quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow come on, we zijn onder bekenden hier
Ow, als mijn info klopt ben ik daar ook wel eens voorbij gekomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:57 schreef nixxx het volgende:
[..]ik ben niet gek
het begint hier en het eindigt in yvonnes roddelrubriek...
Beetje jammer Pheno, ik ben zo benieuwd naar jou en je Pheninnetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:07 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft geen roddels. Ook geen foto's
Ik zet me niet meer in het openbaar neerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Beetje jammer Pheno, ik ben zo benieuwd naar jou en je Pheninnetje
Ik heb een emailadres hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zet me niet meer in het openbaar neer
Ja en?quote:
Dan kun je toch even leuk een fotootje van jullie mailen?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
zou mel niet een kloon van yvonne kunnen zijnop zoek naar roddels in renpee
Mel ziet er in het echt heul niet uit als Yvonne!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef nixxx het volgende:
zou mel niet een kloon van yvonne kunnen zijnop zoek naar roddels in renpee
Mij beschuldigen van op zoek te zijn naar roddels.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:20 schreef nixxx het volgende:
wat nou beledigd, yvonne is best een schatje
Thanx babequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mel ziet er in het echt heul niet uit als Yvonne!![]()
Whatever, als ik al geen eens meer interesse mag tonen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:23 schreef nixxx het volgende:
dat doen vrouwen toch op de automatische pilootjullie noemen het alleen vriendelijke belangstelling
nee, ik weet niet hoe dat moet. Ik snap net hoe fok werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan kun je toch even leuk een fotootje van jullie mailen?
Flauw hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik weet niet hoe dat moet. Ik snap net hoe fok werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |