Thanksquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
E 2: middelvinger
B 3: ringvinger
G 2: wijsvinger
D
A
E 2: duim
en dan heb je nog een pinkje over om daar pingeltjes mee te doen
Ik vind het allebei mooi. Afhankelijk van het liedje kies ik voor akoestisch of elektrisch. Eigenlijk zijn het twee verschillende instrumenten, met verschillende eigenschappen en karakters.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:46 schreef -Dries- het volgende:
Iedereen hebt het hier wel leuk over elektrische gitaren maar heeft niemand een passie voor de akoestische klank dan?
oeeeh... das jammer, hoe kan dat?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Toffe sitedie hand doet me denken aan ... *wijst naar icon
*
1 ding, in IE is ie heel mooi, maar in Firefox krijg ik een blue screen of death.
[[url=http://img323.imageshack.us/img323/6233/naamloos9sz.th.jpg]afbeelding][/url]
misschien hierdoor:quote:Op donderdag 8 september 2005 22:06 schreef Ibanez het volgende:
[..]
oeeeh... das jammer, hoe kan dat?
Coole site! Ik heb al dagen (ook van die vorige site) dat liedje in m'n hoofdquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef Ibanez het volgende:
Eindelijk on-line...
we hebben geprobeerd om zo min mogelijk cliche dingen erin te doen..
www.ariseoutofleftfield.com
wat vinden jullie???
ThankS!!!!! Ik zou zeggen, kom eens live kijken!!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Coole site! Ik heb al dagen (ook van die vorige site) dat liedje in m'n hoofdVooral dat 'refrein', als 'ie zo mooi naar beneden gaat
Dat is idd zeker een strak nummertje!! echt vet, die bas klinkt ook echt goed. Als jullie een keer in eindhoven komen wil ik wel een blik werpen...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Coole site! Ik heb al dagen (ook van die vorige site) dat liedje in m'n hoofdVooral dat 'refrein', als 'ie zo mooi naar beneden gaat
Zal ik dan maar degene zijn die het vraagt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:33 schreef Jorikjet het volgende:
oja en er zitten fender usa pickups ofzo in
http://audacity.sourceforge.net/quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef -Dries- het volgende:
Weet iemand een programma om met je mic van je PC langer dan 1 min. op te nemen?
Logic....quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef -Dries- het volgende:
Weet iemand een programma om met je mic van je PC langer dan 1 min. op te nemen?
Voor simpele opnames zou ik toch Audacity aanraden, zeker aangezien het freeware is. Logic is meer productie software, met VST ondersteuning, geavanceerde editting, MIDI en de hele mikmak.quote:
Hier en daar kun je wel een ge^%$&**te versie krijgen hoor, zelfs DKFH heb ik gek&^%*#t...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja, en geld groeit denkik op zijn rug
Ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
foto gemaakt met me webcam, brakker kon dus niet. binnenkort als ik de digitale camera weer heb zal ik betere foto's maken. (reminder)
het stukje tape erop (met alluminium folie eronder) moet nog eraf gehaald worden maar zit er nu even op voor de aarde, anders moest alles eraf om dat draadje te maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |