Bij ons werkt dat helaas met een sleutel (ook voor ambulances enzo is dat wel handig), vorige week is het me gelukt om op 16 van de 20 verdiepingen te stoppen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen.Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
Leuk hè, tijdeljke aanbiedingen die beperkt voorradig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:31 schreef Hik het volgende:
Godver
Kom ik speciaal vanmorgen naar huidig werk om baas in te lichten over mijn vertrek (toch gedelijk geladen natuurlijk) blijkt dat-ie er pas maandag is!![]()
Damn... ik wil hier gewoon vanaf zijn...![]()
Je moet ook op 5 november gaan...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:01 schreef Vogue het volgende:
He verdorie, wil ik een ticket boeken om naar Parijs te gaan 10 september, zijn er helemaal geen tickets voor 48 euro meer verkrijgbaar. Ik moet nu 108 euro betalen, nogal een verschil
En stond je vooraan in de rij van kantine?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat ga ik uitproberen.Wij zitten op de 7e verdieping en de lift is soms net een stoptrein. En volgens mij hebben we Otis liften. Mooie naam trouwens. Otis.
ach, 't is maar 10 minuten op de fiets hiervandaan, en heb een jaarkaart... anders loop ik nog wel even binnen bij het NAI voor mijn maandelijkse dosis architectuurquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:01 schreef k_man het volgende:
Die over Gaudi valt nogal tegen. Veel plezier.
Ja, die fot's waren erg mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Ik vond die Gaudi tentoonstelling wel mooi. Niet erg diep allemaal, maar erg mooie opstellingen en héle mooie foto's (van de schoorstenen op...was dat Casa Mila?!).
quote:De 'Dag van de Romantische Muziek'
is een eendaags openlucht-festival voor romantische klassieke muziek in Rotterdam.
...
Om 21:30 uur, als de schemering ingevallen is, begint het meest romantische deel van de Dag van de Romantische Muziek namelijk het Maanlichtconcert.
Dit sfeervolle muziekfestival met picknick en romantische kleding trekt jaarlijks ruim 20.000 bezoekers en is gratis toegankelijk.
quote:Geniet op zaterdagavond 20 augustus in de veerhaven te Rotterdam van een uniek, klassiek, gratis toegankelijk openluchtconcert!
In een relaxte setting worden werken ten gehore gebracht van o.a. Verdi en Puccini. Het programma is speciaal voor deze avond samengesteld en wordt verzorgd door het Rotterdams Philharmonisch Orkest en drie solisten van wereldformaat
quote:Pleinbios
SKY CAPTAIN AND THE WORLD OF TOMORROW
New York in de jaren 30. Wanneer gerenommeerde wetenschappers beginnen te verdwijnen en Manhattan aangevallen wordt door vliegende machines en gigantische robotten, gaat reporter Polly Perkins (Gwyneth Paltrow) op onderzoek uit.
quote:The Rotterdam Boatshow
Een evenement waar watersporters, botenbouwers en zakenleven elkaar kruisen. Doordeweeks zullen de kwalificaties plaatsvinden voor de zeilwedstrijd en in het weekend vinden de finales plaats t.h.v. de Boompjeskade.
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 08:02 schreef Hik het volgende:
Nog een laatste leuke vraag aan mij... of ik vast de 3e week van oktober vrij wil houden om misschien mee te gaan naar Ecuador![]()
![]()
... Wat een kutbaan!
Oh vandaar dat jij ook UIO in je nickname hebt staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gatver! Ecuador! Wat valt daar nou te beleven?
Al zijn er nu wel wat opstanden weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |