Daar maakt het vliegtuig meestal de klap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Mr-Coffee het volgende:
Bij Onur Air is het nog begrijpelijk dat er geklapt wordt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:17 schreef Kaas. het volgende:
[..]
Daar maakt het vliegtuig meestal de klap.
Aanvulling: waarbij de gemiddelde leeftijd van de vakantieganger de 18 net haalde...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef HoSeong het volgende:
Laat me raden; chartervluchtje naar een gezellige zon-zee-strand bestemming?
Klap jij eens elke dag als ik klaar ben met werken, en ik heb het overleefdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:16 schreef Jett het volgende:
klappen is stoer.
waar het gemiddelde niveau niet hoger komt dan: pauperquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Aanvulling: waarbij de gemiddelde leeftijd van de vakantieganger de 18 net haalde...
dat ben ik ook na een dag school, en dan ga ik nog niet klappen bij elke les die is afgelopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:15 schreef Kaas. het volgende:
Omdat ze blij zijn dat ze niet HARTSTIKKE DOOD zijn.
Gebeurde in mijn middelbare-schooltijd wel hoor. Ook als de les nog niet afgelopen was trouwens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:38 schreef alsem het volgende:
[..]
dat ben ik ook na een dag school, en dan ga ik nog niet klappen bij elke les die is afgelopen.
klappen om een grapje ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:40 schreef jasperious het volgende:
En wat dacht je van mensen die bij elk stom grapje in de bioscoop kan klappen.
Zelfde soort waarschijnlijk. typisch chromosomoloos.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:38 schreef alsem het volgende:
[..]
dat ben ik ook na een dag school, en dan ga ik nog niet klappen bij elke les die is afgelopen.
Bijna: was een 737quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb het nou nog nooit meegemaakt dat dat gebeurde!!
Wel verhalen gehoord wanneer een applausje op z'n plek is... zoals bij een Comet vliegtuig ooit, waar het dak er af was gevlogen over een meter of 6 lengte (het begin van het ontdekken van metaalmoeheid). Dat toestel is geland, iedereen had z'n gordels om vanwege turbulentie, en er was alleen 1 stewardess weggevlogen met d'r karretje! Dan is een applausje op z'n plaats als-ie weer op de grond staat!
Regenachtig Schipholquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef HoSeong het volgende:
Laat me raden; chartervluchtje naar een gezellige zon-zee-strand bestemming?
Bij een massale klappartij is de leraar kansloos, of hij het nou waardeert of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:46 schreef dady het volgende:
[..], dat is wel een goede trouwens, kijken of de leraar het kan waarderen.
Mijn nieuwe klas kennede zou het geen massale klappartij worden, dus sta ik in me eentje maargoed ik blijf de grap goed vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef Kaas. het volgende:
[..]
Bij een massale klappartij is de leraar kansloos, of hij het nou waardeert of niet.![]()
Beetje waardering is noot verkeerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef Kaas. het volgende:
[..]
Bij een massale klappartij is de leraar kansloos, of hij het nou waardeert of niet.![]()
Eens op een chartervlucht vanuit Girona naar Schiphol met een nog jongere leeftijd klapte niemand, op een lijnvlucht vanuit Barcelona naar Brussel was het wel raakquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:31 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Aanvulling: waarbij de gemiddelde leeftijd van de vakantieganger de 18 net haalde...
Deden ze laatst ook in dat ene vliegtuig dat gecrasht wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:13 schreef Hpzone het volgende:
Waarom klappen al die debielen in een vliegtuig als ze geland zijn, Die piloot doet alleen maar zijn werk.
Ik ga toch ook niet klappen als de krantenjongen zijn krantje bezorgt heeft, of als mijn vader succesvol ingeparkeerd is.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |