Ze heeft inderdaad een perfect hoofd voor de radio.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef ScienceFriction het volgende:
op de radio was ze meestal wel goed...
ja ik las dat ze van radio 1 kwam, volgens mij heb ik dat dan gemist of is ze me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:05 schreef ScienceFriction het volgende:
op de radio was ze meestal wel goed...
Ze was meestal overdag... volgens mij voor het Radio 1 Journaal (de uitzending van 17:00 - 19:00)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja ik las dat ze van radio 1 kwam, volgens mij heb ik dat dan gemist of is ze me nooit opgevallen
Nou-nou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef Slarioux het volgende:
Ze is echt afschuwlijk lelijk.
oh dus geen voorleesmevrouw, volgens mij kan ze dat idd wel goed, serieus nieuws daar heeft ze ook de stem voor maar niet voor dat onzin nieuws bij NSEquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze was meestal overdag... volgens mij voor het Radio 1 Journaal (de uitzending van 17:00 - 19:00)
Ze was wel goed, lekker eigenzinnige interviewster.
Voor onzinnieuws moet je eigenlijk toch bij Albert Verlinde zijn... die is daar toch erg goed in...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh dus geen voorleesmevrouw, volgens mij kan ze dat idd wel goed, serieus nieuws daar heeft ze ook de stem voor maar niet voor dat onzin nieuws bij NSE![]()
tegenwoordig ook bij haarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Voor onzinnieuws moet je eigenlijk toch bij Albert Verlinde zijn... die is daar toch erg goed in...
Van "en wat is uw mening over de voedseltekorten in Zuid Niger" naar "Ja, de jurk van vanessa was wel eeeerrrrug mooi"quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:19 schreef Slarioux het volgende:
Ze is echt afschuwelijk lelijk.
Flauw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef CasB het volgende:
Jezus, die Kelly wordt ook snel oud
ja mên, wandelende reclamebord van: "ik ben pot"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef R_ON het volgende:
Ik mag Harmke Pijpers wel graag.
Haar opmerkingen zijn (bijna) cynisch en ze is een extravagante verschijning.
Nou en? Ze heeft meer persoonlijkheid dan Gerard Joling en Gordon en niet van die domme grappen. Ze hoeft ook niet zo nodig per se heel hard om zichzelf te lachen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja mên, wandelende reclamebord van: "ik ben pot"
(Was niet op haar kapsel gemikkert)
Da's waarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou en? Ze heeft meer persoonlijkheid dan Gerard Joling en Gordon en niet van die domme grappen. Ze hoeft ook niet zo nodig per se heel hard om zichzelf te lachen.
Om nog maar niet te spreken van dat gedrocht naast Beau van Erven Dorens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Molluck het volgende:
Wat een gedrocht is dat zeg, dat haar, die make-up
Als je wist wie Harmke Pijpers is, zou je weten dat-ie gelijk heeft. Ze had daar niet moeten zitten bij Talpa. Want blijkbaar willen Talpa-kijkers (iig veel Fokkers) liever een leeghoofdig grietje in beeld dat haar baantje vooral te danken heeft aan het feit dat ze goed met de tietjes kan rollen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:54 schreef Arbeider het volgende:
Hoe kan je dat allemaal zijn, als alles je wordt ingefluisterd?
sorry maar ze kwam gewoon slecht op me over, met dat shownieuws geblaat en die rare kop.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Als je wist wie Harmke Pijpers is, zou je weten dat-ie gelijk heeft. Ze had daar niet moeten zitten bij Talpa. Want blijkbaar willen Talpa-kijkers (iig veel Fokkers) liever een leeghoofdig grietje in beeld dat haar baantje vooral te danken heeft aan het feit dat ze goed met de tietjes kan rollen.
Nou-nou.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:06 schreef Davidboaz het volgende:
Wat nou 'reacties van de kijkers'? KUTKIJKERS die verlangen naar vernieuwing en bij de eerste de beste controverse al gaan lopen zeiken van hier tot Tokyo. Ik KOTS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |