Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Schrijven? Ik?
Dat je me nog zo hoog inschatte met zo'n rubriekje?
hij kan iig wel typen, das al heel watquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.
Kut... we hebben de beste jaren al weer achter ons liggenquote:we zijn ook alweer "ruim" boven de 20, en dan ben je afgeschreven als homo zijnde..
fuck, ik ben nog steeds student en werkeloos, en zonder uitzicht op een baan waar ik carriere mee kan maken. Ik zal me moeten storten op de sportschool en de mode, waar ik dan mijn uiterste best zal doen om als een elitaire snob over te komen, als een man van de wereld en de goede smaak...quote:dan moet je ook niet meer in je hitkrantfase willen leven, dan moet je jezelf goed en stylish in de markt gaan zetten. net doen alsof je carriere maakt enzo...
pff life's hard
U'd be surprisedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het verbaast me zelfs dat je uberhaubt kan schrijven cdp.
Oh do dazzel me darling.quote:
Alleen maar hangen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Semisane het volgende:
Ohw...kan ik al naar huihuis...vanaaf lekker tegen m'n mannetje gaan aanhangen...hoop dat tie zin heeft om te koken eigenlijk...ik nie namelijk.
ik ken het gevoel, ik ging gisteren met angst en beven terug naar de super, bang dat het een puinhoop zou zijn van hier tot timboektoe, maar het viel mee, zag er allemaal netjes uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Vlarp het volgende:
@Creno: ik heb gisteren 1 dag vrijgehad, en had het idee dat ik vandaag werk voor een week moest inhalen
Ik vrees het ergste als ik straks 2 weken met vakantie ben
Goh meneer "De wereld is verneukt en ik ben de enige die nog een beetje normaal is" denkt ook weer even mee te bashenquote:
all downhill from herequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kut... we hebben de beste jaren al weer achter ons liggen
je wordt gewoon een nieuw icoon!quote:fuck, ik ben nog steeds student en werkeloos, en zonder uitzicht op een baan waar ik carriere mee kan maken. Ik zal me moeten storten op de sportschool en de mode, waar ik dan mijn uiterste best zal doen om als een elitaire snob over te komen, als een man van de wereld en de goede smaak...
of ik switch gewoon over op vrouwen... die vallen wel op een "rijpe" man.
janksmoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
wanneer wordt dit topic es opgedoekt?.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
goh meneer "oeh je bent op tv geweest dus mag ik over je kwijlen" probeert ook even stoer over te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh meneer "De wereld is verneukt en ik ben de enige die nog een beetje normaal is" denkt ook weer even mee te bashen![]()
Ach...eerst wel ff hoor...moet ff bijkomen van de dag.quote:
Nou, ik ben bang dat het tijdens mijn vakantie helemaal fout gaat.. maar goed.. ik ga fijn op vakantie, de teringzooi opruimen komt wel als ik terug benquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef creno het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, ik ging gisteren met angst en beven terug naar de super, bang dat het een puinhoop zou zijn van hier tot timboektoe, maar het viel mee, zag er allemaal netjes uit.
*klopt zichzelf op de schouder*
de jongens zijn goed ingewerkt blijkbaar
dat hadden ze moeten doen toen Nathan er de brui aan gafquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |