Ach, het gaat er niet om wáár je heen gaat maar met wie je gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:36 schreef ludendorff het volgende:
ze gaat op reis naar berchtesgaden
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=1244quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:36 schreef ludendorff het volgende:
ze gaat op reis naar berchtesgaden
En dichterbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=1244
Leuker!
En net iets minder romantischquote:
of je doet het zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef Mr-Z het volgende:
Gefeliciteerd
(zet die voortaan onder een snel toets. Gemiddeld zo'n 4 felicitatie topics per dag)
Ga dan naar het hoge noorden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:06 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
En net iets minder romantisch
Daar zou ik geeneens dood willen gaanquote:
Dank jequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:05 schreef Brilaap het volgende:
Feli en dat je maar lange jaren bij elkaar mogen blijven en zo.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=1244
Leuker!
Nergens staat dat naamtopics niet mogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:10 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Daar zou ik geeneens dood willen gaan
Maar doe je werk, dit topic moet dicht (naamtopic) en doorposten na een ban = dubbelexit.
Niet zo hypocriet Dagonet![]()
* Nympholientje gaat verhuizen naar een ander forumpje
Ze gaan altijd dichtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nergens staat dat naamtopics niet mogen.
quote:En jij blijft lekker hier![]()
Echt nietquote:
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:
Weet je wel hoe erg zo'n post is voor alle users wiens ouders of een van de ouders al overleden isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:29 schreef minkuukel het volgende:
Voordat deze op slot gaat, wil il nog ff de groeten doen aan mijn vader en moeder.![]()
13quote:Waarom mannen ook wel drie minuten wonderen zouden moeten heten!
De gemiddelde tijd die een gezonde man nodig heeft vanaf een koude start tot een orgasme is ongeveer twee en halve minuut. Voor een gezonde vrouw is dit ongeveer dertien minuten. Omdat de meeste zoogdieren (waaronder ook de mens) tijdens de geslachtsdaad nogal kwetsbaar zijn voor roofdieren moest dit vrij snel gebeuren. Dit is een goede verklaring voor de snelheid van de man. Ik weet echter nog geen verklaring voor de dertien minuten van de vrouw. Wat meer ervaren mannelijke minnaars zijn wel in staat om hun orgasme langer uit te stellen waardoor er voor de vrouw ook iets te genieten over is.
Precies, of voor kinderen die blinde ouders hebben en dit soort dingen nooit kunnen lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wel hoe erg zo'n post is voor alle users wiens ouders of een van de ouders al overleden is?
Nou?
Nou?
Oeiiii, niet bij stilgestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wel hoe erg zo'n post is voor alle users wiens ouders of een van de ouders al overleden is?
Nou?
Nou?
JA!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Oeiiii, niet bij stilgestaan.![]()
Zeik niet, ik heb mijn ouders nog gelukkig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA!!
Daar heb je het alweer![]()
Het is altijd hetzelfde hier.
Ik niet, en door jouw post is nu m'n hele dag naar de klotequote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:51 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zeik niet, ik heb mijn ouders nog gelukkig.![]()
Ja, en daarom zet je het er maar 2xquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:59 schreef Billekoek het volgende:
Klote minkuukel![]()
Mn pa kan dit niet lezen![]()
Mn knopjes werkten te snelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en daarom zet je het er maar 2x
Die storten zich massaal op R&P en wisselen allerlei termen uit die ze mogelijk hebben opgelopen door dit soort dingen op FOK !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:58 schreef yvonne het volgende:
En wat dan voor effect op de users heeft?
En denk je dat je vader het dan wel kan lezen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |