Telefoonsexquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Normaal neuk jij met een muur ertussen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:18 schreef DarkDancer het volgende:
ach ik heb het er wel eens met een vriend over gehad om samen sex te hebben met een meid.
lijkt mij op zich echt wel lachen. gewoon bier drinken en elkaar afwisselen en ondertussen veel lol makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welke dame biedt zich aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef erodome het volgende:
Tja seksen in dezelfde ruimte, vaak genoeg gedaan en zal het ook nog wel vaker doen in mijn leven.
Kan erg leuk zijn, lekker lol maken met z'n allen, beetje seksen met je eigen partner tussendoor, naar mijn mening een ideale manier om te beginnen met wat meer, dus als je misschien trio's wil doen, of seks met andere mensen eerst beginnen met seksen in dezelfde ruimte, leer je erg snel of je ok bent met andere mensen zonder dat er dingen gebeuren die echt naar zijn als je het niet leuk vindt.
Een Breezerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?
klinkt leuk en hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een Breezerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die leeftijd allang voorbijquote:
voorwat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die leeftijd allang voorbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om een BreezerBabe te zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
voorwat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou ik heb nog niks te huwen..... dus ik kan wel wat 'gebruiken'quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om een BreezerBabe te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben al een tijdje op huwbare leeftijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:00 schreef DarkDancer het volgende:
er staat een n niet achter de i...
kan een modje ff de tt aanpassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Spannende Sjonnie biedt een Breezer aan??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nou ik heb nog niks te huwen..... dus ik kan wel wat 'gebruiken'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Spannende Sjonnie biedt een Breezer aan??
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
np 'gal'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Koffie?? Nee dat heb ik liever als ontbijt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
n0p3z, jij wel dan meisje van de vikings?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar Sjonnie... Zeg mij eens, om weer ontopic te komen, heb je het wel eens gedaan terwijl er nog een stel lag in dezelfde ruimte???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop