Als er maar niet een of andere moderator meent de topictitel te moeten wijzigen.quote:
Of ze tongen is niet te zien, maar het zijn wel twee meiden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef k_man het volgende:
zie ik daar nou twee tongende meiden?
Ga toch mailen met K_man joh!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?
Ja, ga er nog serieus op in ook. Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
En wat is nu precies je punt? Zit er nog een reden achter dat eeuwige gezeik van je?
Ik ben helemaal om. Wie weet er een leuke camping? Waar blijven verdorie die reviews?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of ze tongen is niet te zien, maar het zijn wel twee meiden.
Een naamtopic!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef UIO_AMS het volgende:
HTL #46 - Het vervolg van k_man's gezanik
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga toch mailen met K_man joh!
Of vat alles niet zo serieus op ofzo.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.
Ik maak heel wat in Liejannuh los.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ben jij fel opeens. Dat had ik niet achter je gezocht.
Je hebt hier al eerder uitgewijd over het feit dat je geen ochtendmens bent en je van vroeg opstaan chagerijnig wordt... gezien de reactie op k_man leek me dat de enige verklaring voor dequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat was toch niet zo vroeg.Of ging het om de inhoud van die post. In dat laatste geval heb ik geen flauw benul waar je het over hebt. Wat zei ik daar?
OKquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is jammer dat deniet als PI beschikbaar is. De
vind ik een beetje te gay. Die gebruik ik dus ook als het even kan niet.
quote:
Je maakt het beest in haar los inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik maak heel wat in Liejannuh los.
Jij gaat nog een héél zwaar weekend tegemoet, begin november.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu eigenlijk al weer stukken minder
Masochisme heet datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij gaat nog een héél zwaar weekend tegemoet, begin november.![]()
Of zusterlijk natuurlijk... ook goed!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef k_man het volgende:
Ik ben helemaal om. Wie weet er een leuke camping? Waar blijven verdorie die reviews?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |