-> Digquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:40 schreef mazaru het volgende:
Als die streams gaan uitzenden, is er dan ook een mogelijkheid om die streams meteen op te slaan op de harde schijf?
Wat bedoel je daarmee Renesite?quote:
moet je ff in DIG vragen.quote:
Volgens mij wil zij de stream opslaan, niet streamen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef Renesite het volgende:
moet je ff in DIG vragen.
Hoe je een stream kan streamen.
Ja, dat is inderdaad de bedoeling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:29 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij de stream opslaan, niet streamen.
Daar zijn idd programmaatjes voor, but don't ask me.
Ik ben in een gulle bui: KLIKquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de bedoeling.
Ik dacht dat er bij de vorige BB ook mensen waren die dat deden, vandaar dat ik het hier vraag.
Gelukkig kunnen wij jouw posts volgen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:22 schreef OldSchoolFool het volgende:
Als ik een paar mongolen de hele dag die niets doen wil zien, kijk ik wel bij mn buren door t raam. En das zonder computer. Dat hele BB was anno 2000 alweer achterhaald.![]()
Dat is jou avatar ook dus lekker belangrijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:22 schreef OldSchoolFool het volgende:
Dat hele BB was anno 2000 alweer achterhaald.![]()
Geeft niets. Goed nieuws moet verspreid worden opdat niemand straks roept "waarom wist ik dat niet?"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |