Sushi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef Litman het volgende:
Jammer genoeg begon het pas om 6 uur en kon ik niet zo lang blijven. Maar toch heel wat lekkere wijn, sushi en vishapjes gegeten. Ook de opmerking: 'hmm beetje kipachtig' weer veel gehoord.
*meldtquote:
Huh hoe dan? Dat is toch gewoon echt? (ga je me nu van een van mijn laatste illusies beroven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:13 schreef Hik het volgende:
Messenwerpers!
Zag laatst hoe dat gaat trouwens, in zo'n illusionistenshow. Cool gedaan!![]()
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef Hik het volgende:
Nee, is dus niet echt. Ze hebben een soort mechaniek aan de áchterkant van het bord met de lieftallige assistente. De messenwerper werpt niet echt, maar verbergt het mes in zijn mouw. Aan de achterkand van het bord schiet het mes razendsnel dóór het boord naar voren. Maar omdat het allemaal zo snel gaat zie je niet dat het uit de achterkant komt...![]()
*visualiseertquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:30 schreef Litman het volgende:
[..]
Haha ik zit nu echt met een héél dommige, verbaasde blik naar m'n scherm te staren! Dit wist ik dus écht niet!
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
Ja, maar die verklapte toch altijd van die suffe 'geheimen', kaartrucjes enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:33 schreef Hik het volgende:
[..]
Nee, maar ken je doe show niet? Met die gemaskerde kerel die zogenaamd een bekende illusionist is en die alle geheimen verklapt, maar die niet bekend mag worden anders wordt-ie gelyncht door zijn vakbroeders?
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:32 schreef Litman het volgende:
Ken je nog meer 'circusgeheimen' trouwens? Let's get it over with in 1 keer, dan doet het niet zo'n pijn...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De assistente is niet alleen, het is een tweeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |