Dank je.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:06 schreef Davidboaz het volgende:
KUTKIJKERS die verlangen naar vernieuwing en bij de eerste de beste controverse al gaan lopen zeiken van hier tot Tokyo. Ik KOTS!
Die show komt na de spermadonorshow met Harmke in de hoofdrolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:12 schreef ChicaneBT het volgende:
Doe eens gek, neuk een travestiet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Die show komt na de spermadonorshow met Harmke in de hoofdrol
Triest mannetje ben jij zeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:12 schreef ChicaneBT het volgende:
Doe eens gek, neuk een travestiet.
Ik ben teleurgesteld in de oppervlakkigheid van de reacties.quote:
Zoon van??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:00 schreef R_ON het volgende:
Ach, ga ook allemaal maar;
Geniet van jullie debiele Gordon & Gerard-show. Geniet.
Geniet van jullie achterlijke Harry Potter. Geniet.
Geniet van jullie weet ik veel wat. Geniet.
Maar Laat Harmke Met Rust.
![]()
Ik kan er wel inkomen hoor in het bovenstaandequote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:20 schreef R_ON het volgende:
[..]
Triest mannetje ben ik zeg.
En Porsches zijn mooi.
En Chicane is meer de naam voor een artiest.
Laat jij je maar lekker bashen door Harm(ke)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:48 schreef R_ON het volgende:
Bash me. Heerlijk.
moet je tegen je schoonvader zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:48 schreef R_ON het volgende:
Bash me. Heerlijk. Jullie interesseren me net zoveel als wat er onder m'n schoen hangt na een wandeling door de keffersteeg.
Whahahahahaha. Hi-la-risch! Eerlijk. Geef me snel meer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:55 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
moet je tegen je schoonvader zeggen![]()
Morgen in de herkansing, tis laat aan het wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:58 schreef R_ON het volgende:
[..]
Whahahahahaha. Hi-la-risch! Eerlijk. Geef me snel meer.![]()
Dit lijkt me een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:40 schreef milkingmonkey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF TRUT
![]()
![]()
![]()
![]()
* 100 ^ 960000000 + 1
Weg met dat wijf.
Wat verwacht je op dit forum dan? Respect voor iemand's innerlijk...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:35 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in de oppervlakkigheid van de reacties.
welkom op FOK! doofusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:35 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in de oppervlakkigheid van de reacties.
Check deze, is dan wel niet van een tvmaatschappij en klopt niet helemaal, maar toch. Plak er nog wat bolletjes bij en voila.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:08 schreef Yildiz het volgende:
NieuwsSport&Entertainmant.
Trouwens, ik zal nogmaals het Prime logo plaatsen, eerst werd er niet op gereageerd toen ik zei dat het erop leek, maar misschien dat men het nu opvalt.
Et voila.
[afbeelding]
(goh, het scheelt maar 1 balletje, orgineel zeg)
[afbeelding]
Het oog wil ook wat....Maargoed, ik kijk toch geen talpaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je wist wie Harmke Pijpers is, zou je weten dat-ie gelijk heeft. Ze had daar niet moeten zitten bij Talpa. Want blijkbaar willen Talpa-kijkers (iig veel Fokkers) liever een leeghoofdig grietje in beeld dat haar baantje vooral te danken heeft aan het feit dat ze goed met de tietjes kan rollen.
In engeland hebben ze voor dat soort vrouwen wél respect, zie Anne Robinson... Maar dat is misschien ook wel een stapje te ver gezetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:45 schreef R_ON het volgende:
Mensen zijn echt raar:
ze is bitchy, ze heeft inhoud, cynisch, doortastend, maar dat telt blijkbaar niet of nauwelijks?
Ik begrijp de meesten van jullie echt niet.
Ik zou de trekker overhalen, Bob Rooney.quote:
Dit is geen controverse, dit is cliché. De tijd is geweest, waarin je een gaar 'artistiek' manwijf in een showplaats, en het een instant succes wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:06 schreef Davidboaz het volgende:
KUTKIJKERS die verlangen naar vernieuwing en bij de eerste de beste controverse al gaan lopen zeiken van hier tot Tokyo. Ik KOTS!
100%quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:30 schreef Molluck het volgende:
Zou Harmke Pijpers de moeder van Dead_Doll zijn?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
100%![]()
![]()
![]()
Fotoboek van Dead-Doll
cough![]()
Nee. Harmke heeft in het verleden wel vaker de move van radio naar tv proberen te maken, en het resultaat was telkens een kort leven beschoren. Hoe ze in Godsnaam in dit ultralaagdrempelige wangedrocht van Sjon de Mol terechtgekomen is mag Joost weten, maar ik vrees dat ze ook hier de kerst niet gaat halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe kan iemand nou een KLB-topic openen overHarmke Pijpers
???
Geweldige vrouw, en vooral: geweldige stem. Ik luister naar niemand liever dan naar Harmke. Jammer dat ze niet zoveel meer te horen is op Radio 1...
Edit: nu helemaal niet meer dus?
Ik hoop dat ze gewoon weer terugkomt naar radio 1...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:35 schreef dioretix het volgende:
Nee. Harmke heeft in het verleden wel vaker de move van radio naar tv proberen te maken, en het resultaat was telkens een kort leven beschoren. Hoe ze in Godsnaam in dit ultralaagdrempelige wangedrocht van Sjon de Mol terechtgekomen is mag Joost weten, maar ik vrees dat ze ook hier de kerst niet gaat halen.
Ik hoop dat ze snel weer weg is daar zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:35 schreef dioretix het volgende:
[..]
Nee. Harmke heeft in het verleden wel vaker de move van radio naar tv proberen te maken, en het resultaat was telkens een kort leven beschoren. Hoe ze in Godsnaam in dit ultralaagdrempelige wangedrocht van Sjon de Mol terechtgekomen is mag Joost weten, maar ik vrees dat ze ook hier de kerst niet gaat halen.
Denk eens na bij wat je typt man.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:47 schreef JeroenMeloen het volgende:
Allemachtig wat is dat wijf hondslelijk! Met d'r kop als een afgetrokken paardenkut!
Dood moet ze!!! DOOD!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |