lieve lustquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:41 schreef melismay het volgende:
Hahaha die gozer uit "Lieve lust" is ook verliefd op zijn postboderin
Ja, dat is zo'n nieuw programma op Talpa... Ik denk dat het een actrice is, dus rustig maar nixxxquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
lieve lustals ie maar van de leuke postboderinnetjes op mijn vestiging af blijft
ow dan is het goed.. ik kijk maar weinig tv dus vandaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n nieuw programma op Talpa... Ik denk dat het een actrice is, dus rustig maar nixxx
Het zalquote:
Nou dan ben je nu weer helemaal op de hoogtequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow dan is het goed.. ik kijk maar weinig tv dus vandaar
Kom je wel op de meet dan?quote:
Waarom niet? Ik wil alleen niet zo nodig mijn hoofd in makkelijk te versturen formaat over het internetquote:
Hoezo paranoidequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik wil alleen niet zo nodig mijn hoofd in makkelijk te versturen formaat over het internet
Zekers. Plus dat ik niemand een hartverzakking wil aandoenquote:
Niet na mijn foto te hebben gezienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:06 schreef melismay het volgende:
Tsss mijn hart is prima in orde
Doeg!
Ach, stel je niet aan!quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil wel een preview 1 september.
Ik heb nog heul geen antwoord van hem en pheninnetje gehad dus juich niet te snel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:00 schreef melismay het volgende:
[..]1 september? Komt Pheno ook?! Dan moet ik wel komen!!!!
Komen er nog meer mensen die ik ken!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen antwoord van hem en pheninnetje gehad dus juich niet te snel.
Een hele kliek slowchatters is invited.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Komen er nog meer mensen die ik ken!?
En ?? Wat heeft ze er allemaal inzitten ??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:20 schreef melismay het volgende:
* melismay duikt in de wijnkast van d'r moeder![]()
Een hele kliek, dat is helemaal niet vaag ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een hele kliek slowchatters is invited.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |