quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
een vriend van me kan niet tegen bloed, ook niet op tv, die viel bijna flauw bij een voorlichtingsfilmpje over vuurwerk op VWO
Sorry Ccquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:29 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd Blinky!
En hoi ook allemaal!
Niet dat ik een partypooper wil zijn, maar svp naamtopics met mate inzetten.
Foeiquote:
Waar zie je me wel niet voor aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
[..]Je hebt hem daar hopelijk nog erg lang mee gepest?
Oe! Ga je dat met ons delen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waar zie je me wel niet voor aanik had iets veel leukers om hem mee te pesten
Ik zei toch al dat het me speet?quote:
Nee, hij fokt ook wel eensquote:
Das wel een beetje jammerquote:
Omdat ik blijkbaar een voorspelbare volgens de regeltjes mod benquote:
quote:
Maar ik versta geen italiaansquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno plays Riccardo Cocciante - Margherita
Beter dan die duivelse Borsato
* melismay haalt opgelucht ademquote:
Ik ook niet, maar er zit meer passie in dan die arrogante kwalquote:
hahahaha nee toch maar niet, hij weet ook teveel vervelende dingen van mij.... met fotos etcquote:
Blackmailingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hahahaha nee toch maar niet, hij weet ook teveel vervelende dingen van mij.... met fotos etc
Foto's zijn goed!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
hahahaha nee toch maar niet, hij weet ook teveel vervelende dingen van mij.... met fotos etc
tsja, ik geef niet zomaar exclusivesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Foto's zijn goed!Ik heb ook nog een foto van Nixxx... Beetje jammer dat die ook gewoon in het topic stond
![]()
Lijkt me duidelijk dat jij die dingen over jezelf incl foto's gewoon hier in het topic gaat onthullen, kun je daarna veilig roddelen over die andere. Het is zooo simpel Nixxx.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ooit zal iemand me er veel geld voor gevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja, ik geef niet zomaar exclusives
Ik ben zo blij dat er amper roddels over mij te vertellen zijn Of dat niemand ze op fok tenminste weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat jij die dingen over jezelf incl foto's gewoon hier in het topic gaat onthullen, kun je daarna veilig roddelen over die andere. Het is zooo simpel Nixxx.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |