattan aangevallen wordt door vliegende machines en gigantische robotten, gaat reporter Polly Perkins (Gwyneth Paltrow) op onderzoek uit.
quote:
The Rotterdam Boatshow
Een evenement waar watersporters, botenbouwers en zakenleven elkaar kruisen. Doordeweeks zullen de kwalificaties plaatsvinden voor de zeilwedstrijd en in het weekend vinden de finales plaats t.h.v. de Boompjeskade.

Nu moet het alleen nog een keer een beetje mooi weer worden
pi_29805798
Hier is het dit weekend Dias Latinos. Het zonnetje schijnt.
pi_29805936
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef k_man het volgende:
Het zonnetje schijnt.

niet voor lang
pi_29807060
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:16:30 #124
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29813776
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Nog een laatste leuke vraag aan mij... of ik vast de 3e week van oktober vrij wil houden om misschien mee te gaan naar Ecuador ... Wat een kutbaan!
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Al zijn er nu wel wat opstanden weer.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29813899
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Al zijn er nu wel wat opstanden weer.
Oh vandaar dat jij ook UIO in je nickname hebt staan.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')