Telefoonsexquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Normaal neuk jij met een muur ertussen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:18 schreef DarkDancer het volgende:
ach ik heb het er wel eens met een vriend over gehad om samen sex te hebben met een meid.
lijkt mij op zich echt wel lachen. gewoon bier drinken en elkaar afwisselen en ondertussen veel lol maken
welke dame biedt zich aan
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef erodome het volgende:
Tja seksen in dezelfde ruimte, vaak genoeg gedaan en zal het ook nog wel vaker doen in mijn leven.
Kan erg leuk zijn, lekker lol maken met z'n allen, beetje seksen met je eigen partner tussendoor, naar mijn mening een ideale manier om te beginnen met wat meer, dus als je misschien trio's wil doen, of seks met andere mensen eerst beginnen met seksen in dezelfde ruimte, leer je erg snel of je ok bent met andere mensen zonder dat er dingen gebeuren die echt naar zijn als je het niet leuk vindt.
Een Breezerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?
klinkt leuk en hoe oud ben jij?quote:
voorwat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die leeftijd allang voorbij![]()
nou ik heb nog niks te huwen..... dus ik kan wel wat 'gebruiken'quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om een BreezerBabe te zijn
Ik ben al een tijdje op huwbare leeftijd![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:00 schreef DarkDancer het volgende:
er staat een n niet achter de i...
kan een modje ff de tt aanpassen
Spannende Sjonnie biedt een Breezer aan??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nou ik heb nog niks te huwen..... dus ik kan wel wat 'gebruiken'
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Spannende Sjonnie biedt een Breezer aan??
![]()
np 'gal'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Koffie?? Nee dat heb ik liever als ontbijt...![]()
n0p3z, jij wel dan meisje van de vikings?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar Sjonnie... Zeg mij eens, om weer ontopic te komen, heb je het wel eens gedaan terwijl er nog een stel lag in dezelfde ruimte???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |