Dat zouden ze eens bij het voetbal moeten proberen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:22 schreef dl3b het volgende:
Pssssst....
had iemand al opgemerkt dat er geen reclame inzit!
Tegen de anchorman.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind het wel ok vandaag.
Alleen die Harmke komt elke keer met haar kutgrappen en zegt dan 'maargoed'.
Die nieuwsdodo is ook niks.
Hoorde ik haar nou net 'houjekop!' zeggen?
Dat is denk ik omdat het gezien kan worden als nieuwsprogramma en zo'n programma maf niet worden onderbroken door reclame als het korter dan 30 minuten duurt (netto he)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:22 schreef dl3b het volgende:
Pssssst....
had iemand al opgemerkt dat er geen reclame inzit!
exactely my thoughtsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zit hiertussen geen reclame idd.
Terwijl ik 1 of 2 reclameblokken in een programma zoals dit echt niet erg zou vinden, haal dan 2 reclameblokken weg bij "De wedstrijden" en prop ze hiertussen denk ik dan...
een t is wat...nou nou poe poe houdingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:26 schreef milagro het volgende:
Ik vind het wel goed vandaag, en Harmke ook, ze heeft zo'n lekkere "'t is wat, nou nou poe poe" houding![]()
Toen moest de rest nog sneller praten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
De weerman bleef 5 seconde hangen op het woord Luchtbalon
Hopelijk hangt ie morgen rond deze tijd aan een luchtballon en valt ie mij niet meer lastig met zijn geneuzelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
De weerman bleef 5 seconde hangen op het woord Luchtbalon
nu is het 'maar goed'. om te janken zo ergquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Harmke weer![]()
Al ze maar niet weer de hele uitzending achter haar verhaal Jahaa zegt.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de pleuris echt uitbreekt bij Talpa vandaag met deze kijkcijfers - crisisberaad![]()
En dan hoop ik dat ze dat enge mens eruit bonjouren. Bij iemand die Pijpers heet stel ik me toch echt iets heel anders voorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:56 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat de pleuris echt uitbreekt bij Talpa vandaag met deze kijkcijfers - crisisberaad![]()
Bridget zie ik nu niet bepaald een actualiteitenrubriek (mede)dragen, daar is ze in mijn optiek net te oppervlakkig voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:21 schreef HassieBassie het volgende:
Haal Bridget van de steiger en zet haar naast Beau, dan valt er misschien wat meer van de interactie te genieten.
SBS scoort ook opnieuw beter dan de vooravond van Talpa.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:23 schreef Hapertje het volgende:
Hmmmm... Thuis 138.000 kijkers, NSE 258.000 en 's-nachts 236.000 kijkers! Johnnie krijgt nu al grijze haren.
Alleen Joling en Gordon hebben een beetje gescoord met 729.000 kijkers! Lieve lust valt wat tegen met 450.000 kijkers en Je Leven In De Steigers scoorde een schamele 288.000 kijkers.
Dat mens wat er nu zit weet ook van niks, en die is te lelijk om een half uur naar te moeten kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bridget zie ik nu niet bepaald een actualiteitenrubriek (mede)dragen, daar is ze in mijn optiek net te oppervlakkig voor.
Intelligentie en oppervlakkigheid hoeven elkaar dan ook niet perse te bijtenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef HassieBassie het volgende:
Dat mens wat er nu zit weet ook van niks, en die is te lelijk om een half uur naar te moeten kijken.
Verder is Bridget echt wel intelligent hoor![]()
Waar heb ik mevrouw Pijpers dan ooit eerder gezien? Ik ben niet goed in het onthouden van gezichten, maar haar hoofd zou ik me toch wel herinneren hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Intelligentie en oppervlakkigheid hoeven elkaar dan ook niet perse te bijten.
En Harmke Pijpers heeft haar sporen absoluut verdiend, ze komt alleen nu (nog?) niet zo goed uit de verf als dat ze in de verf zit.
En vervolgens zetten diezelfde omroepbazen haar op een steiger neerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik las laatst nog ergens (vraag me niet waar) dat de bazen in Hilversum Bridget een goede toekomst in medialand voorspelden mits ze wat meer diepgang kreeg...
Elders in dit topic kun je een korte bio vinden van Harmke.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:22 schreef schatje het volgende:
Het gaat mij te snel allemaal. Het is net alsof je tennis aan het kijken bent.
796.000 maar hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:40 schreef SunChaser het volgende:
En Boulevard als vanouds 1.2 miljoen kijkers.
Jawel, maar marktaandeel ging bij Boulevard ook van 27.3% op maandag naar 22.7% op dinsdag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef Copycat het volgende:
Het is natuurlijk nog steeds een vakantieperiode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |