quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
-> Digquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:40 schreef mazaru het volgende:
Als die streams gaan uitzenden, is er dan ook een mogelijkheid om die streams meteen op te slaan op de harde schijf?
Wat bedoel je daarmee Renesite?quote:
moet je ff in DIG vragen.quote:
Volgens mij wil zij de stream opslaan, niet streamen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef Renesite het volgende:
moet je ff in DIG vragen.
Hoe je een stream kan streamen.
Ja, dat is inderdaad de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij de stream opslaan, niet streamen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar zijn idd programmaatjes voor, but don't ask me.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben in een gulle bui: KLIKquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de bedoeling.
Ik dacht dat er bij de vorige BB ook mensen waren die dat deden, vandaar dat ik het hier vraag.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben in een gulle bui: KLIKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig kunnen wij jouw posts volgen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:22 schreef OldSchoolFool het volgende:
Als ik een paar mongolen de hele dag die niets doen wil zien, kijk ik wel bij mn buren door t raam. En das zonder computer. Dat hele BB was anno 2000 alweer achterhaald.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is jou avatar ook dus lekker belangrijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:22 schreef OldSchoolFool het volgende:
Dat hele BB was anno 2000 alweer achterhaald.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker! *aftelt*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef kikoooooo het volgende:
Goed nieuwsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geeft niets. Goed nieuws moet verspreid worden opdat niemand straks roept "waarom wist ik dat niet?"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:30 schreef MissHobje het volgende:
Oja stond er al in ander topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop