Kreeg net bericht dat ik het verschil netjes krijg teruggestortquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Numbie het volgende:
Zag net dat ze bij BOL de prijs met 25% omlaag hebben gedaan!!Heb meteen een klacht ingediend want dat kunnen ze niet flikken, die cd is nog niet eens uit, en er zijn behoorlijk wat mensen, zoals ik, die gewoon de volle mep hebben betaald... grrrrrrrrr
Dat zou wel een geweldig duo zijn jaquote:Op zondag 4 december 2005 17:11 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft mogen Katie Melua en John Mayer wel 'ns iets samen gaan doen. Ik vrees alleen dat dat nooit gaat gebeuren.
Staat toch al op RFS? Zou zonde zijn om weer een oude in een akoestisch jasje te doen.quote:Op zondag 4 december 2005 17:11 schreef Toad het volgende:
En is St. Patrick's Day op z'n myspace een voorproefje van z'n nieuwe solo album?
Dat snap ik. Het eerste wat me opviel was het hoesje natuurlijk. Ik had een normale uitgave verwacht, dit is ook voor een keer leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef Numbie het volgende:
Oh, met die 'En??' bedoelde ik wat je er van vind...![]()
Dit keer illustrator iddquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:03 schreef Numbie het volgende:
Hoesje is moooooi! Keertje wat anders dan dat gephotoshop van tegenwoordigHeel jazzy
![]()
Alsof jij dan op die tribune was blijven zitten..quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:59 schreef Jill-RMC het volgende:
En Johnny kan dus ook erg goed tennisenDamn I would have paid good money om daar op die tribune te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |